Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen, tijd om te gaan slapen.
Weltruste
Trustenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen, tijd om te gaan slapen.
Weltruste
tinker?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ken iemand die haar tinker Notorious B.I.G. heeft genoemd.
Vertel mij wat.quote:
quote:
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenrasquote:
Ja en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie ook triest. Staan wij even mooi quitte.
En zoek de naam van dat emo'tje eens op, juist, het is emo.gif!
ooh dacht een hond ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht een hond ofzo![]()
Wel dik paard zekers?Nah, niet perse dik. Wel robuust. En niet perse doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht een hond ofzo![]()
Wel dik paard zekers?Ik dacht eerst ook aan een hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ik ga het niet uitleggen. Ik vind het wel best. Ik hoor het wel als je weer redelijk normaal kan doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en wat wil je daarmee zeggen?
Smiley komt voor mij over als triest ipv als emo
robuustquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niet perse dik. Wel robuust. En niet perse dood.
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zwaarder, behoorlijk behaard en vooral lelijk (vind ik) paardenras.
Wanneer moet je de server klaar hebben dan ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
fuckin hell morgen nieuwe zooi binnen voor server, alleen geen tijd om het in te bouwen
Wil ik weten wat jij dacht?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah. Ik als vunzige en compleet door het internet verpestte man dacht wat anders.
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Ik vind het wel best. Ik hoor het wel als je weer redelijk normaal kan doen.
Ik heb het speciaal voor jou nog even gegoogled:quote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.
Ja, dat is ook echt waar ik op doel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je lang wachten, ik ga niet meer constant de melige geile neger uithangen.
is privé server die ik beschikbaar heb gesteld voor mijn taekwondo club. Maar mij kennende ben ik bang dat ik het laat liggen als ik er niet direct mee aan de slag ga. Hoeft pas af te zijn in eerste week september, dus ik heb nog ff tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wanneer moet je de server klaar hebben dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |