uhmzz alleen Patrique en Renesite geloof ik. En ik twijfel over Zerokuquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
Is iedereen daar trouwens nicht?
precies !quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk zal t gewoon leuker zijn als de download gelijk is aan de upload, bdoel als je lijntje besteld van zeg maar 30 mbit, wil toch ook met 30mbit kunnen uploaden nietwaar
Maar Patrique dus wel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef, Pheno, Zeroku, Ian_Nick etc. etc.
Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
Is iedereen daar trouwens nicht?
Oke ja hou kan het ook anders als je Patrique heet hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzz alleen Patrique en Renesite geloof ik. En ik twijfel over Zeroku
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen eckte TALler
Mijn kontgaatje staat gewoon voor hem open.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie neuken toch? Of alleen pijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach man je mixte prima met de groep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.
Mjah, snap ik welquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voel me toch een beetje vreemde eend in de bijt, nooit meer doen etc etc.
Heb niks tegen homo's maar als het er zo dik bovenop ligt en ze ook zo doen dan krijg ik kotsneigingenquote:
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geweldige kerel trouwens irl
Hij wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen TAL'er?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn kontgaatje staat gewoon voor hem open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou VH!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Nu wil ik geen stapverzoek van jou krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: Stappen met homo's, vaker doen.
Van patrique kun je het hebben, geloof me.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb niks tegen homo's maar als het er zo dik bovenop ligt en ze ook zo doen dan krijg ik kotsneigingen
Jij was op de TAL meet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen TAL'er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |