Trusten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Ik ga slapen. Trusten all
Dit wordt de bekende Nederlandse origineel denk ik. Misschien verbasterd van Nieuw Amsterdam naar New York?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en dan rossen we door naar de Big Apple
time square ftwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en dan rossen we door naar de Big Apple
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
klopt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou heiligschennis zijn als ik het niet deed
Nee dat is hem nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit wordt de bekende Nederlandse origineel denk ik. Misschien verbasterd van Nieuw Amsterdam naar New York?
Sommige wel sommige niet. Dat kan je zelf zien en anders weer deleten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
btje fatsoenlijke bitrate? (256 of hoger?)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ga meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Vliegen of zeilen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
en van the Big Apple is het een klein stukje vliegen naar Philadelphia
Linkje!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
moet ze nog bekijken... was trainen/eten enz... maar kga t nog zekers doen![]()
kga t nu wel ff doen trouwens... nu toch tijd![]()
Had trouwens ook camp lo erbij.. ook bazen
staat niemand op t rooster na 1.00uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |