Is goed. Leg ik jouw strooplikkertjes er wel op.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh jee.... nou dan mag jij bbq-en ok
ooooooojaquote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is goed. Leg ik jouw strooplikkertjes er wel op.
Lijkt me heel normaal, hier op de sportschool heb je superveel vrouwen die in de machines hangen. Gek genoeg wel vaker de been/bilmachines dan de rest van het lichaamquote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend staat nu net in de keukenwe eten taco's
Oja ik ga komende week contact opnemen met de sportschool hier, ben benieuwd hoe ze gaan reageren als ik zeg dat ik vooral krachttraining wil gaan doen (wil niet teveel geld uitgeven aan cardiotraining terwijl ik dat thuis al kan doen)
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 juli 2011 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal, hier op de sportschool heb je superveel vrouwen die in de machines hangen. Gek genoeg wel vaker de been/bilmachines dan de rest van het lichaam
En enkele die met losse gewichten werken.
Lastiger, maar wel beter omdat je ook stabiliserende spieren moet gebruiken om de gewichten omhoog te houden. Zelf vind ik het wel tof om vrouwen die zien die krachttraining doen. Zoals Sunnyquote:Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Losse gewichten lijkt me wel lastiger
We hebben al gegeten. Vega gevulde courgette.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
wat eten jullie vnv of hebben jullie net gegeten?
NSFW:quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef z80 het volgende:
in de sportschool waar ik kom hebben ze een nieuw speeltje. de TRX® Suspension Trainer.
kun je leuke oefeningen mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NSFW:ja flauw dan kan ik niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben nieuwsgierig aangelegd
Ik ben een keer in een sportschool geweest waar ze elastieken aan de muur hadden hangen. Je kan er van alles mee, maar ik vond het saai.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef z80 het volgende:
in de sportschool waar ik kom hebben ze een nieuw speeltje. de TRX® Suspension Trainer.
kun je leuke oefeningen mee doen.
Geloof me, je mist niks.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja flauw dan kan ik niet klikkenen ik ben nieuwsgierig aangelegd
Dit wil je niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja flauw dan kan ik niet klikkenen ik ben nieuwsgierig aangelegd
Ga je zo mee nog een cocktailtje drinken voordat je ouders er komen?quote:
Proostquote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens verder waar Vork en ik gisteravond mee gestopt zijn: Bier drinken.
Ik vind het raar hoe mensen reageren als je zegt dat je niet op vakantie gaat. Alsof vakantie gaan de heilige graal is van veel mensenquote:
Claim zijn kiwi en koop er zelf 1 extraquote:Op zondag 31 juli 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit hier tot 21.30 vast maar daarna kan wel(en ik kan zelf wel betalen heur
)
Ja graag, wil alle schijn vermijden dat ik je mijn bed in wil hebbenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit hier tot 21.30 vast maar daarna kan wel(en ik kan zelf wel betalen heur
)
Op de keukentafel?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja graag, wil alle schijn vermijden dat ik je mijn bed in wil hebben
kan ook gewoon na werk bij je aanbellen? zal zo rond 21.45-22 zijn danquote:Op zondag 31 juli 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja graag, wil alle schijn vermijden dat ik je mijn bed in wil hebben
Misschien kunnen we eens een andere (goedkope) cocktail toko proberen, ik ga wel ff op zoek. Roep maar via Whatsapp als je klaar bent met werken.![]()
Bel me maar op m'n mobiel dan kom ik naar benedenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ook gewoon na werk bij je aanbellen? zal zo rond 21.45-22 zijn danen maak het niet al te laat hoor
mag morgen weer om 8.30 aanwezig zijn
nietquote:Op zondag 31 juli 2011 19:07 schreef borisz het volgende:
Hier een stoofpotje.
Vlees was heerlijk, had uren gesudderd. Daarbij nog aardappels en wortels
nou het is nog niet tropisch buiten hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is winterkost vandaar de
.
Maaltijd was.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bel me maar op m'n mobiel dan kom ik naar beneden
ik kan het toch niet zienquote:
dus ik mis niks op lowlands? hij staat als eerste geprogrammeerdquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat je van hem vindt BloesNa de lezing hier op de uni vond ik hem een beetje een betweterende narcist
Mijn vakantie bestaat tot nu toe uit de hele dag achter de PC zitten, en mezelf verweren als mijn ouders zeuren dat ik de hele dag achter de PC zit.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het raar hoe mensen reageren als je zegt dat je niet op vakantie gaat. Alsof vakantie gaan de heilige graal is van veel mensen.
Je bent echt nog maar 14 jaar jong?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:34 schreef Trollscience het volgende:
Mijn vakantie bestaat tot nu toe uit de hele dag achter de PC zitten, en mezelf verweren als mijn ouders zeuren dat ik de hele dag achter de PC zit.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar 14 jaar jong?
In dat geval: ga buiten spelen!
Naar het schijntquote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je vader zit blijkbaar ook in de CUL SC.
Kan z'n grootvader zijn.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
APPARTEMENT in centrum van Apeldoorn te koop
Loop jij altijd 1 sociaal netwerk achter?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
nou hehe.... na de vraag van mn oudere zus me net dan eindelijk eens aangemeld bij Facebook... snap er nog niks van maar dat komt vast nog wel
wel meerquote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Loop jij altijd 1 sociaal netwerk achter?
Google+ is nu helemaal hét sociale netwerk
Ik snap de grap niet:quote:
Waar kom jij ineens vandaan?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de grap niet:
ap·par·te·ment het; o -en woning die deel uitmaakt ve groter gebouw
Is gewoon Nederlands hoor
*stalktquote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
nou hehe.... na de vraag van mn oudere zus me net dan eindelijk eens aangemeld bij Facebook... snap er nog niks van maar dat komt vast nog wel
Het valt me nu op dat ie wel erg graag aan namedropping doet en het interrumperen van JBC irritant vindquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat je van hem vindt BloesNa de lezing hier op de uni vond ik hem een beetje een betweterende narcist
ook al aan het zoeken?quote:
Nouja, ik heb hem idd in een 'college' gezien en niet in een interview.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het valt me nu op dat ie wel erg graag aan namedropping doet en het interrumperen van JBC irritant vindBetweter vind ik wel meevallen, hij is vooral vertellend bezig en in een andere rol dan dat jij hem hebt gezien denk ik?
nog niet. vind wel een lijstje, maar de juiste persoon nog niet gevonden.quote:
Gevonden!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zeeheeet ik vind wel dat je je normale naam op Facebook moet gebruiken hoor
Valkenburgquote:Op zondag 31 juli 2011 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
In Valkenburg was er overigens een restaurant genaamd Gaudi:
http://www.hotelgaudi.nl/gallery/index.asp
Moet er nog een keertje teruggaan
Ik heb daar een keer een weekend gezeten.... Deed mij een beetje aan Fawlty Towers denken....quote:Op zondag 31 juli 2011 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dat vond ik dus ook! Tjokvol toeristen, maar puike prijzen en goed voedsel.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ValkenburgGoeden restaurants daar
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een weekend gezeten.... Deed mij een beetje aan Fawlty Towers denken....
Ik mag hopen dat in D wonen ook de reden is dat je ik wordT schreefquote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef z80 het volgende:
ik wordt een beetje simpel van de zoek functie in faceboek.
waar zit het uitgebreid zoeken verstopt?
eens kijken of een collega ook op faceboek zit, maar faceboek zoekt bij mij standaard in D omdat ik daar woon.
en FF hen ik al gevonden.
er praat hier een juffrouw mee die in NL woont en dat ook nog doetquote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat in D wonen ook de reden is dat je ik wordT schreef
heb je net whisky gedronken ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
Oh FF ik heb nu écht het gevoel dat we vrienden zijn
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
Die D in je naam moet nog wel ff met kleine letter.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je net whisky gedronken ofzo?
ja heb ik gedaan... snap ook niet waarom Facebook zo raar doetquote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die D in je naam moet nog wel ff met kleine letter.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja heb ik gedaan... snap ook niet waarom Facebook zo raar doet
veel plezier jullie! drink geen dingen die ik ook niet zou drinken!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je Steer ook uitgenodigd?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens verder waar Vork en ik gisteravond mee gestopt zijn: Bier drinken.
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberenquote:
op een studenten fiets is het wel een heel eind.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij wilt niet naar Amersfoort komen voor bier.
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberen
Goed spulquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
ik zag het, gek hoor hoe het gaat. maar leuk, gezellieeequote:
Mijn favoriete kroeg, 't Moortgat, biercafé heeft dit al jaren op de tap. Ik denk dat ik van alle bieren die ze daar verkopen, hiervan wel de meeste liters genuttigd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
Maagden batsen niet.quote:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
plus ik weet niet hoe het is om dronken te zijn
Ik wel hoor, je roept maar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.
Hoer!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verhuur mijn lichaam iedere werkdag, ik ben het gewend.
Daar heb ik 2 1 liter pullen van staan. Ooit eens meegenomen van een oktoberfestquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
quote:
Leukquote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Help morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekend bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Steer is je assistent?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja hellup! Morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekent bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Vork het volgende:
Ik hoef de komende 10 dagen gewoon niet te koken. Ik heb nu dus ook een soort van culinaire vakantie.
Welnee, dan zou ik nog een dag honger moeten lijden.quote:
Dat ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Als Vork die pizza's moet eten dan gaat hij wel langer dan 1 dag honger lijden
quote:In Hoogeveen heeft een verwarde man
geprobeerd zichzelf bij een tankstation
in brand te steken.De man (37) had zich
met benzine overgoten,maar omstanders
wisten te voorkomen dat hij zich in
brand stak.
De man was zaterdagnacht aangehouden
nadat hij stil had gestaan op de
linkerrijstrook van de A28.Toen de
politie zijn auto de vluchtstrook op
wilde duwen vluchtte de man,maar even
later kon hij alsnog worden opgepakt.
Volgens de politie was hij onder
invloed van drugs.
Nadat de man gisteren was vrijgelaten
ging hij naar het tankstation.
Wat een idiootquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
Je zult maar in zo'n enorm enerverende en spannende stad wonen:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik met veel moeite wat leuks geprutst, is mijn printer-inkt op.Gelukkig wordt het mooi weer en fietsen is gezond! Dat wordt weer 24 km.
Da's balen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik baal een beetjeDe laatste dagen toch echt heel netjes mijn best gedaan, eettechnisch gezien
, en het gewicht gaat omhoog
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
![]()
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is gisterenavond laat nog oom geworden
Heen ga ik alleen door de bewoonde wereld (snelle routequote:Op maandag 1 augustus 2011 07:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
De afstand maakt niet uit, maar als het hard waait kan ik ook door de bewoonde wereld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heen ga ik alleen door de bewoonde wereld (snelle route). Terug kan ik een langere route nemen en dan kom je dwars door een park heen. Echt heerlijk fietsen dat
Thanks krak & P! en een heel klein beetje hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus stiekem ben jij nu een beetje tante
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik met veel moeite wat leuks geprutst, is mijn printer-inkt op.Gelukkig wordt het mooi weer en fietsen is gezond! Dat wordt weer 24 km.
Ja graag! Want als ik het zo schrijf, lijkt het ineens heel ver!quote:
quote:
Maar 1x in 4 jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:35 schreef Sarabi het volgende:
Thanks krak & P! en een heel klein beetje hoor
Deze zus van mijn vriend heb ik in 4 jaar tijd maar 1x gezien.
Maar toch leuk
Jaaa, dat stukje heb ik ook gelezen! Maar kwam uit Nigeria hè, misschien vond z'n moeder dat toepasselijk of zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik las vanochtend een jongensnaam in de Metro : Innocent (voornaam, bokser) echt zo wil je toch niet heten
Trusten Isa!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het was een rustige nacht itt de andere nachten. Maar ik ga nu slapen
Met oordoppen. Hopelijk werkt dat tegen de sirene om 12:00.
Als je ervan uitgaat dat je dan wakker wordt, zal dat ook wel zo zijn inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Werk ze of fiets ze allemaal vandaag! En als je vrij bent: geniet er van![]()
Tot 12:10 of later
Hij had er dan ook hard voor gewerkt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Welerusten Isa
Gisteren lol. De (70+) buurvrouw was foto's kwijt op haar PC. ik kon ze ook niet vinden, was nogal vreemd, er waren echt bepaalde foto's uit een map verdwenen.
Dus ik: Tara, ga jij even?
Komt hij een kwartiertje later thuis met een wit puntje met een enorme plak rollade: opgelost, en ze hadden broodjes![]()
Half uur na het eten
Schande!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Net aan het stofzuigen, kinderen in de gang aan het spelen, dacht ik. Ben ik klaar, zie ik dat de oudste de achterdeur heeft opengedaan
Zijn ze dus allebei ontsnapt
De speeltuin in.
ok, nog tot daar aan toe (ze blijven daar wel) maar Leander had niks aan. Die wilde vanmorgen nog geen kleren aan, nuja, daar ga ik geen ruzie over maken om 8:00 's morgens
Oh help! Je bent onmisbaar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk gefietstLekker weertje
En ik kom op kantoor...staat de hele incidentenmonitor vol
Moet ik opeens gaan werken
![]()
Op dit moment sowiesoquote:
http://www.nu.nl/sport/25(...)en-regels-maken.htmlquote:“Hoe meer ik over de regels van de rvc nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik mijn eigen regels moet maken.”
Leuk, feliquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Ik zorg voor de bijzakenquote:
O ben je er zo een.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik zorg voor de bijzakenhet schuren en verven laat ik aan de mensen met verstand van zaken over(Lees broertje, moeders en buurman)
Niet naast de deur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar 1x in 4 jaar?Woont ze heel ver weg of zo?
Beetje gefeliciteerd!
Alles gaat goed volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Is alles goed met moeders en babi, Saar?
Feli!
En wat is het en hoe heet het
Ik las vanochtend een jongensnaam in de Metro : Innocent (voornaam, bokser) echt zo wil je toch niet heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Innocent als naam kan het eigenlijk alleen maar fout gaan
Ik kwam er trouwens achter dat de kittens toch volgens mij af en toe plassen in het mandje![]()
Zeker weten?quote:
Vind ik ookquote:
Precious, Innocent, Hope, Destinyquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Kai. Mooie naam.
Beter dan Jadens en de -(e)y namen en wat er allemaal verzonnen wordt tegenwoordig
U snapt hemquote:
Euhhh tja weet niet wat ik er van moet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
Dieudonné vind ik dan wel weer wat hebben.
Door Floris-Willem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je je kind Dieudonné noemt, weet je zeker dat ze op haar 12e ontmaagd gaat worden tijdens hockeykamp.
BIj L kan ik daar mij wel wat voorstellen. Bij F iets minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Laatst kwam ik een Engelsman tegen en die vond da wij elfennamen haddenDaar was ik nog niet opgekomen
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
13:10 dan![]()
Wat schijnt de zon lekkerIk geef die kinderen van jou groot gelijk om buiten te gaan spelen, FC
Dolgraagquote:
Prima, schrijven we opquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DolgraagJullie koters zijn minder vermoeiend!
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijfquote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijf
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.quote:
Joh wees blij dat het niet in het Mandarijn isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Pff aantal mogelijke goede artikelen gevonden voor mijn scriptie. Zijn die SteerChinezen alleen zo lui om de artikelen in het Chinees te schrijven.
Maar goed nog 1 hoofdstuk, dan een Nederlandse check en dan kan de scriptie naar de docent toe.
Uiteraard, het is gewoon coolquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
Is die Jason zo erg dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
quote:
Zeg ik dat het goed isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan erg boos worden als ik de ingredientenlijsten en voedingswaardentabellen bekijk in de reep- en koekenafdeling van de super, met name de producten die zichzelf in de marketing naar kinderen prijzen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inZelfs Ross was de vorige keer blij dat hij weer weg was, dus waarom dan alweer zo enorm snel laten komen?
Heb nog een huisje overquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Mag slaan ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
goed hoor, veel was dicht, uiteindelijk drankjes gehad op t vrijthof toen bij de mac gegeten en toen beiden naar onze eigen huisjes vertrokkenquote:
Om daarna iets anders af te laten zakken jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Om daarna iets anders af te laten zakken ja
maar ik kan heel goed Nee zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
Waarom zou je dat doen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik kan heel goed Nee zeggen
WHZquote:
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje hardgelopenen meteen ook de sportschool gemaild of een rondleiding of iets mogelijk is
Anders ga ik weer terug naar mijn oude sportschool maar die zit een paar dorpen verderop en is duurder
Dat moet een goed teken zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Ik begrijp er niets van maar volgens mijn vriendje is het niet slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
Ja, en hopelijk iets bijgebruind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je lichaamsbeweging ook meteen weer gehad,
Klinkt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
Benieuwd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
24 kmquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
zo lekker!!! behalve als ze een gasprobleem hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
.
Ja. Ben benieuwd.quote:
aanraders:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd.. Er zijn inmiddels al 13 La Cubanita's in het land.
.
Regels zijn simpel
- max 2 items pp per ronde
- Niet opgegeten tapas kost 2,5 per tapas.
- Toetjes tellen niet mee
Maar dan nog is 17,50 niet duur.
ik moet ze nog ff bellen met een klacht betreffende het gasprobleem. wilde ze mailen maar er staat geen mailadres vermeldt. goed dat je het zegt, ga ze na het eten denk even bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
Menukaart staat op de sitehttp://www.lacubanita.nl/menukaart.html
ik weet heus wel wat ik wil zeggen hoor, anders zou ik niet bellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
En wat wilde je nu achteraf zeggen dan? 'eh, ik vond het niet leuk dat jullie een gasprobleem hadden!'
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
scheelt wel de helft van het geld... hebben 2 tapasrestaurants in alphen waarvan 1 cubanita en 1 is proto en die is behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd niets, zo'n all-in formule-zaak.
Ga dan toch liever op zoek naar een echt Spaans tapasrestaurant.
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leuk
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moestenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moesten
Woensdag dan maar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
Zo.
En nu wil ik NIET aan Pilates doen, want ik ben kapot en ik wil alleen maar rustig zitten.
Maar morgen kan het niet, dus ik krijg spijt als ik het niet doe.
Hm.
de eerste keer dat ik er was gingen er maar kleine dingetjes fout en dat gaf niet. dat was overigens op een vrijdag toen de korting niet geldde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.
met wie ga je? veel plezier alvast!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Wellicht is Haarlem anders dan waar jij hebt gegeten. We will see
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
misschien dat ik naar de manager kan vragen of kan dat niet denk je als klant?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik bedoelde idd dat achteraf opmerken dat er iets mis ging vaak niet veel zin heeft; dat moet je op het moment zelf aankaarten. Ik denk dat als ze zo reageren (wat een kuttent overigens
) je nu ook niet naar tevredenheid zal worden te woord gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |