op een studenten fiets is het wel een heel eind.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij wilt niet naar Amersfoort komen voor bier.
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberen
Goed spulquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
ik zag het, gek hoor hoe het gaat. maar leuk, gezellieeequote:
Mijn favoriete kroeg, 't Moortgat, biercafé heeft dit al jaren op de tap. Ik denk dat ik van alle bieren die ze daar verkopen, hiervan wel de meeste liters genuttigd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
Maagden batsen niet.quote:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
plus ik weet niet hoe het is om dronken te zijn
Ik wel hoor, je roept maar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.
Hoer!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verhuur mijn lichaam iedere werkdag, ik ben het gewend.
Daar heb ik 2 1 liter pullen van staan. Ooit eens meegenomen van een oktoberfestquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
quote:
Leukquote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Help morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekend bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Steer is je assistent?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja hellup! Morgen is het weer de 1e maandag van de maand, dat betekent bij ons dat de agenda van in dit geval oktober is geopend voor de artsen...
Belday![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Vork het volgende:
Ik hoef de komende 10 dagen gewoon niet te koken. Ik heb nu dus ook een soort van culinaire vakantie.
Welnee, dan zou ik nog een dag honger moeten lijden.quote:
Dat ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Als Vork die pizza's moet eten dan gaat hij wel langer dan 1 dag honger lijden
quote:In Hoogeveen heeft een verwarde man
geprobeerd zichzelf bij een tankstation
in brand te steken.De man (37) had zich
met benzine overgoten,maar omstanders
wisten te voorkomen dat hij zich in
brand stak.
De man was zaterdagnacht aangehouden
nadat hij stil had gestaan op de
linkerrijstrook van de A28.Toen de
politie zijn auto de vluchtstrook op
wilde duwen vluchtte de man,maar even
later kon hij alsnog worden opgepakt.
Volgens de politie was hij onder
invloed van drugs.
Nadat de man gisteren was vrijgelaten
ging hij naar het tankstation.
Wat een idiootquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
Je zult maar in zo'n enorm enerverende en spannende stad wonen:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik met veel moeite wat leuks geprutst, is mijn printer-inkt op.Gelukkig wordt het mooi weer en fietsen is gezond! Dat wordt weer 24 km.
Da's balen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik baal een beetjeDe laatste dagen toch echt heel netjes mijn best gedaan, eettechnisch gezien
, en het gewicht gaat omhoog
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
![]()
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is gisterenavond laat nog oom geworden
Heen ga ik alleen door de bewoonde wereld (snelle routequote:Op maandag 1 augustus 2011 07:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuke route? Ik kan het grootste deel door de polder, dat is altijd mooi. Hopelijk hebben ze nog niet gemaaid, er stonden vrijdag zoveel mooie bloemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |