Waarom zou je dat doen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik kan heel goed Nee zeggen
WHZquote:
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje hardgelopenen meteen ook de sportschool gemaild of een rondleiding of iets mogelijk is
Anders ga ik weer terug naar mijn oude sportschool maar die zit een paar dorpen verderop en is duurder
Dat moet een goed teken zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Ik begrijp er niets van maar volgens mijn vriendje is het niet slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
Ja, en hopelijk iets bijgebruind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je lichaamsbeweging ook meteen weer gehad,
Klinkt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
Benieuwd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
24 kmquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
zo lekker!!! behalve als ze een gasprobleem hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
.
Ja. Ben benieuwd.quote:
aanraders:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd.. Er zijn inmiddels al 13 La Cubanita's in het land.
.
Regels zijn simpel
- max 2 items pp per ronde
- Niet opgegeten tapas kost 2,5 per tapas.
- Toetjes tellen niet mee
Maar dan nog is 17,50 niet duur.
ik moet ze nog ff bellen met een klacht betreffende het gasprobleem. wilde ze mailen maar er staat geen mailadres vermeldt. goed dat je het zegt, ga ze na het eten denk even bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
Menukaart staat op de sitehttp://www.lacubanita.nl/menukaart.html
ik weet heus wel wat ik wil zeggen hoor, anders zou ik niet bellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
En wat wilde je nu achteraf zeggen dan? 'eh, ik vond het niet leuk dat jullie een gasprobleem hadden!'
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
scheelt wel de helft van het geld... hebben 2 tapasrestaurants in alphen waarvan 1 cubanita en 1 is proto en die is behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd niets, zo'n all-in formule-zaak.
Ga dan toch liever op zoek naar een echt Spaans tapasrestaurant.
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat heb ik idd gedaan maar ze gingen gewoon verder met nog meer dingen die fout gingen en ze deden er niets aan om iets op te lossen of te compenseren. dat alles bij elkaar vonden vriendin en ik vreemd en niet zo leuk
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moestenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heb je ook bij het afrekenen vermeld en gevraagd daarvoor compensatie te krijgen?
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moesten
Woensdag dan maar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
Zo.
En nu wil ik NIET aan Pilates doen, want ik ben kapot en ik wil alleen maar rustig zitten.
Maar morgen kan het niet, dus ik krijg spijt als ik het niet doe.
Hm.
de eerste keer dat ik er was gingen er maar kleine dingetjes fout en dat gaf niet. dat was overigens op een vrijdag toen de korting niet geldde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ballentent dus. Ook al is het goedkoop.
met wie ga je? veel plezier alvast!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Wellicht is Haarlem anders dan waar jij hebt gegeten. We will see
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat Isa meer bedoelt, heb je het ook tijdens het eten aangekaart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |