Hij staat er niet bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
Bij Rio linksaf - Arie Ribbens
De kinderen van Rio - Will Tura
Groetjes uit Rio - Willeke Alberti
Ik wil met jou naar Rio - Perry
Rio - Maywood
Rio (de Janeiro) - De Nostalgiejaas
Rio de Janeiro - Ann Soetaert
Ik moet er ook niet aan denken maar liefde kijkt niet naar afstand.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja via skype.
Maar of ik daar nou zo gelukkig van zou worden.
Nope.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij werkt mn internet niet mee, of hebben meer mensen er last van dat de stream telkens wegvalt?
neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij werkt mn internet niet mee, of hebben meer mensen er last van dat de stream telkens wegvalt?
slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga toch maar plat. Nog even tv kijken en dan slapen.
Trusten moppies.
Je zakt ietsjes in mn waardering man... Wat doe je...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Hierna Buenos Aires, maar daar ga ik het helemaal niet over hebben
Wel uit mijn favo musical
Ik kon er geen chocola van maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Hij zingt in het Noors trouwens.
Hij is ooit geėmigreerd en heeft meer platen in het Noors gemaakt dan in het Nederlands
Dan ligt probleem hiero, dacht ik al. Toenstraks viel internet helemaal weg, modem die ging resettenquote:
kpn's wraak ...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Trusten samzz.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Evita?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Hierna Buenos Aires, maar daar ga ik het helemaal niet over hebben
Wel uit mijn favo musical
Vooruit dan maar doeiquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Trusten moppies.
Ja anders is Zuid Amerika ook zo voorbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zakt ietsjes in mn waardering man... Wat doe je...
Zwaar klote dus..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan ligt probleem hiero, dacht ik al. Toenstraks viel internet helemaal weg, modem die ging resetten
Als je elkaar weer ziet, is het leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja via skype.
Maar of ik daar nou zo gelukkig van zou worden.
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken maar liefde kijkt niet naar afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |