U snapt hemquote:
Euhhh tja weet niet wat ik er van moet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
Dieudonné vind ik dan wel weer wat hebben.
Door Floris-Willem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je je kind Dieudonné noemt, weet je zeker dat ze op haar 12e ontmaagd gaat worden tijdens hockeykamp.
BIj L kan ik daar mij wel wat voorstellen. Bij F iets minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Laatst kwam ik een Engelsman tegen en die vond da wij elfennamen haddenDaar was ik nog niet opgekomen
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
13:10 dan![]()
Wat schijnt de zon lekkerIk geef die kinderen van jou groot gelijk om buiten te gaan spelen, FC
Dolgraagquote:
Prima, schrijven we opquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DolgraagJullie koters zijn minder vermoeiend!
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijfquote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij komt van 9-12! Maar ik denk dat ik maar 1 nachtje blijf
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.quote:
Joh wees blij dat het niet in het Mandarijn isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Pff aantal mogelijke goede artikelen gevonden voor mijn scriptie. Zijn die SteerChinezen alleen zo lui om de artikelen in het Chinees te schrijven.
Maar goed nog 1 hoofdstuk, dan een Nederlandse check en dan kan de scriptie naar de docent toe.
Uiteraard, het is gewoon coolquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks goeds aan die repen-die-doen-alsof-ze-gezond-zijn.
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
Is die Jason zo erg dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Straks Ross nog even zeggen dat hij de zaterdag-zondag voor zichzelf heeft met Jason
edit: ik wilde dus al zondag mee naar de kerk
quote:
Zeg ik dat het goed isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan erg boos worden als ik de ingredientenlijsten en voedingswaardentabellen bekijk in de reep- en koekenafdeling van de super, met name de producten die zichzelf in de marketing naar kinderen prijzen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jason komt hier het hele weekend vooral xbox spelen, blowen, drinken en snoepen. En niet douchen. Geen zin inZelfs Ross was de vorige keer blij dat hij weer weg was, dus waarom dan alweer zo enorm snel laten komen?
Heb nog een huisje overquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vriendjes en vriendinnetjes nodig in september voor 1 weekend. Ik heb dan vakantie en Ross' beste vriend komt (weer) over uit Engeland en ik geloof niet dat ik hem een heel weekend om me heen kan hebbenDe vorige keer moest ik elke dag werken en dat was te doen, maar nu ben ik dus vrij! Help!
Mag slaan ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Geen zin om te sporten, kan iemand mij schoppen?
goed hoor, veel was dicht, uiteindelijk drankjes gehad op t vrijthof toen bij de mac gegeten en toen beiden naar onze eigen huisjes vertrokkenquote:
Om daarna iets anders af te laten zakken jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Om daarna iets anders af te laten zakken ja
maar ik kan heel goed Nee zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, je moet altijd voorstellen nog even bij jou een afzakkertje te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |