Ja sorry ik ben niet gewent dat jij dat ook kan. Meestal (als ik online ben) zijn t knetter en Samzz die dat doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja en bedankt, ik zet eitje er zo op, bijna thuis
Tschuss!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik ben er nog even vandoor. Spreek u straks weer
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten
heb ook niet zo'n heel duur abbo, ik download met 3 Mb/s en upload is ongeveer zelfde als die van jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
mjah
ik kan maar tot 1,2 mb downloaden boehoe
en 196 kb uploaden
Billetjes weer zo strak als het kontje van een zestienjarige?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ow gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Op wereldschaal (of VS-schaal) is dat in de buurt. Ik wist eigenlijk sowieso niet dat Tijuana echt op loopafstand van de VS af lag.quote:
en dan een bluray film seedenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb ook niet zo'n heel duur abbo, ik download met 3 Mb/s en upload is ongeveer zelfde als die van jou
Als je nou gaat liften vanuit Zevenaar kun je nog meer kopen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik werk me de schompes om mijn shopverslaving te onderhouden en die treinkaartjes te kunnen kopen en naar festivals te kunnen gaan, zonder naat zou het zo'n 20 uur werk schelen, maar wat zijn die 20 uur tegenover mijn relatie?dat is me veel meer waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |