Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!quote:
leuk probleemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is al mijn hele leven mijn probleem.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!
Ben eigenlijk dan nog wel benieuwd wat ze van mij vonden maar liever hoor ik dat ook weer niet.
Vanavond is het wel te doen, en anders laat ik er af en toe eentje lopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, heb soms hier al moeite om te bij te houden
komt van het bierenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, heb soms hier al moeite om te bij te houden
btje fatsoenlijke bitrate? (256 of hoger?)quote:
Ja praat soms iets teveel. Maar ze vonden je wel allemaal een lieverd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk C_A. Ze zei dat het geen probleem was dat ik niemand kende. Maar het was supergezellig dus wat dat betreft niets mis!
Ben eigenlijk dan nog wel benieuwd wat ze van mij vonden maar liever hoor ik dat ook weer niet.
Geen leuk probleem ik zit bij teveel meiden in de friendzone.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Karzai het volgende:
Ben je eigenlijk wel een Surinamer Heloef?
Ik weet het nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nuchter doe ik ook liefste 1 ding tegelijk, als ik meerdere dingen tegelijk moet doen word ik gekquote:
Zou hij het durven om Frank te draaien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en dan rossen we door naar de Big Apple
Het zou heiligschennis zijn als ik het niet deedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij het durven om Frank te draaien?
Sinatra.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en dan rossen we door naar de Big Apple
moet ze nog bekijken... was trainen/eten enz... maar kga t nog zekers doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog aan t downloaden van dat alles?
Oja voor andere ik heb bazen discograpyen naar Rakker gestuurd via pm. Wie die pm ook wil zeg maar en als men dan nog meer en betere heeft gaarne.
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij het durven om Frank te draaien?
Die lyrics ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa die vind ik echt zooo verschrikkelijk tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |