SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga een rapbattle met Bella houden live op de radio as weekend
Misschien heb je gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach gewoon slap ouwehoeren, dat is wel aan jou besteed
Actueel, met dat gedoe over afstand enzulks.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk.
En WTF @ TT.
Geen Maywood?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we naar Rio.
Me de pleuris gezocht naar een nummer (nee Maywood onder geen voorwaarde)
En niemand die raadt met welke artiest is straks op de proppen komt
Ach je kan elkaar elke dag zien tegenwoordig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Actueel, met dat gedoe over afstand enzulks.
Ja via skype.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je kan elkaar elke dag zien tegenwoordig.
Nee, ik postte te laatquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan loopt je stream denk ik wat achter.
Die was te makkelijk dacht ik.quote:
Hij staat er niet bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
Bij Rio linksaf - Arie Ribbens
De kinderen van Rio - Will Tura
Groetjes uit Rio - Willeke Alberti
Ik wil met jou naar Rio - Perry
Rio - Maywood
Rio (de Janeiro) - De Nostalgiejaas
Rio de Janeiro - Ann Soetaert
Ik moet er ook niet aan denken maar liefde kijkt niet naar afstand.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja via skype.
Maar of ik daar nou zo gelukkig van zou worden.
Nope.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij werkt mn internet niet mee, of hebben meer mensen er last van dat de stream telkens wegvalt?
neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij werkt mn internet niet mee, of hebben meer mensen er last van dat de stream telkens wegvalt?
slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar plat. Nog even tv kijken en dan slapen.
Trusten moppies.
Je zakt ietsjes in mn waardering man... Wat doe je...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Hierna Buenos Aires, maar daar ga ik het helemaal niet over hebben
Wel uit mijn favo musical
Ik kon er geen chocola van maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Hij zingt in het Noors trouwens.
Hij is ooit geëmigreerd en heeft meer platen in het Noors gemaakt dan in het Nederlands
Dan ligt probleem hiero, dacht ik al. Toenstraks viel internet helemaal weg, modem die ging resettenquote:
kpn's wraak ...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Trusten samzz.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Evita?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Hierna Buenos Aires, maar daar ga ik het helemaal niet over hebben
Wel uit mijn favo musical
Vooruit dan maar doeiquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Ja anders is Zuid Amerika ook zo voorbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zakt ietsjes in mn waardering man... Wat doe je...
Zwaar klote dus..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan ligt probleem hiero, dacht ik al. Toenstraks viel internet helemaal weg, modem die ging resetten
Als je elkaar weer ziet, is het leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja via skype.
Maar of ik daar nou zo gelukkig van zou worden.
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken maar liefde kijkt niet naar afstand.
Whehehehe dat geeft toch niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja anders is Zuid Amerika ook zo voorbij
Ik vind het echt verdomd knap dat jullie het volhouden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je elkaar weer ziet, is het leuk
Ja, maar Evita is gewoonquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Dit is ook wel heel erg typische musicalmuziek.
glasvezelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit op de glasvezel, dus weinig te maken met kpn
madonna had zelf ook een nummmer dat Buenos Aires heetquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Dit is ook wel heel erg typische musicalmuziek.
De 60 euro per maand is het me wel waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.
Dat lijkt me zo verschrikkelijk dan ben ik eindelijk verliefd is het wederzijds dan leeft ze echt een enorm eind uit de buurt.
De horror dan heb ik liever niemand.
Holaquote:
Gewoon eeuwig vrijgezel blijven man!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.
Dat lijkt me zo verschrikkelijk dan ben ik eindelijk verliefd is het wederzijds dan leeft ze echt een enorm eind uit de buurt.
De horror dan heb ik liever niemand.
Ik ben verdomd lui, dan moet ik echt gaan weken voor mijn relatie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De 60 euro per maand is het me wel waard![]()
Als het niet moeilijk is, is het niet leuk
Als ze dat niet waard is.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verdomd lui, dan moet ik echt gaan weken voor mijn relatie.
Of een vrouw nemen die in de buurt woont.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon eeuwig vrijgezel blijven man!![]()
Als hij in arnhem zou wonen, zou ik hem net zo vaak zien ivm werk en schoolquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt verdomd knap dat jullie het volhouden.
Maar ik kan dat denk ik echt voor geen meter.
Ja rustig, net klaar met werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoest daar?
Oh en heb je al wat met ToT afgesproken?
dat was dezequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
madonna had zelf ook een nummmer dat Buenos Aires heet
Post #62quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb t vermoeden dat t volgende nr erg fout zal zijn...
Soms mag dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb t vermoeden dat t volgende nr erg fout zal zijn...
If its worth having, its worth fighting forquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verdomd lui, dan moet ik echt gaan weken voor mijn relatie.
Oh even lekker bij komen met radio 49 aan en dan op bed!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja rustig, net klaar met werken
En nee nog niet, moet ik nog even een keer doen van de week.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
If its worth having, its worth fighting for
Er is niemand meer online van t rooster maar als niemand bezwaar heeft vind ik t goed.quote:
ahquote:
Van de Tuijana Brass? (& Herb Alpert geloof ik)?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
De volgende stad ben ik geweest.
Dat was het kortste bezoek aan een land ook.
Ik voelde me er zo unheimisch en onveilig dan ik binnen drie minuten ben omgedraaid en de grens weer over ben gegaan
Tuijana
En het nummer dat ik draai past precies bij die plaats ook
Hety is dat ik aan de fris zit anders dacht ik dat ik lazarus was
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
De volgende stad ben ik geweest.
Dat was het kortste bezoek aan een land ook.
Ik voelde me er zo unheimisch en onveilig dan ik binnen drie minuten ben omgedraaid en de grens weer over ben gegaan
Tuijana
En het nummer dat ik draai past precies bij die plaats ook
Hety is dat ik aan de fris zit anders dacht ik dat ik lazarus was
Yay!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Groetjes vanaf mijn laptop
Recovery cd's gevonden en opnieuw geinstalleerdWhoehoe me happy
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja goddamn it ik wilde slapen.
Kusjes op je laptop van mij!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en bedankt, ik zet eitje er zo op, bijna thuisquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is niemand meer online van t rooster maar als niemand bezwaar heeft vind ik t goed.![]()
Oh doet Faye even aanspreken.
Welkom terug!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
hihihiih picsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja en bedankt, ik zet eitje er zo op, bijna thuis
mjahquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
DSL2 is bijna net zo rap tegenwoordig, heb je ook abbonomenten van 50mbit enzo
Manu Chaoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van de Tuijana Brass? (& Herb Alpert geloof ik)?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ja sorry ik ben niet gewent dat jij dat ook kan. Meestal (als ik online ben) zijn t knetter en Samzz die dat doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja en bedankt, ik zet eitje er zo op, bijna thuis
Tschuss!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik ben er nog even vandoor. Spreek u straks weer
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten
heb ook niet zo'n heel duur abbo, ik download met 3 Mb/s en upload is ongeveer zelfde als die van jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
mjah
ik kan maar tot 1,2 mb downloaden boehoe
en 196 kb uploaden
Billetjes weer zo strak als het kontje van een zestienjarige?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ow gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Op wereldschaal (of VS-schaal) is dat in de buurt. Ik wist eigenlijk sowieso niet dat Tijuana echt op loopafstand van de VS af lag.quote:
en dan een bluray film seedenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb ook niet zo'n heel duur abbo, ik download met 3 Mb/s en upload is ongeveer zelfde als die van jou
Als je nou gaat liften vanuit Zevenaar kun je nog meer kopen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?dat is me veel meer waard
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Dan heb je een hele periode gemist dat ik oproepen en alles deed om de boel vol te krijgen, maargoed, je wordt oud. Nu heb ik een periode dat ik vaak mobiel zit, dan kan ik hoog of laag springen maar dan lukt het niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet gewent dat jij dat ook kan. Meestal (als ik online ben) zijn t knetter en Samzz die dat doen.
En ik heb dan nog wel het voordeel dat ik naar festivals mag en amper shop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?dat is me veel meer waard
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen over 1 joint. Ik ben een diehard blower.
nouquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billetjes weer zo strak als het kontje van een zestienjarige?
Sorry, maar ik heb UFC Training gedaan, dus ik ben een beetje heel erg verrotquote:
dan gaat het toch wel om een pure van een meterquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen over 1 joint. Ik ben een diehard blower.
San Fransiscoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef WickedTunes het volgende:
topo... ehmmm las vegas, Boston?
geen id
Schop die Patrique eens, hij doet niet tofquote:
Ik heb wel een enorme opportunity laten liggen door niet met jou mammie te kunnen kletsen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb dan nog wel het voordeel dat ik naar festivals mag en amper shop.
Dr is hier geen 1 provider in Nederland met een snelle upload. Mjah doen ze om t sharen enzo tegen te gaan. Mjah wel kut idd als je in ff Full HD home video even naar een kameraad wil zendenquote:
Frisco.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
San Fransisco
En daarna Vegas, en dan is de lijn er bij mij ook uit
PatriQue is een schatje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Schop die Patrique eens, hij doet niet tof
Probeer je me nu bang te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nouMorgen weer trainen en skaten
Komt goed
[..]
Sorry, maar ik heb UFC Training gedaan, dus ik ben een beetje heel erg verrot
gewoon op een sd kaartje op de postquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dr is hier geen 1 provider in Nederland geen 1 provider met een snelle upload. Mjah doen ze om t sharen enzo tegen te gaan. Mjah wel kut idd als je in ff Full HD home video even naar een kameraad wil zenden
Want?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme opportunity laten liggen door niet met jou mammie te kunnen kletsen.
Duidelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben daar 8 jaar gewoond
Ideaal vakantieadres
Waarschijnlijk vaak toen ik er niet was anders was t me wel opgevallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan heb je een hele periode gemist dat ik oproepen en alles deed om de boel vol te krijgen, maargoed, je wordt oud. Nu heb ik een periode dat ik vaak mobiel zit, dan kan ik hoog of laag springen maar dan lukt het niet.
Maar bedankt voor de credits
Da's vaak nog sneller iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
gewoon op een sd kaartje op de post
6 pure van 5 meterquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan gaat het toch wel om een pure van een meter
toch ?
who's this?quote:
WHUT? Vertel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Schop die Patrique eens, hij doet niet tof
Check effe je tags trouwens, er stond Fransicso net.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Owwww voor de oplettende luisteraar: in Amerika zit een nummer dat het roigineel is van een heel bekend Nederlands liedjes (cover dus) Wie haalt hem eruit?
Ja vijandelijk enzo in Red Room. Zo komen er weinig nieuwe mensen bij maar misschien willen jullie dat ook nietquote:
Mjah eigenlijk zal t gewoon leuker zijn als de download gelijk is aan de upload, bdoel als je lijntje besteld van zeg maar 30 mbit, wil toch ook met 30mbit kunnen uploaden nietwaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
gewoon op een sd kaartje op de post
Reno.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
En vanuit Frisco gaan we eerst nog naar een andere stad trouwens, de evenknie van Las Vegas...
Je kunt er gokken, gokken en uhhhhh gokken
Ik denk dat ik haar wel wat interessants had kunnen vertellen. En zij mij uiteraard.quote:
gewoon blijven posten, het is onze relnichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja vijandelijk enzo in Red Room. Zo komen er weinig nieuwe mensen bij maar misschien willen jullie dat ook nietZo erg is het verder niet hoor!
Deep Dish wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik nou in de war
Sacramento it was...
wat moest ik herkennen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Owwww voor de oplettende luisteraar: in Amerika zit een nummer dat het roigineel is van een heel bekend Nederlands liedjes (cover dus) Wie haalt hem eruit?
Ja dat blijkt welquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon blijven posten, het is onze relnicht
Reno is ook zo'n gokstad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik nou in de war
Sacramento it was...
Ik durf niet bij hem in de buurt te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
Is iedereen daar trouwens nicht?
Ik ben geen nichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
Reno, de janeiro. Renoohoohooo.
Covers klaar terwijl u wacht.
Maar wel heel lief.quote:
Jullie neuken toch? Of alleen pijpen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wel heel lief.
Maar dat terzijde.
uhmzz alleen Patrique en Renesite geloof ik. En ik twijfel over Zerokuquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
precies !quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk zal t gewoon leuker zijn als de download gelijk is aan de upload, bdoel als je lijntje besteld van zeg maar 30 mbit, wil toch ook met 30mbit kunnen uploaden nietwaar
Maar Patrique dus wel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef, Pheno, Zeroku, Ian_Nick etc. etc.
Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
Oke ja hou kan het ook anders als je Patrique heet hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzz alleen Patrique en Renesite geloof ik. En ik twijfel over Zeroku
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen eckte TALler
Mijn kontgaatje staat gewoon voor hem open.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie neuken toch? Of alleen pijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ach man je mixte prima met de groep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.
Mjah, snap ik welquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.
Heb niks tegen homo's maar als het er zo dik bovenop ligt en ze ook zo doen dan krijg ik kotsneigingenquote:
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geweldige kerel trouwens irl
Hij wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen TAL'er?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn kontgaatje staat gewoon voor hem open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou VH!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Nu wil ik geen stapverzoek van jou krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.
Van patrique kun je het hebben, geloof me.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb niks tegen homo's maar als het er zo dik bovenop ligt en ze ook zo doen dan krijg ik kotsneigingen
Jij was op de TAL meet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oke als jij het zegtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Van patrique kun je het hebben, geloof me.
Ik ging eerder nog wel eens stappen met m'n zus, een paar vriendinnen en een homo, geniale avonden waren dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.
hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er wel ineens een berg bij na t downloaden van alles wat ik je had gestuurd in pm.
Zeker wel. Al bijna een maand!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je doet het zelf nu he.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu wil ik geen stapverzoek van jou krijgen.
Ik al bijna een week!quote:
Nutbush??? Bestaat dat ech?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
De volgende heb ik opgezocht
Het bestaat echt, en het is zelfs meer dan een stipje op de kaart
Ike en Tina hierna
Ik vind het maar lastig. 1 SC vind ik wel genoeg en hier vind ik het toffer want ken de mensen veel beterquote:
quote:
Ja het nu al zo lang sinds de laatste keer.quote:
Ik heb er nu drie open staan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig. 1 SC vind ik wel genoeg en hier vind ik het toffer want ken de mensen veel beter
Jij nog aan t downloaden van dat alles?quote:
Maar dat is omdat heloef.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En je hoort er al bij. Alle vrouwen vonden je schattig
Bring it onquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog aan t downloaden van dat alles?
Oja voor andere ik heb bazen discograpyen naar Rakker gestuurd via pm. Wie die pm ook wil zeg maar en als men dan nog meer en betere heeft gaarne.
Dat is al mijn hele leven mijn probleem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En je hoort er al bij. Alle vrouwen vonden je schattig
Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!quote:
leuk probleemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is al mijn hele leven mijn probleem.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!
Ben eigenlijk dan nog wel benieuwd wat ze van mij vonden maar liever hoor ik dat ook weer niet.
Vanavond is het wel te doen, en anders laat ik er af en toe eentje lopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, heb soms hier al moeite om te bij te houden
komt van het bierenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, heb soms hier al moeite om te bij te houden
btje fatsoenlijke bitrate? (256 of hoger?)quote:
Ja praat soms iets teveel. Maar ze vonden je wel allemaal een lieverd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!
Ben eigenlijk dan nog wel benieuwd wat ze van mij vonden maar liever hoor ik dat ook weer niet.
Geen leuk probleem ik zit bij teveel meiden in de friendzone.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Karzai het volgende:
Ben je eigenlijk wel een Surinamer Heloef?
Ik weet het nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Nuchter doe ik ook liefste 1 ding tegelijk, als ik meerdere dingen tegelijk moet doen word ik gekquote:
Zou hij het durven om Frank te draaien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en dan rossen we door naar de Big Apple
Het zou heiligschennis zijn als ik het niet deedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij het durven om Frank te draaien?
Sinatra.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
moet ze nog bekijken... was trainen/eten enz... maar kga t nog zekers doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog aan t downloaden van dat alles?
Oja voor andere ik heb bazen discograpyen naar Rakker gestuurd via pm. Wie die pm ook wil zeg maar en als men dan nog meer en betere heeft gaarne.
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij het durven om Frank te draaien?
Die lyrics ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa die vind ik echt zooo verschrikkelijk tof
Trusten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Ik ga slapen. Trusten all
Dit wordt de bekende Nederlandse origineel denk ik. Misschien verbasterd van Nieuw Amsterdam naar New York?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
time square ftwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
klopt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou heiligschennis zijn als ik het niet deed
Nee dat is hem nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit wordt de bekende Nederlandse origineel denk ik. Misschien verbasterd van Nieuw Amsterdam naar New York?
Sommige wel sommige niet. Dat kan je zelf zien en anders weer deleten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
btje fatsoenlijke bitrate? (256 of hoger?)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ga meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Vliegen of zeilen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
en van the Big Apple is het een klein stukje vliegen naar Philadelphia
Linkje!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
moet ze nog bekijken... was trainen/eten enz... maar kga t nog zekers doen![]()
kga t nu wel ff doen trouwens... nu toch tijd![]()
Had trouwens ook camp lo erbij.. ook bazen
staat niemand op t rooster na 1.00uquote:
beterschapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan nie slapen
bazenliedje om bij terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |