er staat constantquote:
Ik weet niet wat jij op hebt maar volgens mij ben jij de weg kwijt. Waar heb ik gepost dat ik raar doe? Ben vandaag gewoon normaal aan het posten ipv melig, dat jij dat niet gewend ben is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt waar ik op doel.. Laat ook maar zitten, misschien voel je ooit nog eens de noodzaak uit te leggen waarom je zo als een blad aan een boom omgeslagen bent. En zo niet, so be it.
Maar kom dan ook niet meer bij mij uithuilen over je ex. Wat ik overigens met liefde aangehoord heb, daar niet van. Ik had jou wat volwassener ingeschat..
Morgen is het vrijdag. Wat is er voor speciaals morgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Okidoki, tijd voor wat luchtige zaken. Wie heeft er zin in morgen?
Ga jij naar die TAL meet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Waar zeg ik dat jij post dat jij raar doet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef Viro het volgende:
[..]
er staat constant
[..]
Ik weet niet wat jij op hebt maar volgens mij ben jij de weg kwijt. Waar heb ik gepost dat ik raar doe? Ben vandaag gewoon normaal aan het posten ipv melig, dat jij dat niet gewend ben is niet mijn probleem
Acceptabel weer, Rebbeca Black draaien, Daten, radio maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen is het vrijdag. Wat is er voor speciaals morgen?.
rebbecaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Acceptabel weer, Rebbeca Black draaien, Daten, radio maken.
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
Hmmm, weer weet ik niet. Rebbeca Black kots ik op, daten doe ik niet aan momenteel en radio maken ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HOHOHOquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik heb anders wel een dm van je waarin je dat zegt. Ben vandaag gewoon heel down to earth (nuchter) aan het posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij post dat jij raar doet?. Lezen is ook een vak he...
Ik vroeg me gewoon af wat er aan de hand was, juist omdat ik je niet zo ken. Maar het is goed met je.
Heb jij onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
HOHOHO
DATEN? NAMEN RUGNUMMERS COÖRDINATEN
Officieel is morgen zaterdag he.quote:
Scherpquote:
Nee dat niet maar ik wou weten hoe ver het was.quote:
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luisterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Your teasing me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luister
Rebecca Friday?quote:
En als ik de Bob Dylan versie doe?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
No way dude, geen rebecca of je moet geluk hebben dat ik niet luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |