quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten
Dan heb je een hele periode gemist dat ik oproepen en alles deed om de boel vol te krijgen, maargoed, je wordt oud. Nu heb ik een periode dat ik vaak mobiel zit, dan kan ik hoog of laag springen maar dan lukt het niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet gewent dat jij dat ook kan. Meestal (als ik online ben) zijn t knetter en Samzz die dat doen.
En ik heb dan nog wel het voordeel dat ik naar festivals mag en amper shop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?dat is me veel meer waard
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen over 1 joint. Ik ben een diehard blower.
nouquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billetjes weer zo strak als het kontje van een zestienjarige?
Sorry, maar ik heb UFC Training gedaan, dus ik ben een beetje heel erg verrotquote:
dan gaat het toch wel om een pure van een meterquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doe 3 dagen over 1 joint. Ik ben een diehard blower.
San Fransiscoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef WickedTunes het volgende:
topo... ehmmm las vegas, Boston?
geen id
Schop die Patrique eens, hij doet niet tofquote:
Ik heb wel een enorme opportunity laten liggen door niet met jou mammie te kunnen kletsen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb dan nog wel het voordeel dat ik naar festivals mag en amper shop.
Dr is hier geen 1 provider in Nederland met een snelle upload. Mjah doen ze om t sharen enzo tegen te gaan. Mjah wel kut idd als je in ff Full HD home video even naar een kameraad wil zendenquote:
Frisco.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
San Fransisco
En daarna Vegas, en dan is de lijn er bij mij ook uit
PatriQue is een schatje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Schop die Patrique eens, hij doet niet tof
Probeer je me nu bang te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nouMorgen weer trainen en skaten
Komt goed
[..]
Sorry, maar ik heb UFC Training gedaan, dus ik ben een beetje heel erg verrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |