Jazekersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
No fucking way, is er dan een bob dylan versie?![]()
Omdat ik me afvroeg wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb anders wel een dm van je waarin je dat zegt. Ben vandaag gewoon heel down to earth (nuchter) aan het posten.
hoezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Note to self: Volgende keer PI aanpassen.
omg nog erger dan het origineelquote:
Ik kan nu de taalnazi uithangen, maar ik doe het nietquote:
oeh oeh ik zie mquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nu de taalnazi uithangen, maar ik doe het niet.
Het is al laat en zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedzo, daar heb je overdag alle tijd voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer omdat ik zelf ook een hekel heb aan taalnazi'squote:
Er mist een E, I get itquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 's nachts niet zo creatief... Meestal slaap ik dan of ik ben aan het zuipenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goedzo, daar heb je overdag alle tijd voor
De nacht is voor de creatievelingen en creatievelingen laten zich niet inperken in regeltjes.
Ik ben er zelf ook 1, maar laat het meestal maar gaan als ik iets ziequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer omdat ik zelf ook een hekel heb aan taalnazi's.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 's nachts niet zo creatief... Meestal slaap ik dan of ik ben aan het zuipen.
Het ligt er een beetje aan... Ik vind me in plaats van mijn echt heel storendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook 1, maar laat het meestal maar gaan als ik iets zie
quote:
Ja okee het is tien voor half 3 ik snap het nu wel.quote:
Nee ik ook niet, maar als er een ij ipv ei staat oid, erger ik me welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan... Ik vind me in plaats van mijn echt heel storend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |