SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
[ Bericht 99% gewijzigd door gamezz op 29-07-2011 03:15:45 ]Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
He, verdorie, het topic liep net zo mooi, komt er zo'n klapjostie lollig doen.
Heb het ff doorgegeven in ONZ FB, kan nu geen topic openen zolang deze is. Niet zonder de reeks te verneuken tenminste.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
Ach, sneue lui heb je er altijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeks
Lachen, gieren, brullen weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeks
sorry...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
idd, maar goed. Komt wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, sneue lui heb je er altijd tussen zitten.
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is best triest iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Maak maar een nieuw topic aan, deze gaat vanzelf op slot
Opgelost!
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
Opgelost!
maar niet om te klotenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is best triest idd. Al heb ik weinig recht van spreken, ik ben ook nog wakker om te posten op een forum
.
dude je komt op het einde van de topic erinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..
Ehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
niet om dit te veroorzaken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude je komt op het einde van de topic erin
Laat Stok maar het nieuwe topic maken, hij had immers de lapoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
dan is iemand anders al bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
Same herequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
TS hier dacht grappig te doen gr grquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
maare wie vind dat we tour de 49 ff dunnetjes over moeten doen?
quote:
Is al de zoveelste keer dat onz users zoiets flikkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TS hier dacht grappig te doen gr gr
Ik snap het niet, moet er een TT aangepast worden of wat? ;@quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TS hier dacht grappig te doen gr gr
Iedereen in de startposities dusquote:
Nee, dit topic moet dicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, moet er een TT aangepast worden of wat? ;@
veel meer dan datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
TT + reeksnummer sowiesoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP is ook al aangepastquote:
Helaas du pindakaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit betekend dus dat de tour gestaakt moet worden ?
nee hoeft niet meer, jij wilt wel heel erg graag hequote:
ja anders krijgen we weer gezeikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit betekend dus dat de tour gestaakt moet worden ?
Neuh, topicnummer en TT klopte niet, en konden zelf geen nieuwe openen via "open nieuw deel" omdat deze dus bestond.quote:
Hij heeft 't al afgehandeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het zal wel. Gamezz handelt het verder af neem ik aan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef Samzz het volgende:
Die tour doen we toch volgend weekend?. Als ik het red te komen!
Evengoed bedankt voor de oplettendheidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het zal wel. Gamezz handelt het verder af neem ik aan.
is goed... max 4 uur tenminstequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Viro het volgende:
Rakker geef maar aan als je het niet meer trekt om te draaien, dan zet ik guppie (verzoekmachine) aan
koud? zweet t uit manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Samzz het volgende:
Wie wil mij gezelschap houden in bed?. Het is best een beetje koud en zulks.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Samzz het volgende:
Wie wil mij gezelschap houden in bed?. Het is best een beetje koud en zulks.
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Beste mensen/luisteraars van de radio.
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor het maken van het nieuwe topic.
Dit was niet zo bedoeld.
Ik heb niet de lapo gemaakt, dus ik heb ook geen recht op het maken van het nieuwe topic.
Ik probeerde niet grappig te zijn, ik had alleen al een topic aangemaakt en in plaats van in het topic van de oogballen
op posten te klikken klikte ik in dit tabblad.
Ik hoor niet bij een bepaalde groep die Fok probeert te ontregelen, en zal hier ook ook geen deel van gaan uitmaken
(Behalve bij een goed loon + ontbijt op bed(lijst van wat ik wel/niet lust bezorgt mijn moeder wel))
Veel luisterplezier, en nog een goede nacht.
Maar ik ben jou nietquote:
Jij bent wel 't dichtste bijquote:
In mijn geval excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
Ik heb niet de lapo gemaakt, dus ik heb ook geen recht op het maken van het nieuwe topic.
Ik probeerde niet grappig te zijn, ik had alleen al een topic aangemaakt en in plaats van in het topic van de oogballen
Ik hoor niet bij een bepaalde groep die Fok probeert te ontregelen, en zal hier ook ook geen deel van gaan uitmaken
(Behalve bij een goed loon + ontbijt op bed(lijst van wat ik wel/niet lust bezorgt mijn moeder wel))
Is al goed jong. Zand erover wat mij betreft. Jij ook goede nacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik voelde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, jij wilt wel heel erg graag he
[..]
ja anders krijgen we weer gezeik
Is goed joh, iedereen faalt wel eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben jou niet.
[..]
Jij bent wel 't dichtste bij.
Dat was wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik veolde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,
Nu je er toch bent: Zin om te draaien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik voelde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,
dacht dat modjes verplicht moesten rusten tussen 3.00 en 8.00uurquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik veolde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu je er toch bent: Zin om te draaien?
Je blijft nooit laat op, maar als je het doetquote:
Zo laat je zelf wilquote:
Nou ja, meestal ga ik zo rond half twee echt slapen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je blijft nooit laat op, maar als je het doet
Ik zit al op bedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo laat je zelf wil
Ik duik er zo denk ik wel in.
World domination my friend! Ik word betaald om het blauw hierheen te lokken dus ik kan geen kans onbenut laten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:23 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer blauwtjes die komen draaien op de radio
kan me niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rakker, ik zie jou telkens goede posts plaatsen in TRU
Jij vastgeroestequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
waarom start ik SAM op en zet ik nummers in playlist![]()
iets met automatisme
Ik niet, maar kan er wel zo induiken als ik wilquote:
sssssstttt dat mag zij niet weten, pas als ze onder onze macht is kan je er openlijk over pratenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
World domination my friend! Ik word betaald om het blauw hierheen te lokken dus ik kan geen kans onbenut laten.
Je wil te graag draaienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
waarom start ik SAM op en zet ik nummers in playlist![]()
iets met automatisme
Ik hoef alleen maar de laptop weg te zettenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan er wel zo induiken als ik wil
ok nouja thxquote:
Ik heb nu precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de laptop weg te zetten. Maar ik heb eigenlijk nog niet zo'n zin. Maar het moet wel
.
quote:
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een anderquote:
En wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
ga je toch gezellig tegelijk met mij naar bed![]()
vind het een goed ideequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
ga je toch gezellig tegelijk met mij naar bed![]()
Pssst, wees er wat eerder bij en kijk mij lief aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een ander
Ik draai ook te weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een ander
ok NU!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent er iig als de kippen bij altijd en das leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok nouja thx![]()
Kan me niet voor de geest halen wat ik daar gepost heb... ook omdat ik vaak niet echt kijk welk subforum t is
hoiquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok NU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap hem nu pas
![]()
Ohja kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
sssssstttt dat mag zij niet weten, pas als ze onder onze macht is kan je er openlijk over praten![]()
ragboer RIPquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
en nog een keer posten omdat ie episch isRagboer
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik draai ook te weinig
Moet ik ook maar weer eens verandering inbrengen
Die is idd epicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
en nog een keer posten omdat ie episch isRagboer
Niet wat, meer wiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent er iig als de kippen bij altijd en das leuk
[..]
hoi
wat houd jou zo laat nog wakker
Sorry mamaquote:
gooi je charmes maar in de strijd, kan ze niet weerstaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja kutSorry Viro, ik bewerk haa nog wel.
Ik denk het niet. Maar ik kan geen voorbeelden geven zo 1,2,3quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:30 schreef Haifisch het volgende:
is dit het meest rare begin van 't radio topic ooit?
Was het dat maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jongen houdt je wakker met SMS?
Van de Radio49 reeks wel volgens mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:30 schreef Haifisch het volgende:
is dit het meest rare begin van 't radio topic ooit?
quote:
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff een liedje van amy wijnhuis luisteren, omdat ik nooit iets van dr gehoord hebt + dood
Nou, dit topic. En de pijn in m'n lijfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat blijkt het te zijn dan
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
Ik had ten tijde van onz radio met snuf afgesproken om een show te doen
Die grove belediging krijg je niet goedgemaakt met 1 kusje, mopquote:
heb je dan ook radio 48?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Van de Radio49 reeks wel volgens mij
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die grove belediging krijg je niet goedgemaakt met 1 kusje, mop.
Iedereen wil deze blamage achter zich laten, gok ik.quote:
Ik Mono aan het versieren? Ken je mij ook maar een klein beetje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het, jij bent mono aan het versieren. Want hij is ook wakker.
Ongehoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit topic. En de pijn in m'n lijf.
nee daarom post ik het ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik Mono aan het versieren? Ken je mij ook maar een klein beetje?!
Nou, toe maar dan. Omdat het zo laat is en je niet meer helder denkt en zo.quote:
Maar goed dat ik het nieuwe topic niet opende. De TT had geweest: Samzz is geen hoer mensen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die grove belediging krijg je niet goedgemaakt met 1 kusje, mop.
mwah... t gaat, vind t geen verlies iniedergeval.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
irritante kutmuziek blijkt.
RIP AMY
Dat is hetquote:
Ik kan niet versierenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, toe maar dan. Omdat het zo laat is en je niet meer helder denkt en zo.
Oh, ondanks dat het een positieve TT is, is dat geen beste TTquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het nieuwe topic niet opende. De TT had geweest: Samzz is geen hoer mensen!
Zie je het al voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef Haifisch het volgende:
radio 48 zou fok mededelingen radio zijn
Hebben Knetter en JJH zelfmedelijden dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
Oke, weet je wie ik oprecht een leuke combi vind? Knetter en JJH. En dan nog Heloef aan iemand slijten en dan hebben we voorlopig geen zelfmedelijden meer in het topic
quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah... t gaat, vind t geen verlies iniedergeval.
Waarom ben je dan nog niet hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En ik woon ook nog eens vlakbij. Kortom: win-win situatie
we kunnen heloef aan samzz koppelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
Oke, weet je wie ik oprecht een leuke combi vind? Knetter en JJH. En dan nog Heloef aan iemand slijten en dan hebben we voorlopig geen zelfmedelijden meer in het topic
jij bent te veel in dit topic, welk uur, welk moment ook, jij bent erquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
JJH geen idee, maar heb je Knetter weleens zien posten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben Knetter en JJH zelfmedelijden dan?
Ik weet niet waar je huis woontquote:
24/7 mededelingenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef Haifisch het volgende:
radio 48 zou fok mededelingen radio zijn
Je kan toch ook naar hem toe gaan zeg?quote:
Volgens mij is dat met een komische noot, hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JJH geen idee, maar heb je Knetter weleens zien posten?
Valt heus wel mee, vaak alleen s'avonds laat en s'nachtsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij bent te veel in dit topic, welk uur, welk moment ook, jij bent er
Hey, ik hossel Samzz atmquote:
Topquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt heus wel mee, vaak alleen s'avonds laat en s'nachts
Ik gelukkig welquote:
Dat laatste wil ik juist nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar hem toe gaan zeg?
Op je paard, moet je de buren zien kijken
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:
Is wel handig jaquote:
Goed zo, zeg ze er maar wat vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?.
Al die posts dat ze een potje gejankt had komisch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met een komische noot, hoor. Heb je mij wel eens zien posten.
mag je dat danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?.
Oh, die ken ik niet, danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al die posts dat ze een potje gejankt had komisch?![]()
Ja
Ben jij zo verlegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.
[..]
Dat laatste wil ik juist niet.
Ik ben wel verlegen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zo verlegen?
Misschien kom je Joop Munsterman nog tegen ook. Die is vast wel ergens bezig met de sfeer in de wijken te verbeteren.
Ja, dat wist ik alquote:
Laat maar, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Euhm, wat is het probleem tussen nachtbagger en radio 49?
Niet veel wmb. Ik post in allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Ditquote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel wmb. Ik post in allebeiMaar er zijn nogal wat users die dit topic nogal kut vinden, om uiteenlopende redenen.
Wij hebben hier mooiere vrouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Zo boeiend is Glanerbrug ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al
Verder ken ik Glanerbrug maar een beetje omdat er familie woont
Een dikke vinger, dat kan je krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro pakt portemonnee en pakt pimp pas![]()
Idd, niet veel spannends daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo boeiend is Glanerbrug ook eigenlijk niet.
[..]
Een dikke vinger, dat kan je krijgen. Je hoereert je zusje of nichtje maar
.
quote:
Ik woon erquote:
Sinds ik me pik eraf knipte met een betonschaarquote:
Zoek je soms ruziequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo boeiend is Glanerbrug ook eigenlijk niet.
[..]
Een dikke vinger, dat kan je krijgen. Je hoereert je zusje of nichtje maar
.
Ik weet niet hoe spannend jij bent ..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon er.
En de bakker is uitmuntend.
Ik heb serieus geen idee. Heb het aan verschillende users gevraagd, ook aan Penisbaard en ze vinden het gewoon kut. Teveel kliekjesvorming en kusjekroel naar hun gevoel. Terwijl de meeste nieuwelingen probleemloos worden opgenomen (kijk maar naar jezelf)quote:
dit dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee. Heb het aan verschillende users gevraagd, ook aan Penisbaard en ze vinden het gewoon kut. Teveel kliekjesvorming en kusjekroel naar hun gevoel. Terwijl de meeste nieuwelingen probleemloos worden opgenomen (kijk maar naar jezelf)
Oh, pleasequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe spannend jij bent ..![]()
De eerste vent die mij ongestraft slaat, moet nog geboren wordenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Penisbaardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee. Heb het aan verschillende users gevraagd, ook aan Penisbaard en ze vinden het gewoon kut. Teveel kliekjesvorming en kusjekroel naar hun gevoel. Terwijl de meeste nieuwelingen probleemloos worden opgenomen (kijk maar naar jezelf)
rip jongeheer stokstaartquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sinds ik me pik eraf knipte met een betonschaar
Hij vraagt toch wat het verschil is tussen NB en deze, nou dat wij mooie vrouwen hebben.![]()
Ik ken t plaatje anders, namelijk:quote:
precies, daarom snap ik het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
correctie die is geboren alleen ben jij hem niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, please.
[..]
De eerste vent die mij ongestraft slaat, moet nog geboren worden.
Ik heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PenisbaardWaar die zijn cultenstatus op FOK! aan te danken heeft
zijn verschillende varianten vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ken t plaatje anders, namelijk:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
hoezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan blijf je nog wel ff wakker
Die is niet geboren. Sowieso heb ik een hekel aan mannen die vrouwen slaan. Sowieso heb ik een hekel aan fysiek geweld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
[..]
correctie die is geboren alleen ben jij hem niet tegen gekomen
Je neemt het goed opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je
Was maar een kleintje dus no problemo
zelfs ik ken hem en ik ben pas 2 dagen hier geregistreerdquote:
Met een beetje geluk groeit ie weer aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je
Was maar een kleintje dus no problemo
Een of andere kutmongool die altijd in Nachtbagger postte.quote:
Vroeger was alles beter, ook fok. Toen had je nog echte helden ipv de losers die er nu zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een paar briljante topics toen hij net op fok! zat. Verder zit hij zelf in een enorme kliek die bijna automatisch hetzelfde vinden als hij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh. Ik ken geen Fok!'ers met een permban. Zo boeiend zal hij dan wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een of andere kutmongool die altijd in Nachtbagger postte.
Heeft nu (weer) een permban.
Precies!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groeit ie weer aan
Wil je dat ?quote:
hij is nogal aanwezig iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Haifisch het volgende:
[..]
zelfs ik ken hem en ik ben pas 2 dagen hier geregistreerd
ik kan er ook niet tegen als een man een vrouw slaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is niet geboren. Sowieso heb ik een hekel aan mannen die vrouwen slaan. Sowieso heb ik een hekel aan fysiek geweld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Als het niet lukt mag jij als eerste aan mn kutje voelen.
Oh, kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 zelfsSingles en hier. Wen er maar aan
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als een man een vrouw slaat.
Ik heb mijn vorige ex wel een keer een knal verkocht op dr smoel, maar dat was per ongeluk. Kan morpheus je wel vertellen
kliek... noem t dan gangquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kut.
Nou ja. Dit is wel een leuke kliek.
Eens, anders zat ik hier niet zoveelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kut.
Nou ja. Dit is wel een leuke kliek.
quote:
Het is ook niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, anders zat ik hier niet zoveel![]()
Maar ik snap eerlijk gezegd niet dat jij het zo naar je zin hebt in Singles, ik vind dat echt een verschrikkelijke SC.
you sure 'bout that?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nu vind ik je weer lief
.
Ik vraag me af wat het dik gedrukte betekentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik lees ne ees wat er staat
Briljante topics? Zoals wat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar briljante topics toen hij net op fok! zat. Verder zit hij zelf in een enorme kliek die bijna automatisch hetzelfde vinden als hij.
Hij is vroeg gaan slapen omdat hij niet meer mag fappenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
heloef heeft niet meer gepost nadat hij op zijn taalfout is gewezen
Als dat ja betekent, dan weet ik wel dat ik vanavond niet naast jou wil liggen. Uit zelfbeschermingquote:
Logisch, welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is vroeg gaan slapen omdat hij niet meer mag fappen
bazen topic was datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljante topics? Zoals wat dan?
Dit topic is/was een van de eerste topics die ik las. Daarna ook maar besloten een accountje te maken.![]()
Mezelf doodverklaard !
Hij stuurde net een dm dat hij er even klaar mee is. Al die mensen die bitchen aan zijn adres enz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
heloef heeft niet meer gepost nadat hij op zijn taalfout is gewezen
Ki ben gene idee wat dur stataquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het dik gedrukte betekent.
Wie bitcht erquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij stuurde net een dm dat hij er even klaar mee is. Al die mensen die bitchen aan zijn adres enz.
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat ja betekent, dan weet ik wel dat ik vanavond niet naast jou wil liggen. Uit zelfbescherming.
Ik lig niet eens in je bedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberen
Oh shit, dan moet ik gaan graven. Is nu 2,5 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljante topics? Zoals wat dan?
Dit topic is/was een van de eerste topics die ik las. Daarna ook maar besloten een accountje te maken.![]()
Mezelf doodverklaard !
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |