Vast wel.quote:
wees gerust mijn vriend, die zijn er waarvan ik er 1 benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreak
Dat is een goede instellingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vast wel.
Gewoon blijven proberen anders
Robquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie ook een top 3 van je favoriete DJ's?
Niet zozeer lijstjesfreak, maar heb van sommige dingen toch wel een top 3/5/10quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, ik vroeg me alleen af of er meer mensen zijn zoals ik, lijstjesfreak
Zie het als een wederdienstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling.
Maar ik maak natuurlijk een grapje he, ik neuk niet voor goederen of geld. Ben geen hoer..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voelde iets kriebelen, dus ik helemaal panisch dat er een beest zat. Is het m'n eigen haar.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voelde iets kriebelen, dus ik helemaal panisch dat er een beest zat. Is het m'n eigen haar.
Mooi, dan kan ik met gerust hart zo af en toe een lijst postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:57 schreef Viro het volgende:
[..]
wees gerust mijn vriend, die zijn er waarvan ik er 1 ben
Is er een andere manier mogelijk dan ?quote:
Een andere manier voor wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is er een andere manier mogelijk dan ?![]()
doe t vakerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij dat mijn hartverzakking jullie aan het lachen maakt.
Jou het bed in krijgen , maar niet voor goederen of geld ?quote:
doodtquote:
Tuurlijk is daar een andere manier voor. Je moet me simpelweg versieren. Maar dan wel zo dat ik het ook doorhebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jou het bed in krijgen , maar niet voor goederen of geld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |