Oke als jij het zegtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Van patrique kun je het hebben, geloof me.
Ik ging eerder nog wel eens stappen met m'n zus, een paar vriendinnen en een homo, geniale avonden waren dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.
hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er wel ineens een berg bij na t downloaden van alles wat ik je had gestuurd in pm.
Zeker wel. Al bijna een maand!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen TAL'er?
Je doet het zelf nu he.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu wil ik geen stapverzoek van jou krijgen.
Ik al bijna een week!quote:
Nutbush??? Bestaat dat ech?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
De volgende heb ik opgezocht
Het bestaat echt, en het is zelfs meer dan een stipje op de kaart
Ike en Tina hierna
Ik vind het maar lastig. 1 SC vind ik wel genoeg en hier vind ik het toffer want ken de mensen veel beterquote:
quote:
Ja het nu al zo lang sinds de laatste keer.quote:
Ik heb er nu drie open staan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig. 1 SC vind ik wel genoeg en hier vind ik het toffer want ken de mensen veel beter
Jij nog aan t downloaden van dat alles?quote:
Maar dat is omdat heloef.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En je hoort er al bij. Alle vrouwen vonden je schattig
Bring it onquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog aan t downloaden van dat alles?
Oja voor andere ik heb bazen discograpyen naar Rakker gestuurd via pm. Wie die pm ook wil zeg maar en als men dan nog meer en betere heeft gaarne.
Dat is al mijn hele leven mijn probleem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En je hoort er al bij. Alle vrouwen vonden je schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |