Heb je Steer ook uitgenodigd?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens verder waar Vork en ik gisteravond mee gestopt zijn: Bier drinken.
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberenquote:
op een studenten fiets is het wel een heel eind.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij wilt niet naar Amersfoort komen voor bier.
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberen
Goed spulquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
ik zag het, gek hoor hoe het gaat. maar leuk, gezellieeequote:
Mijn favoriete kroeg, 't Moortgat, biercafé heeft dit al jaren op de tap. Ik denk dat ik van alle bieren die ze daar verkopen, hiervan wel de meeste liters genuttigd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
Maagden batsen niet.quote:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
plus ik weet niet hoe het is om dronken te zijn
Ik wel hoor, je roept maar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.
Hoer!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verhuur mijn lichaam iedere werkdag, ik ben het gewend.
Daar heb ik 2 1 liter pullen van staan. Ooit eens meegenomen van een oktoberfestquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
quote:
Leukquote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Help morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekend bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Steer is je assistent?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja hellup! Morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekent bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Vork het volgende:
Ik hoef de komende 10 dagen gewoon niet te koken. Ik heb nu dus ook een soort van culinaire vakantie.
Welnee, dan zou ik nog een dag honger moeten lijden.quote:
Dat ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Als Vork die pizza's moet eten dan gaat hij wel langer dan 1 dag honger lijden
quote:In Hoogeveen heeft een verwarde man
geprobeerd zichzelf bij een tankstation
in brand te steken.De man (37) had zich
met benzine overgoten,maar omstanders
wisten te voorkomen dat hij zich in
brand stak.
De man was zaterdagnacht aangehouden
nadat hij stil had gestaan op de
linkerrijstrook van de A28.Toen de
politie zijn auto de vluchtstrook op
wilde duwen vluchtte de man,maar even
later kon hij alsnog worden opgepakt.
Volgens de politie was hij onder
invloed van drugs.
Nadat de man gisteren was vrijgelaten
ging hij naar het tankstation.
Wat een idiootquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
Je zult maar in zo'n enorm enerverende en spannende stad wonen:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik met veel moeite wat leuks geprutst, is mijn printer-inkt op.Gelukkig wordt het mooi weer en fietsen is gezond! Dat wordt weer 24 km.
Da's balen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik baal een beetjeDe laatste dagen toch echt heel netjes mijn best gedaan, eettechnisch gezien
, en het gewicht gaat omhoog
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
![]()
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is gisterenavond laat nog oom geworden
Heen ga ik alleen door de bewoonde wereld (snelle routequote:Op maandag 1 augustus 2011 07:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
De afstand maakt niet uit, maar als het hard waait kan ik ook door de bewoonde wereld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heen ga ik alleen door de bewoonde wereld (snelle route). Terug kan ik een langere route nemen en dan kom je dwars door een park heen. Echt heerlijk fietsen dat
Thanks krak & P! en een heel klein beetje hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus stiekem ben jij nu een beetje tante
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik met veel moeite wat leuks geprutst, is mijn printer-inkt op.Gelukkig wordt het mooi weer en fietsen is gezond! Dat wordt weer 24 km.
Ja graag! Want als ik het zo schrijf, lijkt het ineens heel ver!quote:
quote:
Maar 1x in 4 jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:35 schreef Sarabi het volgende:
Thanks krak & P! en een heel klein beetje hoor
Deze zus van mijn vriend heb ik in 4 jaar tijd maar 1x gezien.
Maar toch leuk
Jaaa, dat stukje heb ik ook gelezen! Maar kwam uit Nigeria hè, misschien vond z'n moeder dat toepasselijk of zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik las vanochtend een jongensnaam in de Metro : Innocent (voornaam, bokser) echt zo wil je toch niet heten
Trusten Isa!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het was een rustige nacht itt de andere nachten. Maar ik ga nu slapen
Met oordoppen. Hopelijk werkt dat tegen de sirene om 12:00.
Als je ervan uitgaat dat je dan wakker wordt, zal dat ook wel zo zijn inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Werk ze of fiets ze allemaal vandaag! En als je vrij bent: geniet er van![]()
Tot 12:10 of later
Hij had er dan ook hard voor gewerkt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Welerusten Isa
Gisteren lol. De (70+) buurvrouw was foto's kwijt op haar PC. ik kon ze ook niet vinden, was nogal vreemd, er waren echt bepaalde foto's uit een map verdwenen.
Dus ik: Tara, ga jij even?
Komt hij een kwartiertje later thuis met een wit puntje met een enorme plak rollade: opgelost, en ze hadden broodjes![]()
Half uur na het eten
Schande!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Normaal fiks ik altijd de computer voor hun en ik krijg nooit een broodje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Net aan het stofzuigen, kinderen in de gang aan het spelen, dacht ik. Ben ik klaar, zie ik dat de oudste de achterdeur heeft opengedaan
Zijn ze dus allebei ontsnapt
De speeltuin in.
ok, nog tot daar aan toe (ze blijven daar wel) maar Leander had niks aan. Die wilde vanmorgen nog geen kleren aan, nuja, daar ga ik geen ruzie over maken om 8:00 's morgens
Oh help! Je bent onmisbaar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk gefietstLekker weertje
En ik kom op kantoor...staat de hele incidentenmonitor vol
Moet ik opeens gaan werken
![]()
Op dit moment sowiesoquote:
http://www.nu.nl/sport/25(...)en-regels-maken.htmlquote:“Hoe meer ik over de regels van de rvc nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik mijn eigen regels moet maken.”
Leuk, feliquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Ik zorg voor de bijzakenquote:
O ben je er zo een.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik zorg voor de bijzakenhet schuren en verven laat ik aan de mensen met verstand van zaken over(Lees broertje, moeders en buurman)
Niet naast de deur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar 1x in 4 jaar?Woont ze heel ver weg of zo?
Beetje gefeliciteerd!
Alles gaat goed volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Is alles goed met moeders en babi, Saar?
Feli!
En wat is het en hoe heet het
Ik las vanochtend een jongensnaam in de Metro : Innocent (voornaam, bokser) echt zo wil je toch niet heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Innocent als naam kan het eigenlijk alleen maar fout gaan
Ik kwam er trouwens achter dat de kittens toch volgens mij af en toe plassen in het mandje![]()
Zeker weten?quote:
Vind ik ookquote:
Precious, Innocent, Hope, Destinyquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Kai. Mooie naam.
Beter dan Jadens en de -(e)y namen en wat er allemaal verzonnen wordt tegenwoordig
U snapt hemquote:
Euhhh tja weet niet wat ik er van moet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
Dieudonné vind ik dan wel weer wat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |