Whehehehe dat geeft toch niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja anders is Zuid Amerika ook zo voorbij
Ik vind het echt verdomd knap dat jullie het volhouden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je elkaar weer ziet, is het leuk
Ja, maar Evita is gewoonquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Dit is ook wel heel erg typische musicalmuziek.
glasvezelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit op de glasvezel, dus weinig te maken met kpn
madonna had zelf ook een nummmer dat Buenos Aires heetquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Dit is ook wel heel erg typische musicalmuziek.
De 60 euro per maand is het me wel waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.
Dat lijkt me zo verschrikkelijk dan ben ik eindelijk verliefd is het wederzijds dan leeft ze echt een enorm eind uit de buurt.
De horror dan heb ik liever niemand.
Holaquote:
Gewoon eeuwig vrijgezel blijven man!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik probeer het in ieder geval te voorkomen.
Dat lijkt me zo verschrikkelijk dan ben ik eindelijk verliefd is het wederzijds dan leeft ze echt een enorm eind uit de buurt.
De horror dan heb ik liever niemand.
Ik ben verdomd lui, dan moet ik echt gaan weken voor mijn relatie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De 60 euro per maand is het me wel waard![]()
Als het niet moeilijk is, is het niet leuk
Als ze dat niet waard is.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verdomd lui, dan moet ik echt gaan weken voor mijn relatie.
Of een vrouw nemen die in de buurt woont.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon eeuwig vrijgezel blijven man!![]()
Als hij in arnhem zou wonen, zou ik hem net zo vaak zien ivm werk en schoolquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt verdomd knap dat jullie het volhouden.
Maar ik kan dat denk ik echt voor geen meter.
Ja rustig, net klaar met werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoest daar?
Oh en heb je al wat met ToT afgesproken?
dat was dezequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
madonna had zelf ook een nummmer dat Buenos Aires heet
Post #62quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb t vermoeden dat t volgende nr erg fout zal zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |