SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Ik had net besloten dat ik sociaal project meer ben verdorie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:51 schreef Samzz het volgende:
Projecten duidt op een meervoud. Wie, behalve Heloef, zijn die projecten dan?
Vast een of andere negroïde uitdrukking die wij niet begrijpenquote:
je vergeet rijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
Voor gewillige, mooie, intelligente dames wil ik mij wel opofferen als project.
Okee dan geen meh maar nee dan.quote:
was een typo, moet beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast een of andere negroïde uitdrukking die wij niet begrijpen.
Ik denk dat je een mooie kans laat lopen, maar ik snap het welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had net besloten dat ik sociaal project meer ben verdorie.
We worden weer eens uitgesloten en gediscrimineerdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast een of andere negroïde uitdrukking die wij niet begrijpen.
Kans op wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je een mooie kans laat lopen, maar ik snap het wel.
Stomme blonde neger jij!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We worden weer eens uitgesloten en gediscrimineerd
Ik vind het NIET kunnen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie blanken hebben het zwaar he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die site krijg je een epileptische aanval als je niet uitkijkt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:
Ik had bijna geklikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die site krijg je een epileptische aanval als je niet uitkijkt.
Seizure Timequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die site krijg je een epileptische aanval als je niet uitkijkt.
kijk wat je doetquote:
Oh maar leerzame tips noteer ik altijd.quote:
Jij bent volleerd adonis als je hier ooit stopt met postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar leerzame tips noteer ik altijd.
Want het gaat hier ook continu over seks dus tsja.
ja dacht ik ook toen ik het zagquote:
begin nou niet zelfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar leerzame tips noteer ik altijd.
Want het gaat hier ook continu over seks dus tsja.
Ditquote:
Sorry.quote:
Succesquote:
Nou he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent volleerd adonis als je hier ooit stopt met posten.
Is gewoon epileptische aanval in het Engelsquote:
Het is gewoon een grap. Als je ongesteld bent, kun je misschien beter wegblijven tot je bent afgekoeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
het is altijd neger dit neger dat, nou vandaag doe ik er niet aan mee dan stel ik mij aan?
van mij mag je de hele nacht doorgaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef DeRakker. het volgende:
maakt toch niet uit als ik langer door blijf draaien?
of zijn er tegenstanders?
ook omdat ik later begonnen was
Van mij mag je lekker doordraaienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef DeRakker. het volgende:
maakt toch niet uit als ik langer door blijf draaien?
of zijn er tegenstanders?
ook omdat ik later begonnen was
Oh ja, duhquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is gewoon epileptische aanval in het Engels![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een grap. Als je ongesteld bent, kun je misschien beter wegblijven tot je bent afgekoeld.
Lekker relaxed idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Van mij mag je lekker doordraaien
Fijne muziek dit voor dit tijdstip.
En al lang wakkerquote:
Vertel mij wat.quote:
Ja, nu kun je wel emo gaan doen, maar daar bereik je ook niks mee. Het was een grap, deal with it.quote:
Ik heb het wonderbaarlijk genoeg gehaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoezit het met de weddenschap heloef? Of heb je al gefaald?
Waarschuw me als je dat doet, dan kan ik mutenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil dit ooit nog eens gaan draaien op de radio
alsofquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu kun je wel emo gaan doen, maar daar bereik je ook niks mee. Het was een grap, deal with it.
we moeten nog tot maandag!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wonderbaarlijk genoeg gehaald.
Dan zeg ik dat Metallica ga draaien gna gna gnaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschuw me als je dat doet, dan kan ik muten.
hoeveel nummers had je oorspronkelijk in je playlist staan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef DeRakker. het volgende:
ok is goed![]()
iniedergeval ff de lijst afmaken en dan ff wat nummers erbij zoeken.
Maar hele nacht gaat ni lukke haha
Ik vind jouw reactie ook triest. Staan wij even mooi quitte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef Viro het volgende:
[..]
alsofgelijk staat aan krassen in je polsen
Ik vond je reactie gewoon triest >
nog 2....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
hoeveel nummers had je oorspronkelijk in je playlist staan?
Jij rotzakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Metallica ga draaien gna gna gna
Van die opgefokte Japanse shitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil dit ooit nog eens gaan draaien op de radio
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen, tijd om te gaan slapen.
Weltruste
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Weltruste
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Weltruste
tinker?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ken iemand die haar tinker Notorious B.I.G. heeft genoemd.
Vertel mij wat.quote:
quote:
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenrasquote:
Ja en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie ook triest. Staan wij even mooi quitte.
En zoek de naam van dat emo'tje eens op, juist, het is emo.gif!
ooh dacht een hond ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht een hond ofzo![]()
Wel dik paard zekers?Nah, niet perse dik. Wel robuust. En niet perse doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht een hond ofzo![]()
Wel dik paard zekers?Ik dacht eerst ook aan een hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ik ga het niet uitleggen. Ik vind het wel best. Ik hoor het wel als je weer redelijk normaal kan doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en wat wil je daarmee zeggen?
Smiley komt voor mij over als triest ipv als emo
robuustquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niet perse dik. Wel robuust. En niet perse dood.
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenras.
Wanneer moet je de server klaar hebben dan ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
fuckin hell morgen nieuwe zooi binnen voor server, alleen geen tijd om het in te bouwen
Wil ik weten wat jij dacht?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Ik vind het wel best. Ik hoor het wel als je weer redelijk normaal kan doen.
Ik heb het speciaal voor jou nog even gegoogled:quote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.
Ja, dat is ook echt waar ik op doel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.
is privé server die ik beschikbaar heb gesteld voor mijn taekwondo club. Maar mij kennende ben ik bang dat ik het laat liggen als ik er niet direct mee aan de slag ga. Hoeft pas af te zijn in eerste week september, dus ik heb nog ff tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wanneer moet je de server klaar hebben dan ?
er staat constantquote:
Ik weet niet wat jij op hebt maar volgens mij ben jij de weg kwijt. Waar heb ik gepost dat ik raar doe? Ben vandaag gewoon normaal aan het posten ipv melig, dat jij dat niet gewend ben is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt waar ik op doel.. Laat ook maar zitten, misschien voel je ooit nog eens de noodzaak uit te leggen waarom je zo als een blad aan een boom omgeslagen bent. En zo niet, so be it.
Maar kom dan ook niet meer bij mij uithuilen over je ex. Wat ik overigens met liefde aangehoord heb, daar niet van. Ik had jou wat volwassener ingeschat..
Morgen is het vrijdag. Wat is er voor speciaals morgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Okidoki, tijd voor wat luchtige zaken. Wie heeft er zin in morgen?
Ga jij naar die TAL meet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Waar zeg ik dat jij post dat jij raar doet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef Viro het volgende:
[..]
er staat constant
[..]
Ik weet niet wat jij op hebt maar volgens mij ben jij de weg kwijt. Waar heb ik gepost dat ik raar doe? Ben vandaag gewoon normaal aan het posten ipv melig, dat jij dat niet gewend ben is niet mijn probleem
Acceptabel weer, Rebbeca Black draaien, Daten, radio maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen is het vrijdag. Wat is er voor speciaals morgen?.
rebbecaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Acceptabel weer, Rebbeca Black draaien, Daten, radio maken.
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Hmmm, weer weet ik niet. Rebbeca Black kots ik op, daten doe ik niet aan momenteel en radio maken ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HOHOHOquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik heb anders wel een dm van je waarin je dat zegt. Ben vandaag gewoon heel down to earth (nuchter) aan het posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij post dat jij raar doet?. Lezen is ook een vak he...
Ik vroeg me gewoon af wat er aan de hand was, juist omdat ik je niet zo ken. Maar het is goed met je.
Heb jij onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
HOHOHO
DATEN? NAMEN RUGNUMMERS COÖRDINATEN
Officieel is morgen zaterdag he.quote:
Scherpquote:
Nee dat niet maar ik wou weten hoe ver het was.quote:
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luisterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Your teasing me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luister
Rebecca Friday?quote:
En als ik de Bob Dylan versie doe?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luister
Jazekersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
No fucking way, is er dan een bob dylan versie?![]()
Omdat ik me afvroeg wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb anders wel een dm van je waarin je dat zegt. Ben vandaag gewoon heel down to earth (nuchter) aan het posten.
hoezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Note to self: Volgende keer PI aanpassen.
omg nog erger dan het origineelquote:
Ik kan nu de taalnazi uithangen, maar ik doe het nietquote:
oeh oeh ik zie mquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nu de taalnazi uithangen, maar ik doe het niet.
Het is al laat en zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedzo, daar heb je overdag alle tijd voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer omdat ik zelf ook een hekel heb aan taalnazi'squote:
Er mist een E, I get itquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 's nachts niet zo creatief... Meestal slaap ik dan of ik ben aan het zuipenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goedzo, daar heb je overdag alle tijd voor
De nacht is voor de creatievelingen en creatievelingen laten zich niet inperken in regeltjes.
Ik ben er zelf ook 1, maar laat het meestal maar gaan als ik iets ziequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer omdat ik zelf ook een hekel heb aan taalnazi's.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 's nachts niet zo creatief... Meestal slaap ik dan of ik ben aan het zuipen.
Het ligt er een beetje aan... Ik vind me in plaats van mijn echt heel storendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook 1, maar laat het meestal maar gaan als ik iets zie
quote:
Ja okee het is tien voor half 3 ik snap het nu wel.quote:
Nee ik ook niet, maar als er een ij ipv ei staat oid, erger ik me welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan... Ik vind me in plaats van mijn echt heel storend.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
Fuck yeah, broertje heeft niet alle oreo koekjes opgegeten
ff glas melk pakken
Ja. Dat heb ik ook. Ik vind is in plaats van eens ook heel ergquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar als er een ij ipv ei staat oid, erger ik me wel
Ik vind duidelijke spellingfouten maken heel lelijk en onvolwassenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een broertje dood aan taalnazis. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn smiley's in de TT. Echt ontzettend lelijk en onvolwassen.
Idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook. Ik vind is in plaats van eens ook heel erg.
Ik ga is na me paard.
Dan gaan m'n nekharen overeind staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd.
En die zin is zo'n heerlijk vaut voorbeelt
Smiley's in de TT vind ik niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een broertje dood aan taalnazis. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn smiley's in de TT. Echt ontzettend lelijk en onvolwassen.
hip jwzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Smiley's in de TT vind ik niet zo'n ramp.
Echt hèquote:
Duidelijke wel ja. Maar nog steeds minder irritant dan smiley's in een TTquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind duidelijke spellingfouten maken heel lelijk en onvolwassen.
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.quote:
Ik heb dat andersom, maar ik ben het wel met je eens dat smiley's in een TT stom staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duidelijke wel ja. Maar nog steeds minder irritant dan smiley's in een TT
heb je zo van... aah leuk ze tonen emotie.. ben benieuwd hoeveel meer emotie in de topic zelf staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.
srsly? Ik haak dan veel sneller af...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb je zo van... aah leuk ze tonen emotie.. ben benieuwd hoeveel meer emotie in de topic zelf staan.
Kan voor mij iig wel zijn dat ik zo'n topic sneller lees dan een ander topic.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
srsly? Ik haak dan veel sneller af...
Vakantie/Komkommertijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
Net bij active topics en nieuwe topics aan het kijken, amper kwaliteit topics te vinden. Wat is er met fok aan de hand?
Armoe op een paar leuke dingen na.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
Net bij active topics en nieuwe topics aan het kijken, amper kwaliteit topics te vinden. Wat is er met fok aan de hand?
Afmaken die hapquote:
Door je ondertitel moet ik denken aan snuf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nu ik vakantie heb ben ik juist meer op fok![]()
normaal heb ik bijna geen tijd
Nee johquote:
Het viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Door je ondertitel moet ik denken aan snuf.
Geef mij maar spinnen, toffe insectenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Die beestjes vreten muggen en kleine vliegjes op
.
wattan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Door je ondertitel moet ik denken aan snuf.
Daar moet helemaal een maat 48 tegen aan.quote:
Ik durf er vergif op in te nemen dat die hier ook wel zitten.quote:
Wat TIS JE BOY SNUF zegt ie altijd.quote:
Oh, gij Brutusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar moet helemaal een maat 48 tegen aan.
En laat ik daar net 4 paar van hebben staan![]()
Sorry, maar daar heb ik totaal niks meequote:
Hij zegt het altijd als ie draaitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha echt? ik heb er vaak lol mee gehad met vrienden
jij komt niet in de buurt van mijn kamerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar moet helemaal een maat 48 tegen aan.
En laat ik daar net 4 paar van hebben staan![]()
Ik heb ook niks met kinderen, maar die stamp ik toch ook niet plat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry, maar daar heb ik totaal niks mee
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef Viro het volgende:
[..]
jij komt niet in de buurt van mijn kamer
ik wel, alleen als ze tussen de 4 en 11 jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met kinderen, maar die stamp ik toch ook niet plat?.
Heldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:37 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wel, alleen als ze tussen de 4 en 11 jaar oud zijn.
Doe t ook alleen als ik er "last" van heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met kinderen, maar die stamp ik toch ook niet plat?.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waag het niet.... oh wacht je hebt mijn adres niet
Wanneer heb je nu last van en spin?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe t ook alleen als ik er "last" van heb.
Als ze ergens in een hoekje zitten, laat ik ze wel met rust.
Honderdje of 7?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die raadt wat deze dekens bij elkaar kosten, krijgt een kusje.
3 voor een tientje, dus 20 euro totaal ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die raadt wat deze dekens bij elkaar kosten, krijgt een kusje.
jij hebt zusjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben serieus heel erg bang voor spinnen. Zo erg dat ik mijn ouders of mijn jongere zusjes moet roepen als ik er een zie
625quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Honderdje of 7?
Krengen zijn pleurisduur.
Als ze ineens naar beneden komen als ik ergens mee bezig benquote:
Daar heb je nog niet eens de gesp voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
3 voor een tientje, dus 20 euro totaal ?
Ik wist wel dat die geile negert weer tevoorschijn zou kruipenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je nog niet eens de gesp voor.
Ik ga ze dan bestuderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ze ineens naar beneden komen als ik ergens mee bezig ben
Dat zijn paardendekensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam met zulke duren tassen willen gaan lopen
Ik snap t niet
quote:
Jep, al die spullen zijn zo duur. Mijn zusje had laatst een zadel gehaald, was ook 1700 euroquote:
Mijn zadel kostte nieuw 3500quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, al die spullen zijn zo duur. Mijn zusje had laatst een zadel gehaald, was ook 1700 euro
Oh dan neem ik ze wel.quote:
Schattigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dacht dat t tassen waren
Edit: Niet goed gelezen onder de foto![]()
Nee, hoor. Het is zo duur als je het zelf maakt.quote:
Wie wil je afmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
[..]
eindelijk snap je het, hoef ik het niet meer af te maken
Is met de meeste hobby's zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is zo duur als je het zelf maakt.
aiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n kerel noemt I am Legend als beste zombiefilm__!______!_____!_!_!_!_!_!___!__!_!____!_!___!
stuk duurder dan taekwondo. Ik moet een nieuwe do-bok en hand- & voetbeschermers hebben. Do-bok kost alleen al 90 euro, voor de beschermers ben ik 150 euro kwijtquote:
Oh, dat is faalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n kerel noemt I am Legend als beste zombiefilm__!______!_____!_!_!_!_!_!___!__!_!____!_!___!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Klopt. Al ken de paardensport wel excessen hoor. Laarzen van +1000 euro, zadels van 10,000 euro. Paarden van 15 miljoenquote:
Truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Al ken de paardensport wel excessen hoor. Laarzen van +1000 euro, zadels van 10,000 euro. Paarden van 15 miljoen.
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.quote:
vrouwen zijn ook een dure "sport".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.
Zeker als je alle dierenartskosten en stallingskosten rekent.
Kun je einde van het jaar een leuk autootje voor kopen.
Dierenartskosten meerekenen vind ik niet helemaal eerlijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.
Zeker als je alle dierenartskosten en stallingskosten rekent.
Kun je einde van het jaar een leuk autootje voor kopen.
Want?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierenartskosten meerekenen vind ik niet helemaal eerlijk....
Wat kost je ?quote:
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzzquote:
Ja. Maar dat moet je voor ieder dier, dat is het risico van dieren houden. Hell, je hebt zelf ook doktersrekeningen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Je moet ze wel gewoon betalen hoor.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat jij vraagt is wss gebruik, niet onderhoud
nummer 2 en 3quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzz
1 extra meenemen dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzz
Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bagquote:
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bag. Al weet ik wel zeker dat je die niet kan betalen
.
Geen van jullie hier.
Oh, dat is een goedequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat jij vraagt is wss gebruik, niet onderhoud
Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet miljonair zijn en dus niet minimaal 9000 euro kunnen missen.quote:
Domme vergelijking, zeker omdat gezeik met je lijf in de meeste gevallen geen eigen keuze is. De aanschaf van een paard wel. Daarnaast vallen die kosten in de praktijk reuze mee aangezien Nederland een verzekeringsplicht kentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat moet je voor ieder dier, dat is het risico van dieren houden. Hell, je hebt zelf ook doktersrekeningen.
Algeheel onderhoud is ook zo duur als je het zelf maakt. En dat kan heel duur zijn, ja.
Je wil er maar 1 ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bag. Al weet ik wel zeker dat je die niet kan betalen
.
Geen van jullie hier.
Fout, maar willen neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet miljonair zijn en dus niet minimaal 9000 euro kunnen missen..
Dat het dier ziek wordt is ook geen keuze. Dat neem je erbij, net als wanneer je zelf ziek wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Domme vergelijking, zeker omdat gezeik met je lijf in de meeste gevallen geen eigen keuze is. De aanschaf van een paard wel. Daarnaast vallen die kosten in de praktijk reuze mee aangezien Nederland een verzekeringsplicht kent.
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je wil er maar 1 ?
Regel er zo wat meer
Patserquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je wil er maar 1 ?
Regel er zo wat meer
Ik zei minimaal. Ik ga natuurlijk niet settlen voor het goedkoopste exemplaarquote:
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.
Sinds wanneer valt neuken onder onderhoudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.
aightquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
Fuck yeah DJ, jij bent de 2de die huidige nummer draait
Je maakt het mij dan wel moeilijk als ik er maar 3 mag opnoemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook een top 3 van je favoriete DJ's?
Dat is wel een goed idee. Uit m'n kasten moet men sowieso blijvenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmaken
Grote onzin om naar zo'n dokter te gaan natuurlijk. Paardenbiefstuk is best lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het dier ziek wordt is ook geen keuze. Dat neem je erbij, net als wanneer je zelf ziek wordt.
Ik kan het oprecht niet zeggen. Robdriessen en Lightningluke (of zo) staan er iig in.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Smeerbeurt en zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt neuken onder onderhoud.
Ik heb het nog nooit gehad, maar ik geloof jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote onzin om naar zo'n dokter te gaan natuurlijk. Paardenbiefstuk is best lekker
Eerst neuken dan schoonmaken mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmaken
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Je maakt het mij dan wel moeilijk als ik er maar 3 mag opnoemen
Vast wel.quote:
wees gerust mijn vriend, die zijn er waarvan ik er 1 benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreak
Dat is een goede instellingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vast wel.
Gewoon blijven proberen anders
Robquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Niet zozeer lijstjesfreak, maar heb van sommige dingen toch wel een top 3/5/10quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreak
Zie het als een wederdienstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling.
Maar ik maak natuurlijk een grapje he, ik neuk niet voor goederen of geld. Ben geen hoer..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voelde iets kriebelen, dus ik helemaal panisch dat er een beest zat. Is het m'n eigen haar.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voelde iets kriebelen, dus ik helemaal panisch dat er een beest zat. Is het m'n eigen haar.
Mooi, dan kan ik met gerust hart zo af en toe een lijst postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef Viro het volgende:
[..]
wees gerust mijn vriend, die zijn er waarvan ik er 1 ben
Is er een andere manier mogelijk dan ?quote:
Een andere manier voor wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is er een andere manier mogelijk dan ?![]()
doe t vakerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij dat mijn hartverzakking jullie aan het lachen maakt.
Jou het bed in krijgen , maar niet voor goederen of geld ?quote:
doodtquote:
Tuurlijk is daar een andere manier voor. Je moet me simpelweg versieren. Maar dan wel zo dat ik het ook doorhebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jou het bed in krijgen , maar niet voor goederen of geld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |