Eens, anders zat ik hier niet zoveelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kut.
Nou ja. Dit is wel een leuke kliek.
quote:
Het is ook niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, anders zat ik hier niet zoveel![]()
Maar ik snap eerlijk gezegd niet dat jij het zo naar je zin hebt in Singles, ik vind dat echt een verschrikkelijke SC.
you sure 'bout that?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nu vind ik je weer lief
.
Ik vraag me af wat het dik gedrukte betekentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik lees ne ees wat er staat
Briljante topics? Zoals wat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar briljante topics toen hij net op fok! zat. Verder zit hij zelf in een enorme kliek die bijna automatisch hetzelfde vinden als hij.
Hij is vroeg gaan slapen omdat hij niet meer mag fappenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
heloef heeft niet meer gepost nadat hij op zijn taalfout is gewezen
Als dat ja betekent, dan weet ik wel dat ik vanavond niet naast jou wil liggen. Uit zelfbeschermingquote:
Logisch, welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is vroeg gaan slapen omdat hij niet meer mag fappen
bazen topic was datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljante topics? Zoals wat dan?
Dit topic is/was een van de eerste topics die ik las. Daarna ook maar besloten een accountje te maken.![]()
Mezelf doodverklaard !
Hij stuurde net een dm dat hij er even klaar mee is. Al die mensen die bitchen aan zijn adres enz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
heloef heeft niet meer gepost nadat hij op zijn taalfout is gewezen
Ki ben gene idee wat dur stataquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het dik gedrukte betekent.
Wie bitcht erquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij stuurde net een dm dat hij er even klaar mee is. Al die mensen die bitchen aan zijn adres enz.
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat ja betekent, dan weet ik wel dat ik vanavond niet naast jou wil liggen. Uit zelfbescherming.
Ik lig niet eens in je bedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberen
Oh shit, dan moet ik gaan graven. Is nu 2,5 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Briljante topics? Zoals wat dan?
Dit topic is/was een van de eerste topics die ik las. Daarna ook maar besloten een accountje te maken.![]()
Mezelf doodverklaard !
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga idd maar snel uit mijn bed, ik wil stokstaart zijn nieuwe kutje proberen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |