Valt heus wel mee, vaak alleen s'avonds laat en s'nachtsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij bent te veel in dit topic, welk uur, welk moment ook, jij bent er
Hey, ik hossel Samzz atmquote:
Topquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt heus wel mee, vaak alleen s'avonds laat en s'nachts
Ik gelukkig welquote:
Dat laatste wil ik juist nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar hem toe gaan zeg?
Op je paard, moet je de buren zien kijken
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:
Is wel handig jaquote:
Goed zo, zeg ze er maar wat vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?.
Al die posts dat ze een potje gejankt had komisch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met een komische noot, hoor. Heb je mij wel eens zien posten.
mag je dat danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?.
Oh, die ken ik niet, danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al die posts dat ze een potje gejankt had komisch?![]()
Ja
Ben jij zo verlegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.
[..]
Dat laatste wil ik juist niet.
Ik ben wel verlegen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zo verlegen?
Misschien kom je Joop Munsterman nog tegen ook. Die is vast wel ergens bezig met de sfeer in de wijken te verbeteren.
Ja, dat wist ik alquote:
Laat maar, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Euhm, wat is het probleem tussen nachtbagger en radio 49?
Niet veel wmb. Ik post in allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
Ditquote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel wmb. Ik post in allebeiMaar er zijn nogal wat users die dit topic nogal kut vinden, om uiteenlopende redenen.
Wij hebben hier mooiere vrouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:40 schreef Haifisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |