Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bagquote:
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bag. Al weet ik wel zeker dat je die niet kan betalen
.
Geen van jullie hier.
Oh, dat is een goedequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat jij vraagt is wss gebruik, niet onderhoud
Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet miljonair zijn en dus niet minimaal 9000 euro kunnen missen.quote:
Domme vergelijking, zeker omdat gezeik met je lijf in de meeste gevallen geen eigen keuze is. De aanschaf van een paard wel. Daarnaast vallen die kosten in de praktijk reuze mee aangezien Nederland een verzekeringsplicht kentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat moet je voor ieder dier, dat is het risico van dieren houden. Hell, je hebt zelf ook doktersrekeningen.
Algeheel onderhoud is ook zo duur als je het zelf maakt. En dat kan heel duur zijn, ja.
Je wil er maar 1 ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ergens in het topic dat ik het wel doe voor een Hermés Birkin bag. Al weet ik wel zeker dat je die niet kan betalen
.
Geen van jullie hier.
Fout, maar willen neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie niet miljonair zijn en dus niet minimaal 9000 euro kunnen missen..
Dat het dier ziek wordt is ook geen keuze. Dat neem je erbij, net als wanneer je zelf ziek wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Domme vergelijking, zeker omdat gezeik met je lijf in de meeste gevallen geen eigen keuze is. De aanschaf van een paard wel. Daarnaast vallen die kosten in de praktijk reuze mee aangezien Nederland een verzekeringsplicht kent.
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je wil er maar 1 ?
Regel er zo wat meer
Patserquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je wil er maar 1 ?
Regel er zo wat meer
Ik zei minimaal. Ik ga natuurlijk niet settlen voor het goedkoopste exemplaarquote:
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.
Sinds wanneer valt neuken onder onderhoudquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon je moeder achter de naaimachine zetten en er zelf een labeltje opplakken. Kun je mooi Samzz neuken.
aightquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
Fuck yeah DJ, jij bent de 2de die huidige nummer draait
Je maakt het mij dan wel moeilijk als ik er maar 3 mag opnoemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook een top 3 van je favoriete DJ's?
Dat is wel een goed idee. Uit m'n kasten moet men sowieso blijvenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmaken
Grote onzin om naar zo'n dokter te gaan natuurlijk. Paardenbiefstuk is best lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het dier ziek wordt is ook geen keuze. Dat neem je erbij, net als wanneer je zelf ziek wordt.
Ik kan het oprecht niet zeggen. Robdriessen en Lightningluke (of zo) staan er iig in.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook een top 3 van je favoriete DJ's?
Smeerbeurt en zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt neuken onder onderhoud.
Ik heb het nog nooit gehad, maar ik geloof jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote onzin om naar zo'n dokter te gaan natuurlijk. Paardenbiefstuk is best lekker
Eerst neuken dan schoonmaken mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
wie zegt dat je mag neuken, straks moet je de stal schoonmaken
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Je maakt het mij dan wel moeilijk als ik er maar 3 mag opnoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |