SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
[ Bericht 99% gewijzigd door gamezz op 29-07-2011 03:15:45 ]Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
He, verdorie, het topic liep net zo mooi, komt er zo'n klapjostie lollig doen.
Heb het ff doorgegeven in ONZ FB, kan nu geen topic openen zolang deze is. Niet zonder de reeks te verneuken tenminste.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
Ach, sneue lui heb je er altijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeks
Lachen, gieren, brullen weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeks
sorry...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:07 schreef Samzz het volgende:
idd, maar goed. Komt wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, sneue lui heb je er altijd tussen zitten.
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is best triest iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Maak maar een nieuw topic aan, deze gaat vanzelf op slot
Opgelost!
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
Opgelost!
maar niet om te klotenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is best triest idd. Al heb ik weinig recht van spreken, ik ben ook nog wakker om te posten op een forum
.
dude je komt op het einde van de topic erinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..
Ehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
niet om dit te veroorzaken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude je komt op het einde van de topic erin
Laat Stok maar het nieuwe topic maken, hij had immers de lapoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
dan is iemand anders al bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
Same herequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
TS hier dacht grappig te doen gr grquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
maare wie vind dat we tour de 49 ff dunnetjes over moeten doen?
quote:
Is al de zoveelste keer dat onz users zoiets flikkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TS hier dacht grappig te doen gr gr
Ik snap het niet, moet er een TT aangepast worden of wat? ;@quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TS hier dacht grappig te doen gr gr
Iedereen in de startposities dusquote:
Nee, dit topic moet dicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, moet er een TT aangepast worden of wat? ;@
veel meer dan datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
TT + reeksnummer sowiesoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP is ook al aangepastquote:
Helaas du pindakaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit betekend dus dat de tour gestaakt moet worden ?
nee hoeft niet meer, jij wilt wel heel erg graag hequote:
ja anders krijgen we weer gezeikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit betekend dus dat de tour gestaakt moet worden ?
Neuh, topicnummer en TT klopte niet, en konden zelf geen nieuwe openen via "open nieuw deel" omdat deze dus bestond.quote:
Hij heeft 't al afgehandeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het zal wel. Gamezz handelt het verder af neem ik aan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef Samzz het volgende:
Die tour doen we toch volgend weekend?. Als ik het red te komen!
Evengoed bedankt voor de oplettendheidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het zal wel. Gamezz handelt het verder af neem ik aan.
is goed... max 4 uur tenminstequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:18 schreef Viro het volgende:
Rakker geef maar aan als je het niet meer trekt om te draaien, dan zet ik guppie (verzoekmachine) aan
koud? zweet t uit manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Samzz het volgende:
Wie wil mij gezelschap houden in bed?. Het is best een beetje koud en zulks.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Samzz het volgende:
Wie wil mij gezelschap houden in bed?. Het is best een beetje koud en zulks.
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Beste mensen/luisteraars van de radio.
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor het maken van het nieuwe topic.
Dit was niet zo bedoeld.
Ik heb niet de lapo gemaakt, dus ik heb ook geen recht op het maken van het nieuwe topic.
Ik probeerde niet grappig te zijn, ik had alleen al een topic aangemaakt en in plaats van in het topic van de oogballen
op posten te klikken klikte ik in dit tabblad.
Ik hoor niet bij een bepaalde groep die Fok probeert te ontregelen, en zal hier ook ook geen deel van gaan uitmaken
(Behalve bij een goed loon + ontbijt op bed(lijst van wat ik wel/niet lust bezorgt mijn moeder wel))
Veel luisterplezier, en nog een goede nacht.
Maar ik ben jou nietquote:
Jij bent wel 't dichtste bijquote:
In mijn geval excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
Ik heb niet de lapo gemaakt, dus ik heb ook geen recht op het maken van het nieuwe topic.
Ik probeerde niet grappig te zijn, ik had alleen al een topic aangemaakt en in plaats van in het topic van de oogballen
Ik hoor niet bij een bepaalde groep die Fok probeert te ontregelen, en zal hier ook ook geen deel van gaan uitmaken
(Behalve bij een goed loon + ontbijt op bed(lijst van wat ik wel/niet lust bezorgt mijn moeder wel))
Is al goed jong. Zand erover wat mij betreft. Jij ook goede nacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik voelde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:19 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, jij wilt wel heel erg graag he
[..]
ja anders krijgen we weer gezeik
Is goed joh, iedereen faalt wel eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:20 schreef Haifisch het volgende:
Dit was niet zo bedoeld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben jou niet.
[..]
Jij bent wel 't dichtste bij.
Dat was wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens! Heel erg niet! Maar ik veolde mij verplicht omdat dat online ben. Het is maar een kleine moeite om een makkelijke TR te beantwoorden. Maar ik had dus geen idee wat er precies moest gebeuren,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |