Op de keukentafel?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja graag, wil alle schijn vermijden dat ik je mijn bed in wil hebben
kan ook gewoon na werk bij je aanbellen? zal zo rond 21.45-22 zijn danquote:Op zondag 31 juli 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja graag, wil alle schijn vermijden dat ik je mijn bed in wil hebben
Misschien kunnen we eens een andere (goedkope) cocktail toko proberen, ik ga wel ff op zoek. Roep maar via Whatsapp als je klaar bent met werken.![]()
Bel me maar op m'n mobiel dan kom ik naar benedenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ook gewoon na werk bij je aanbellen? zal zo rond 21.45-22 zijn danen maak het niet al te laat hoor
mag morgen weer om 8.30 aanwezig zijn
nietquote:Op zondag 31 juli 2011 19:07 schreef borisz het volgende:
Hier een stoofpotje.
Vlees was heerlijk, had uren gesudderd. Daarbij nog aardappels en wortels
nou het is nog niet tropisch buiten hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is winterkost vandaar de
.
Maaltijd was.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bel me maar op m'n mobiel dan kom ik naar beneden
ik kan het toch niet zienquote:
dus ik mis niks op lowlands? hij staat als eerste geprogrammeerdquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat je van hem vindt BloesNa de lezing hier op de uni vond ik hem een beetje een betweterende narcist
Mijn vakantie bestaat tot nu toe uit de hele dag achter de PC zitten, en mezelf verweren als mijn ouders zeuren dat ik de hele dag achter de PC zit.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het raar hoe mensen reageren als je zegt dat je niet op vakantie gaat. Alsof vakantie gaan de heilige graal is van veel mensen.
Je bent echt nog maar 14 jaar jong?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:34 schreef Trollscience het volgende:
Mijn vakantie bestaat tot nu toe uit de hele dag achter de PC zitten, en mezelf verweren als mijn ouders zeuren dat ik de hele dag achter de PC zit.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar 14 jaar jong?
In dat geval: ga buiten spelen!
Naar het schijntquote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je vader zit blijkbaar ook in de CUL SC.
Kan z'n grootvader zijn.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
APPARTEMENT in centrum van Apeldoorn te koop
Loop jij altijd 1 sociaal netwerk achter?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
nou hehe.... na de vraag van mn oudere zus me net dan eindelijk eens aangemeld bij Facebook... snap er nog niks van maar dat komt vast nog wel
wel meerquote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Loop jij altijd 1 sociaal netwerk achter?
Google+ is nu helemaal hét sociale netwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |