ok nouja thxquote:
Ik heb nu precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de laptop weg te zetten. Maar ik heb eigenlijk nog niet zo'n zin. Maar het moet wel
.
quote:
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een anderquote:
En wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
ga je toch gezellig tegelijk met mij naar bed![]()
vind het een goed ideequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
ga je toch gezellig tegelijk met mij naar bed![]()
Pssst, wees er wat eerder bij en kijk mij lief aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een ander
Ik draai ook te weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk het ook. Ik draai ook veels te weinig. De tijden waarop ik wil draaien zijn al bezet door een ander
ok NU!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent er iig als de kippen bij altijd en das leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok nouja thx![]()
Kan me niet voor de geest halen wat ik daar gepost heb... ook omdat ik vaak niet echt kijk welk subforum t is
hoiquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok NU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap hem nu pas
![]()
Ohja kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
sssssstttt dat mag zij niet weten, pas als ze onder onze macht is kan je er openlijk over praten![]()
ragboer RIPquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
en nog een keer posten omdat ie episch isRagboer
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik draai ook te weinig
Moet ik ook maar weer eens verandering inbrengen
Die is idd epicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
en nog een keer posten omdat ie episch isRagboer
Niet wat, meer wiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent er iig als de kippen bij altijd en das leuk
[..]
hoi
wat houd jou zo laat nog wakker
Sorry mamaquote:
gooi je charmes maar in de strijd, kan ze niet weerstaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja kutSorry Viro, ik bewerk haa nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |