Door Floris-Willem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je je kind Dieudonné noemt, weet je zeker dat ze op haar 12e ontmaagd gaat worden tijdens hockeykamp.
BIj L kan ik daar mij wel wat voorstellen. Bij F iets minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Laatst kwam ik een Engelsman tegen en die vond da wij elfennamen haddenDaar was ik nog niet opgekomen
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
13:10 dan![]()
Wat schijnt de zon lekkerIk geef die kinderen van jou groot gelijk om buiten te gaan spelen, FC
Dolgraagquote:
Prima, schrijven we opquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DolgraagJullie koters zijn minder vermoeiend!
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijfquote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijf
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.quote:
Joh wees blij dat het niet in het Mandarijn isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Pff aantal mogelijke goede artikelen gevonden voor mijn scriptie. Zijn die SteerChinezen alleen zo lui om de artikelen in het Chinees te schrijven.
Maar goed nog 1 hoofdstuk, dan een Nederlandse check en dan kan de scriptie naar de docent toe.
Uiteraard, het is gewoon coolquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
Is die Jason zo erg dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
quote:
Zeg ik dat het goed isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan erg boos worden als ik de ingredientenlijsten en voedingswaardentabellen bekijk in de reep- en koekenafdeling van de super, met name de producten die zichzelf in de marketing naar kinderen prijzen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inZelfs Ross was de vorige keer blij dat hij weer weg was, dus waarom dan alweer zo enorm snel laten komen?
Heb nog een huisje overquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Mag slaan ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
goed hoor, veel was dicht, uiteindelijk drankjes gehad op t vrijthof toen bij de mac gegeten en toen beiden naar onze eigen huisjes vertrokkenquote:
Om daarna iets anders af te laten zakken jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Om daarna iets anders af te laten zakken ja
maar ik kan heel goed Nee zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
Waarom zou je dat doen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik kan heel goed Nee zeggen
WHZquote:
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje hardgelopenen meteen ook de sportschool gemaild of een rondleiding of iets mogelijk is
Anders ga ik weer terug naar mijn oude sportschool maar die zit een paar dorpen verderop en is duurder
Dat moet een goed teken zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Ik begrijp er niets van maar volgens mijn vriendje is het niet slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
Ja, en hopelijk iets bijgebruind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je lichaamsbeweging ook meteen weer gehad,
Klinkt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
Benieuwd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
24 kmquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
zo lekker!!! behalve als ze een gasprobleem hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
.
Ja. Ben benieuwd.quote:
aanraders:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd.. Er zijn inmiddels al 13 La Cubanita's in het land.
.
Regels zijn simpel
- max 2 items pp per ronde
- Niet opgegeten tapas kost 2,5 per tapas.
- Toetjes tellen niet mee
Maar dan nog is 17,50 niet duur.
ik moet ze nog ff bellen met een klacht betreffende het gasprobleem. wilde ze mailen maar er staat geen mailadres vermeldt. goed dat je het zegt, ga ze na het eten denk even bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
Menukaart staat op de sitehttp://www.lacubanita.nl/menukaart.html
ik weet heus wel wat ik wil zeggen hoor, anders zou ik niet bellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
En wat wilde je nu achteraf zeggen dan? 'eh, ik vond het niet leuk dat jullie een gasprobleem hadden!'
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
scheelt wel de helft van het geld... hebben 2 tapasrestaurants in alphen waarvan 1 cubanita en 1 is proto en die is behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd niets, zo'n all-in formule-zaak.
Ga dan toch liever op zoek naar een echt Spaans tapasrestaurant.
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leuk
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moestenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moesten
Woensdag dan maar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
Zo.
En nu wil ik NIET aan Pilates doen, want ik ben kapot en ik wil alleen maar rustig zitten.
Maar morgen kan het niet, dus ik krijg spijt als ik het niet doe.
Hm.
de eerste keer dat ik er was gingen er maar kleine dingetjes fout en dat gaf niet. dat was overigens op een vrijdag toen de korting niet geldde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.
met wie ga je? veel plezier alvast!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Wellicht is Haarlem anders dan waar jij hebt gegeten. We will see
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
misschien dat ik naar de manager kan vragen of kan dat niet denk je als klant?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik bedoelde idd dat achteraf opmerken dat er iets mis ging vaak niet veel zin heeft; dat moet je op het moment zelf aankaarten. Ik denk dat als ze zo reageren (wat een kuttent overigens
) je nu ook niet naar tevredenheid zal worden te woord gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |