Schande!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Net aan het stofzuigen, kinderen in de gang aan het spelen, dacht ik. Ben ik klaar, zie ik dat de oudste de achterdeur heeft opengedaan
Zijn ze dus allebei ontsnapt
De speeltuin in.
ok, nog tot daar aan toe (ze blijven daar wel) maar Leander had niks aan. Die wilde vanmorgen nog geen kleren aan, nuja, daar ga ik geen ruzie over maken om 8:00 's morgens
Oh help! Je bent onmisbaar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk gefietstLekker weertje
En ik kom op kantoor...staat de hele incidentenmonitor vol
Moet ik opeens gaan werken
![]()
Op dit moment sowiesoquote:
http://www.nu.nl/sport/25(...)en-regels-maken.htmlquote:“Hoe meer ik over de regels van de rvc nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik mijn eigen regels moet maken.”
Leuk, feliquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is gisterenavond laat nog oom geworden
Ik zorg voor de bijzakenquote:
O ben je er zo een.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik zorg voor de bijzakenhet schuren en verven laat ik aan de mensen met verstand van zaken over(Lees broertje, moeders en buurman)
Niet naast de deur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar 1x in 4 jaar?Woont ze heel ver weg of zo?
Beetje gefeliciteerd!
Alles gaat goed volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Is alles goed met moeders en babi, Saar?
Feli!
En wat is het en hoe heet het
Ik las vanochtend een jongensnaam in de Metro : Innocent (voornaam, bokser) echt zo wil je toch niet heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Innocent als naam kan het eigenlijk alleen maar fout gaan
Ik kwam er trouwens achter dat de kittens toch volgens mij af en toe plassen in het mandje![]()
Zeker weten?quote:
Vind ik ookquote:
Precious, Innocent, Hope, Destinyquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Kai. Mooie naam.
Beter dan Jadens en de -(e)y namen en wat er allemaal verzonnen wordt tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |