quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
Fuck yeah, broertje heeft niet alle oreo koekjes opgegeten
ff glas melk pakken
Ja. Dat heb ik ook. Ik vind is in plaats van eens ook heel ergquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar als er een ij ipv ei staat oid, erger ik me wel
Ik vind duidelijke spellingfouten maken heel lelijk en onvolwassenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een broertje dood aan taalnazis. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn smiley's in de TT. Echt ontzettend lelijk en onvolwassen.
Idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook. Ik vind is in plaats van eens ook heel erg.
Ik ga is na me paard.
Dan gaan m'n nekharen overeind staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd.
En die zin is zo'n heerlijk vaut voorbeelt
Smiley's in de TT vind ik niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een broertje dood aan taalnazis. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn smiley's in de TT. Echt ontzettend lelijk en onvolwassen.
hip jwzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Smiley's in de TT vind ik niet zo'n ramp.
Echt hèquote:
Duidelijke wel ja. Maar nog steeds minder irritant dan smiley's in een TTquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind duidelijke spellingfouten maken heel lelijk en onvolwassen.
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.quote:
Ik heb dat andersom, maar ik ben het wel met je eens dat smiley's in een TT stom staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duidelijke wel ja. Maar nog steeds minder irritant dan smiley's in een TT
heb je zo van... aah leuk ze tonen emotie.. ben benieuwd hoeveel meer emotie in de topic zelf staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.
srsly? Ik haak dan veel sneller af...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het maakt soms dingen net wat interessanter om te gaan lezen vind ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb je zo van... aah leuk ze tonen emotie.. ben benieuwd hoeveel meer emotie in de topic zelf staan.
Kan voor mij iig wel zijn dat ik zo'n topic sneller lees dan een ander topic.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
srsly? Ik haak dan veel sneller af...
Vakantie/Komkommertijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
Net bij active topics en nieuwe topics aan het kijken, amper kwaliteit topics te vinden. Wat is er met fok aan de hand?
Armoe op een paar leuke dingen na.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
Net bij active topics en nieuwe topics aan het kijken, amper kwaliteit topics te vinden. Wat is er met fok aan de hand?
Afmaken die hapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |