Maar goed dat ik het nieuwe topic niet opende. De TT had geweest: Samzz is geen hoer mensen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die grove belediging krijg je niet goedgemaakt met 1 kusje, mop.
mwah... t gaat, vind t geen verlies iniedergeval.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
irritante kutmuziek blijkt.
RIP AMY
Dat is hetquote:
Ik kan niet versierenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, toe maar dan. Omdat het zo laat is en je niet meer helder denkt en zo.
Oh, ondanks dat het een positieve TT is, is dat geen beste TTquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het nieuwe topic niet opende. De TT had geweest: Samzz is geen hoer mensen!
Zie je het al voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef Haifisch het volgende:
radio 48 zou fok mededelingen radio zijn
Hebben Knetter en JJH zelfmedelijden dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
Oke, weet je wie ik oprecht een leuke combi vind? Knetter en JJH. En dan nog Heloef aan iemand slijten en dan hebben we voorlopig geen zelfmedelijden meer in het topic
quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah... t gaat, vind t geen verlies iniedergeval.
Waarom ben je dan nog niet hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En ik woon ook nog eens vlakbij. Kortom: win-win situatie
we kunnen heloef aan samzz koppelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
Oke, weet je wie ik oprecht een leuke combi vind? Knetter en JJH. En dan nog Heloef aan iemand slijten en dan hebben we voorlopig geen zelfmedelijden meer in het topic
jij bent te veel in dit topic, welk uur, welk moment ook, jij bent erquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
JJH geen idee, maar heb je Knetter weleens zien posten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben Knetter en JJH zelfmedelijden dan?
Ik weet niet waar je huis woontquote:
24/7 mededelingenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:35 schreef Haifisch het volgende:
radio 48 zou fok mededelingen radio zijn
Je kan toch ook naar hem toe gaan zeg?quote:
Volgens mij is dat met een komische noot, hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JJH geen idee, maar heb je Knetter weleens zien posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |