Dank jequote:
hoezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan blijf je nog wel ff wakker
Die is niet geboren. Sowieso heb ik een hekel aan mannen die vrouwen slaan. Sowieso heb ik een hekel aan fysiek geweld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
[..]
correctie die is geboren alleen ben jij hem niet tegen gekomen
Je neemt het goed opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je
Was maar een kleintje dus no problemo
zelfs ik ken hem en ik ben pas 2 dagen hier geregistreerdquote:
Met een beetje geluk groeit ie weer aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je
Was maar een kleintje dus no problemo
Een of andere kutmongool die altijd in Nachtbagger postte.quote:
Vroeger was alles beter, ook fok. Toen had je nog echte helden ipv de losers die er nu zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PenisbaardWaar die zijn cultenstatus op FOK! aan te danken heeft
Een paar briljante topics toen hij net op fok! zat. Verder zit hij zelf in een enorme kliek die bijna automatisch hetzelfde vinden als hij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PenisbaardWaar die zijn cultenstatus op FOK! aan te danken heeft
Oh. Ik ken geen Fok!'ers met een permban. Zo boeiend zal hij dan wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een of andere kutmongool die altijd in Nachtbagger postte.
Heeft nu (weer) een permban.
Precies!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groeit ie weer aan
Wil je dat ?quote:
hij is nogal aanwezig iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Haifisch het volgende:
[..]
zelfs ik ken hem en ik ben pas 2 dagen hier geregistreerd
ik kan er ook niet tegen als een man een vrouw slaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is niet geboren. Sowieso heb ik een hekel aan mannen die vrouwen slaan. Sowieso heb ik een hekel aan fysiek geweld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Als het niet lukt mag jij als eerste aan mn kutje voelen.
Oh, kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 zelfsSingles en hier. Wen er maar aan
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als een man een vrouw slaat.
Ik heb mijn vorige ex wel een keer een knal verkocht op dr smoel, maar dat was per ongeluk. Kan morpheus je wel vertellen
kliek... noem t dan gangquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kut.
Nou ja. Dit is wel een leuke kliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |