op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
had eerder op de dag al vernomen dat een paar users iets zouden flikken. Ik lurk af en toe buiten de radio reeks
Dat is best triest iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Maak maar een nieuw topic aan, deze gaat vanzelf op slot
Opgelost!
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
op dit tijdstip speciaal online komen om dit uit te voeren
Opgelost!
maar niet om te klotenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is best triest idd. Al heb ik weinig recht van spreken, ik ben ook nog wakker om te posten op een forum
.
dude je komt op het einde van de topic erinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
ik ben al de hele avond online.. en dit was een foutje, geen terreuractie ofzo..
Ehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
Opgelost!
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
niet om dit te veroorzaken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude je komt op het einde van de topic erin
Laat Stok maar het nieuwe topic maken, hij had immers de lapoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Is Stokkie al bezig of moet ik een nieuwe maken?
dan is iemand anders al bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
Same herequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg de mededeling dat het niet kan of zo.
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
TS hier dacht grappig te doen gr grquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
maare wie vind dat we tour de 49 ff dunnetjes over moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |