quote:Op zondag 31 juli 2011 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
In Valkenburg was er overigens een restaurant genaamd Gaudi:
http://www.hotelgaudi.nl/gallery/index.asp
Moet er nog een keertje teruggaan
Heb je Steer ook uitgenodigd?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens verder waar Vork en ik gisteravond mee gestopt zijn: Bier drinken.
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberenquote:
op een studenten fiets is het wel een heel eind.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij wilt niet naar Amersfoort komen voor bier.
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja bier! Wij hadden gisteren 4 verschillende witbiertjes gekocht, zometeen maar eens eentje gaan proberen
Goed spulquote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
ik zag het, gek hoor hoe het gaat. maar leuk, gezellieeequote:
Mijn favoriete kroeg, 't Moortgat, biercafé heeft dit al jaren op de tap. Ik denk dat ik van alle bieren die ze daar verkopen, hiervan wel de meeste liters genuttigd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
Als eerste maar vanavond deze opengetrokken. Van de oudste brouwerij ter wereld:
[ afbeelding ]
Smaakt prima.
Maagden batsen niet.quote:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
plus ik weet niet hoe het is om dronken te zijn
Ik wel hoor, je roept maar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Daar kan ik nog wel wat aan doen. Aan het andere niet, ben ik bang.
Hoer!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verhuur mijn lichaam iedere werkdag, ik ben het gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |