Is met de meeste hobby's zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is zo duur als je het zelf maakt.
aiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n kerel noemt I am Legend als beste zombiefilm__!______!_____!_!_!_!_!_!___!__!_!____!_!___!
stuk duurder dan taekwondo. Ik moet een nieuwe do-bok en hand- & voetbeschermers hebben. Do-bok kost alleen al 90 euro, voor de beschermers ben ik 150 euro kwijtquote:
Oh, dat is faalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n kerel noemt I am Legend als beste zombiefilm__!______!_____!_!_!_!_!_!___!__!_!____!_!___!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
Klopt. Al ken de paardensport wel excessen hoor. Laarzen van +1000 euro, zadels van 10,000 euro. Paarden van 15 miljoenquote:
Truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Al ken de paardensport wel excessen hoor. Laarzen van +1000 euro, zadels van 10,000 euro. Paarden van 15 miljoen.
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.quote:
vrouwen zijn ook een dure "sport".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.
Zeker als je alle dierenartskosten en stallingskosten rekent.
Kun je einde van het jaar een leuk autootje voor kopen.
Dierenartskosten meerekenen vind ik niet helemaal eerlijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen van niet, in de praktijk is dat het wel.
Zeker als je alle dierenartskosten en stallingskosten rekent.
Kun je einde van het jaar een leuk autootje voor kopen.
Want?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierenartskosten meerekenen vind ik niet helemaal eerlijk....
Wat kost je ?quote:
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzzquote:
Ja. Maar dat moet je voor ieder dier, dat is het risico van dieren houden. Hell, je hebt zelf ook doktersrekeningen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Je moet ze wel gewoon betalen hoor.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat jij vraagt is wss gebruik, niet onderhoud
nummer 2 en 3quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzz
1 extra meenemen dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er met een baal hooi vanaf komt bij Samzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |