De topics gaan nu dan ook een stuk sneller dan normaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij real time FMT?
Oh god neequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me leuk om FMT in de vorm van hints te doen met twee teams, ik zie Sands al een musical uitbeelden
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klinkt bijna te leuk om niet bij te zijn
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer wederom verstek laat gaan
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.quote:
Goed gedaan Sands!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
Jammer hoor. Meets zijn gewoon erg gezellig meestalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.
tssssquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Tanin het volgende:
Ik ga eens een wilde gok doen, op het feit dat hij Lethal Weapon deed:
Braveheart?
What Women Want?
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef picodealion het volgende:
Kent iemand hier flickchart.com? Je kan daar telkens uit twee films kiezen, op basis waarvan hij langzamerhand een volgorde opstelt van welke films je het best vindt.
Het duurt uiteraard uren tot je al je films langs hebt zien komen en ze op een representatieve volgorde staan, maar je kan bijv. ook op acteur/regisseur/genre zoeken filteren. Inmiddels heb ik al mijn toplijsten opgesteld van Tarantino, Lynch, Fincher, Kubrick, Aronofsky, Kevin Smith, alles met Jena Malone en een boel dystopische films. Eens zien hoeveel duels je moet stemmen tot je top 25 überhaupt een beetje representatief is.
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze websitequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.
Viavia, een muziekforum om precies te zijn. Is wel aardig technisch. Een en ander installeren, codes, e.d.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze website.
Waar heb je de jouwe vandaan?
Dit is wel een goede remedie:quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef Gillingham het volgende:
Nu heb ik 'My Heart Will Go on' in mijn kop.
Geinige sitequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef picodealion het volgende:
Kent iemand hier flickchart.com? Je kan daar telkens uit twee films kiezen, op basis waarvan hij langzamerhand een volgorde opstelt van welke films je het best vindt.
Het duurt uiteraard uren tot je al je films langs hebt zien komen en ze op een representatieve volgorde staan, maar je kan bijv. ook op acteur/regisseur/genre zoeken filteren. Inmiddels heb ik al mijn toplijsten opgesteld van Tarantino, Lynch, Fincher, Kubrick, Aronofsky, Kevin Smith, alles met Jena Malone en een boel dystopische films. Eens zien hoeveel duels je moet stemmen tot je top 25 überhaupt een beetje representatief is.
Ik ben echt verslaafd inmiddelsquote:
Ik ben nu ook steeds aan het klikkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd inmiddels. Maar het is perfect om de lagere regionen van mijn favorieten te ordenen merk ik.
Toch zou het voorschotelen van duels wat intelligenter geprogrammeerd mogen worden merk ik. Een battle tussen een nummer 10 en nummer 100 van een bepaalde lijst heeft meestal niet zoveel toegevoegde waarde, maar komt toch wel eens uit de random koker van die site vallen. Maar goed dat terzijdequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd inmiddels. Maar het is perfect om de lagere regionen van mijn favorieten te ordenen merk ik.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef Mainport het volgende:
Wat een dom systeem, na een half uur klikken staat Austin Powers bij mij op #3
Ja dat wel inderdaad. Het helpt om eerst een handvol van je favoriete films te nemen en die te 're-ranken' of 'Add to my flicks' te doen. Dan kan je die film namelijk tegen 8 andere films laten duelleren om zo zijn positie wat nauwkeuriger te bepalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Toch zou het voorschotelen van duels wat intelligenter geprogrammeerd mogen worden merk ik. Een battle tussen een nummer 10 en nummer 100 van een bepaalde lijst heeft meestal niet zoveel toegevoegde waarde, maar komt toch wel eens uit de random koker van die site vallen. Maar goed dat terzijde.
Heb ik ook. Nr 1 kan ik nog wel wat mee (bladerunner), maar nummer twee is nu na 100 films Bowling for Columbine. Da's raar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mijn eerste 2 slaan na een tijd klikken ook helemaal nergens op... Het zijn gewoon de twee films die in de eerste twee duels tegen het slechtste van het slechtste stonden en daarna nooit meer gevraagd zijn
Geef het je wel eens in een PM, maar gaat niet vanaf hier. Herinner me er maar aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef picodealion het volgende:
Ik ben aardig technisch, heb je een linkje ofzo?
Aanklikken en re-ranken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg Mean Girls maar niet weg van die 1e plaats
-edit-
Nu is 't al Match Point, al iets beter.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, de prijsvraag waar Tombola (toch?) ons pas op wees, die heb ik gewonnen.![]()
Nu eens kijken of ik daadwerkelijk zin heb en kan. Anders hoop ik dat het ook overdraagbaar is.
Kan toch wel. Kijk maar of het lukt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geef het je wel eens in een PM, maar gaat niet vanaf hier. Herinner me er maar aan.
Had er niet zoveel zin in om 90 films op te noemen die niet zo ver uit elkaar liggen. Daarom heb ik het bij een top 10 gelaten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op
Elke FMTer zou er minimaal 50 moeten kunnen opnoemen vind ik
Volgens mij mis ik iets..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had er niet zoveel zin in om 90 films op te noemen die niet zo ver uit elkaar liggen. Daarom heb ik het bij een top 10 gelaten.
Wat mis je?quote:
Ik ben al als een malle aan het puzzelen. Mijn top 30 heb ik zo goed als definitief, maar mijn 31 - 100 staan nog alfabetischquote:
Nou, het kostte me al moeite om er tien te bedenken. En als ik eerlijk ben, vind ik zelfs die niet allemaal zo geweldig (d.w.z. herkijkbaar).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:46 schreef Sands het volgende:
Elke FMTer zou er minimaal 50 moeten kunnen opnoemen vind ik
Nou, ik had hier laatst al opgebiecht dat ik er uit de IMDB top-250 een stuk of 35 gezien had.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:50 schreef picodealion het volgende:
Hoeveel films heb jij (ongeveer) gezien Hilarity?
Hehe, ok. Dan kan ik me ook wel voorstellen dat het moeilijk is een flinke toplijst op te stellen hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Nou, ik had hier laatst al opgebiecht dat ik er uit de IMDB top-250 een stuk of 35 gezien had.
Ik denk dat de gemiddelde FMT'er hier er minstens 150 van gezien heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Nou, ik had hier laatst al opgebiecht dat ik er uit de IMDB top-250 een stuk of 35 gezien had.
133.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde FMT'er hier er minstens 150 van gezien heeft
ik 127
Omdat jij, net als ik, zwart/wit films vermijd als de pestquote:
Oh?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat jij, net als ik, zwart/wit films vermijd als de pest
Toch? Helft van de top 250 bestaat uit films vóór 1960quote:
208quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde FMT'er hier er minstens 150 van gezien heeft
ik 127
Ik heb vanaf gisteren 2 weken vakantie. Mijn doel is de 200 aan te tikkenquote:
Alleen al even uit mijn top 100:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch? Helft van de top 250 bestaat uit films vóór 1960
Zwart/wit is niet per definitie erg hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteren 2 weken vakantie. Mijn doel is de 200 aan te tikken
Dan maar zwart/films kijken
Niet waar natuurlijk, meer niet minder waar dan Mike's statement.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Zwart/wit is niet per definitie erg hoor.Het grootste probleem zullen de z/w films zijn van jaaaaaren geleden uit Japan en Italië Hollywood.
O ja? Vertel dan eens iets over Duck Soup uit 1933. En niet spieken he?quote:
Misschien rustig beginnen, met Citizen Kane of zo. Die is inhoudelijk nog wel redelijk modern.quote:
Ik ga morgen beginnen met #4 The good, the bad and the uglyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Zwart/wit is niet per definitie erg hoor.Het grootste probleem zullen de z/w films zijn van jaaaaaren geleden uit Japan en Italië.
Welja, begin meteen met een van de saaiste films aller tijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen met #4 The good, the bad and the ugly
Waarom niet meteen de hele Dollars Trilogy?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen met #4 The good, the bad and the ugly
Die heeft Mike vast en zeker gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
O ja? Vertel dan eens iets over Duck Soup uit 1933. En niet spieken he?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welja, begin meteen met een van de beste films aller tijden.
Ha, Duck Soup vond ik best vermakelijk. Youtube eens op de mirror scene (waar dus niet echt een spiegel in zit), erg leuk gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
[..]
Misschien rustig beginnen, met Citizen Kane of zo. Die is inhoudelijk nog wel redelijk modern.
Typische Marx Brothers comedy...moet je van houden. Ik vind de snelle woordgrapjes van Groucho wel leuk, maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen te oud aandoet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik ga met de best beoordeelde beginnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom niet meteen de hele Dollars Trilogy?
Ik denk dat het minder het geval is dan jij denkt. Hauru no ugoku shiro heb ik bv gewoon in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
Ik denke erder aan fils als Yip Man, Hauru no ugoku shiro en wat andere obscure films. Mike is een Hollywood man.
Je verrast me.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder het geval is dan jij denkt. Hauru no ugoku shiro heb ik bv gewoon in de bioscoop gezien.De muziek uit die film staat bij m'n favorieten qua soundtrack.
Ik ken alleen de versie (tv-film?) met Tony Danza, William Petersen en Edward James Olmosquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga met de best beoordeelde beginnenNa The good.. staat #6 12 Angry men
Kun je nagaan hoe sterk het origineel is. Die film is trouwens al verschillende keren 'hermaakt'. Sterk script.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:36 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie (tv-film?) met Tony Danza, William Petersen en Edward James Olmos(gedeeltelijk), maar dat was al heel sterk.
Letmewatchthis.com heeft allesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Zwart/wit is niet per definitie erg hoor.Het grootste probleem zullen de z/w films zijn van jaaaaaren geleden uit Japan en Italië.
Oh, vast. Maar ik vind de oude samuraifilms bv lastig om door te komen.quote:
Aha, puur om het predicaat 250/250 te krijgen dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, vast. Maar ik vind de oude samuraifilms bv lastig om door te komen.
Nah, ik wil gewoon echt alles zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, puur om het predicaat 250/250 te krijgen dus
Wellicht zal ik na mijn vakantie wat milder zijn in mijn huidige mening over zwart/wit filmsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon echt alles zien.Ook bij tournaments hier in FTR probeer ik zoveel mogelijk bij te kijken. Je kunt pas een mening over een film hebben als je 'm gezien hebt, natuurlijk.
Doe mee met het 1950 Tournamentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wellicht zal ik na mijn vakantie wat milder zijn in mijn huidige mening over zwart/wit films
Dan moet ik 4 films per dag gaan kijken... dat kan je vergetenquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:53 schreef Mike het volgende:
Of gewoon met de halve finale mee gaan doen...dan heb je iig vier sterke films uit dat jaar.
Ok Sands, speciaal voor jouquote:
Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok Sands, speciaal voor jou
Geef me maar een lijstje met 4 films wat jij verwacht in de halve finale te komen
Ik verwacht Sunset Blvd, Rashomon, Rio Grande en The Asphalt Jungle. Vooral de eerste drie zijn grote kanshebbers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staan
Sunset Blvd.
Deadly Is the Female aka Gun Crazy
Harvey
In a Lonely Place
Deze vind ik (persoonlijk) het beste, maar van Sunset Blvd mag je wel uitgaan dat die de halve finale gaat halen.
Duck Soup is samen met Monty Python de kutste film uit die top 250. Marx Brothers hebben wel wat betere films gemaakt dan Duck Soup, maar echt wild kan ik dr niet van worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Kane is wel overrated, maar de moeite waard om te zien, dat zeker.quote:[..]
Misschien rustig beginnen, met Citizen Kane of zo. Die is inhoudelijk nog wel redelijk modern.
Als Sunset niet minstens de finale haalt zou mij dat heel erg verbazen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staan
Sunset Blvd.
Deadly Is the Female aka Gun Crazy
Harvey
In a Lonely Place
Deze vind ik (persoonlijk) het beste, maar van Sunset Blvd mag je wel uitgaan dat die de halve finale gaat halen.
Mij ook...maar je weet nooit hoe het gaat lopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als Sunset niet minstens de finale haalt zou mij dat heel erg verbazen...
Ah, man, nou wil ik weten waarom je naar die zender kijkt!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef Robby87 het volgende:
Rain Man op vrouwenzender Net 5, niet vragen waarom ik naar die zender kijk.
Voor diegene die nog wakker is.
Ik download ook niet. Verschil is wel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden wel vaak zin had. En moeheid is geen probleem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de minste films uit de Top 250 gezien (is ook wel aan mijn puntentaantal te zien).
Vraag me af of ik wel eens aan de 50 kom. Komt vooral omdat ik geen films download.
En ik heb gewoon heel vaak geen zin of ik ben te moe.
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staanquote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik download ook niet. Verschil is wel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden wel vaak zin had. En moeheid is geen probleem.
Ah, die filmsquote:Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staan
Je hebt twee keer The Beach op je server staan?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staan
Terabytequote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je hebt twee keer The Beach op je server staan?
Gullible, Fox.quote:
Asphalt Jungle staat nu al tegen Sunset Blvd. Dat gaat-ie natuurlijk niet redden. Dan ga ik voor All About Eve.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik verwacht Sunset Blvd, Rashomon, Rio Grande en The Asphalt Jungle. Vooral de eerste drie zijn grote kanshebbers.
Maar is inderdaad moeilijk te voorspellen aangezien de duels geloot worden.
Geen probleem Daywalk3r, blijkbaar gewoon te moeilijk voor onsquote:
Zal ik de verplichte 'vooral Sands' post dan maar maken?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Gefeliciteerd we hebben allemaal geen leven
Dat geldt eigenlijk vooral voor drie mensen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Gefeliciteerd we hebben allemaal geen leven
En die 2 die nog boven mij staanquote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zal ik de verplichte 'vooral Sands' post dan maar maken?
Ja die hebben totaal geen levenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk vooral voor drie mensen.
Ontkenningsfasequote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
Nooit van de film gehoord.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik had verwacht dat die derde hint wel in inkopper zou worden helemaal met die foto er bij...
shhhhtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
Jeremy Brett (![]()
![]()
enz.) speelde Holmes toch alleen op televisie? Sommigen hier zijn daar heel streng in...
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragonquote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Zal eens kijken of ik ook zo'n vraag kan bedenken...
Ik neem aan dat je de vraag waar ik punten voor kreeg bedoelt, niet de kutvraag die ik nu op jullie heb losgelaten. Sorry daarvoor, weinig inspiratie momenteel. Misschien binnenkort weer een zelf ingespeelde soundtrackvraag om het goed te makenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragon
Een manier om jouw ongelooflijke filmkennis buitenspel te zettenquote:
Maarja ik ben nu toch eten dus grijp je kansquote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb jij nog mazzel met je tekenpad
Ow sorry, het was een vraag van Baszh.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de vraag waar ik punten voor kreeg bedoelt, niet de kutvraag die ik nu op jullie heb losgelaten. Sorry daarvoor, weinig inspiratie momenteel. Misschien binnenkort weer een zelf ingespeelde soundtrackvraag om het goed te maken
Ik dacht alquote:Op zondag 31 juli 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ow sorry, het was een vraag van Baszh.
Jouw vraag zuigt weer zoals altijd
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zittenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Ga maar eens painten, in jouw geval mag prinses leia ook, maar dan alleen in gouden bikini.
Ik vind het eerder Snakequote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog een spookje erbij en lamers heeft pacman getekend
He, watte? Watskeburt? Enne, iets over thread, useless en pics.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zitten
She's for my eyes onlyquote:Op zondag 31 juli 2011 18:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
He, watte? Watskeburt? Enne, iets over thread, useless en pics.
Of een headshot van Marvinquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog een spookje erbij en lamers heeft pacman getekend
MF is een pré, mits geloofwaardig getekend. Vooralsnog gaat pacman aan de leiding.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef Baszh het volgende:
Wachten op iemand die de Millenium Falcon goed kan painten, dat probeerde ik even maar leek nergens op
Waar blijft jouw bazenpaint?quote:
Mijn dochter van 4 kan beter tekenen dan ikquote:
Waar blijft haar bazenpaint dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn dochter van 4 kan beter tekenen dan ik
Ze is hier niet op dit momentquote:
Maar internet is overalquote:
Heb je een opblaaspop?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zitten
En hoe is het met jouw liefdesleven?quote:
Uh ja...uh ja.... damnquote:Op zondag 31 juli 2011 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw liefdesleven?
Lawyered.quote:
2 zelfsquote:
Is Marilyn Monroe nog beschikbaar?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 zelfs![]()
Ja, zelfs eikels als ik kunnen kinderen krijgen
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
3. Anne Hathaway
5. Jennifer Lawrence
7. Olivia Wilde
9. Mila Kunis
13. Rashida Jones
15. Noomi Rapace
Rest: /care
Ik was net 24 toen ik kinderen kreegquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik verbaas me meer over dat je dan een stuk ouder bent dan ik dacht. Althans, ik ben 26 en ik moet nog lang niet aan kinderen denken in elk geval.
Vind het een geweldige fotoquote:
Die is niet erg bijzonder, maar dat vond ik van al die nieuwe Ocean's ook nietquote:Op zondag 31 juli 2011 19:44 schreef HilarityEnsues het volgende:
Apropos, heeft iemand de originele Ocean's (1960) wel eens gezien? Is die nu nog leuk?
Inderdaad, al vond ik 'm vele malen leuker in Brick dan in films als Inception.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
Die Joseph-Gordon Levitt, die is toch inmiddels de coolheid zelve he. Goed opgedroogd!
Ik vond hem juist in Inception goed voor de dag komen. Erg onderkoeld.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, al vond ik 'm vele malen leuker in Brick dan in films als Inception.
Goede performance van Levitt, een rol op zijn lijf geschreven.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Brick en Manic vond ik tot nu toe z'n beste, maar ik heb mysterious skin nooit gezien
Wutwutwut een film met hem en Zooey?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Brick en Manic vond ik tot nu toe z'n beste, maar ik heb mysterious skin nooit gezien
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wutwutwut een film met hem en Zooey?
*downloadt.
Ik zit nog steeds bij het begin...quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef picodealion het volgende:
Jammer dat ik helemaal niemand ken in Event Horizon, het heeft niet eens nut om mee te spelen.
Het is toch echt zoquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je maar 1 iemand uit Transformers weet op te noemen
Nee wel meer dan 1 nog netquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou ga je me toch niet zeggen dat je maar 1 acteur uit EH kent.
asap komt er blijkbaar ook nog niet uit
Bij Event Horizon ik had Laurenc Fishburne om van weg te gaan maar dut lukte me nietquote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar jullie nu vastliepen precies
Ik had Neill al gebruikt om bij Event Horizon uit te komenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah ja ik zou zelf Neill hebben gebruikt om naar die hard 4 te komen
Ik had ook Jurassic Parkquote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Ook een stuk korter dan ik voor elkaar zou krijgen. Alleen laatste stuk zou ik korter hebben gehad. Samuel l zit ook in jurassic park en die hard 3quote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Ik ben nu fanquote:Op zondag 31 juli 2011 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Frank Welker heeft ook de Predator zijn stemgeluid gegeven
Ohnee wacht wat zeg ik Peter Cullen is datquote:
dan ben ik weer fan afquote:Op zondag 31 juli 2011 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohnee wacht wat zeg ik Peter Cullen is datik was even in de war omdat Frank Welker beroemd is omdat hij vooral dierengeluiden doet
Ohja. Geen idee hoe ik bij vijftig kwam.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ben Il buono, il brutto, il cattivo aan het kijken
Wat doe je hier danquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
2 schermen hequote:
Ik twijfel of ik die op Blu ray ga halen want het zou niet de meest optimale Blu ray release zijn...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk, zo hoort hetquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Als het aan de master ligt, zal je niet snel een betere versie krijgen. Of hebben ze gewoon echt iets raars gedaan met de release?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die op Blu ray ga halen want het zou niet de meest optimale Blu ray release zijn...
Goed bezigquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef picodealion het volgende:
Nou mensen, ik ben dan toch eindelijk Otto e Mezzo aan het kijken. Intrigerende film, maar ik heb wel het idee dat er nog erg veel langs me heen gaat. Soms gaat het me echt even te snel.
Denk dat ik 'm sowieso wel aanschaf ja. Ik vind het altijd wel leuk om mijn favoriete films plus een aantal van de grote klassiekers in de kast te hebben staan. Laatst al begonnen met een paar Bergmans, kan Fellini er ook nog wel bij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef Doff het volgende:
[..]
Goed bezig.
En gewoon de criterion kopen en vaker kijken.
Die goedkope aapjes van MGM hebben blijkbaar een gerestaureerde versie uit 2002 gebruikt...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als het aan de master ligt, zal je niet snel een betere versie krijgen. Of hebben ze gewoon echt iets raars gedaan met de release?
Welke zijn de gelukkige Bergmans?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm sowieso wel aanschaf ja. Ik vind het altijd wel leuk om mijn favoriete films plus een aantal van de grote klassiekers in de kast te hebben staan. Laatst al begonnen met een paar Bergmans, kan Fellini er ook nog wel bij.
Det Sjunde Inseglet, mooi maar moet ik zeker nog eens kijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Welke zijn de gelukkige Bergmans?
Kijk ook eens Amarcord en Le Notti di Cabiria. Dan heb je wat verschillende type Fellini's gezien en een beetje een beeld van wat hij maakte.
Is er überhaupt wel een betere/nieuwere dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Die goedkope aapjes van MGM hebben blijkbaar een gerestaureerde versie uit 2002 gebruikt...
Tja, Criterion is altijd al region-locked geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Sands het volgende:
Ik vind het slecht dat de Criterion Blu rays regio locked zijn
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een betere/nieuwere dan?
Vroeger was het blijkbaar beide (dvd tijdperk)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja, Criterion is altijd al region-locked geweest.
Al mijn Criterion dvd's zijn volgens mij allemaal regio 1.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Vroeger was het blijkbaar beide (dvd tijdperk)
Ik vind Allen een irritante acteurquote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ik vind Allen heel stom dus verder kom ik niet.
Van de films waar hij zelf niet in speelt heb ik alleen Vicky Christina Barcelona gezien.. Die was wel ok, beetje oppervlakkig.quote:
Het moest ooit een keer gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zijn we het is een keer eens over een acteur
Welke?quote:
The good, the bad and the uglyquote:
Tien jaar geleden keek ik veel meer films dan nu. Had toen ook de toegang tot wat obscuurdere films, omdat ik heel even in een videotheek heb gewerkt.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
Ik download ook niet. Verschil is wel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden wel vaak zin had. En moeheid is geen probleem.
Uitgekekenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:43 schreef Robby87 het volgende:
In één ruk uitkijken Fox, dat kijkt het lekkerst, niet hier lopen klooien.
Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.quote:
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.
*start 12 angry men*quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.
Ik moest er ook aan gelovenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..
Knock yourself out! Ben benieuwd.. Indien erg mooi schenk ik het eerstvolgende punt wat ik verdien aan jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Gillingham het volgende:
Een paintvraag stellen als ik niet in de buurt ben.
*start met een luide zucht citizen kanequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..
Die stel ik ook al tijden uit, maar deze week moet het toch eens gebeuren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
*start met een luide zucht citizen kane
Vond ik wel de moeite waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die stel ik ook al tijden uit, maar deze week moet het toch eens gebeuren.
Is hij echt zo baas, of is hij overrated.quote:
Wist geen ander woordquote:
Nou, dan gaan we hem straks maar kijken,bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 'm overrated. Prima film hoor, maar wel erg style over substance, niet zo episch als ik veel mensen hem hoor noemen. Wel weer stukken beter dan bijvoorbeeld 300.
En natuurlijk een geweldige cast, dat helpt ook veel.
Haha, nee dat ben ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef picodealion het volgende:
Ik dacht trouwens even dat je Cojackso was.. vrijwel dezelfde avatar.
Sin City overrated?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 'm overrated. Prima film hoor, maar wel erg style over substance, niet zo episch als ik veel mensen hem hoor noemen. Wel weer stukken beter dan bijvoorbeeld 300.
En natuurlijk een geweldige cast, dat helpt ook veel.
Ik vind van welquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:14 schreef picodealion het volgende:
En is dat dan nog dubbele punten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |