Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok Sands, speciaal voor jou
Geef me maar een lijstje met 4 films wat jij verwacht in de halve finale te komen
Ik verwacht Sunset Blvd, Rashomon, Rio Grande en The Asphalt Jungle. Vooral de eerste drie zijn grote kanshebbers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staan
Sunset Blvd.
Deadly Is the Female aka Gun Crazy
Harvey
In a Lonely Place
Deze vind ik (persoonlijk) het beste, maar van Sunset Blvd mag je wel uitgaan dat die de halve finale gaat halen.
Duck Soup is samen met Monty Python de kutste film uit die top 250. Marx Brothers hebben wel wat betere films gemaakt dan Duck Soup, maar echt wild kan ik dr niet van worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
O ja? Vertel dan eens iets over Duck Soup uit 1933. En niet spieken he?
Kane is wel overrated, maar de moeite waard om te zien, dat zeker.quote:[..]
Misschien rustig beginnen, met Citizen Kane of zo. Die is inhoudelijk nog wel redelijk modern.
Als Sunset niet minstens de finale haalt zou mij dat heel erg verbazen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen, de goede titels kunnen nog tegen elkaar komen te staan
Sunset Blvd.
Deadly Is the Female aka Gun Crazy
Harvey
In a Lonely Place
Deze vind ik (persoonlijk) het beste, maar van Sunset Blvd mag je wel uitgaan dat die de halve finale gaat halen.
Mij ook...maar je weet nooit hoe het gaat lopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als Sunset niet minstens de finale haalt zou mij dat heel erg verbazen...
Ah, man, nou wil ik weten waarom je naar die zender kijkt!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef Robby87 het volgende:
Rain Man op vrouwenzender Net 5, niet vragen waarom ik naar die zender kijk.
Voor diegene die nog wakker is.
Ik download ook niet. Verschil is wel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden wel vaak zin had. En moeheid is geen probleem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de minste films uit de Top 250 gezien (is ook wel aan mijn puntentaantal te zien).
Vraag me af of ik wel eens aan de 50 kom. Komt vooral omdat ik geen films download.
En ik heb gewoon heel vaak geen zin of ik ben te moe.
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staanquote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik download ook niet. Verschil is wel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden wel vaak zin had. En moeheid is geen probleem.
Ah, die filmsquote:Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staan
Je hebt twee keer The Beach op je server staan?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 TB aan films op mijn server staan
Terabytequote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je hebt twee keer The Beach op je server staan?
Gullible, Fox.quote:
Asphalt Jungle staat nu al tegen Sunset Blvd. Dat gaat-ie natuurlijk niet redden. Dan ga ik voor All About Eve.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik verwacht Sunset Blvd, Rashomon, Rio Grande en The Asphalt Jungle. Vooral de eerste drie zijn grote kanshebbers.
Maar is inderdaad moeilijk te voorspellen aangezien de duels geloot worden.
Geen probleem Daywalk3r, blijkbaar gewoon te moeilijk voor onsquote:
Zal ik de verplichte 'vooral Sands' post dan maar maken?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Gefeliciteerd we hebben allemaal geen leven
Dat geldt eigenlijk vooral voor drie mensen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Gefeliciteerd we hebben allemaal geen leven
En die 2 die nog boven mij staanquote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zal ik de verplichte 'vooral Sands' post dan maar maken?
Ja die hebben totaal geen levenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk vooral voor drie mensen.
Ontkenningsfasequote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
Nooit van de film gehoord.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik had verwacht dat die derde hint wel in inkopper zou worden helemaal met die foto er bij...
shhhhtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
Jeremy Brett (![]()
![]()
enz.) speelde Holmes toch alleen op televisie? Sommigen hier zijn daar heel streng in...
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragonquote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Zal eens kijken of ik ook zo'n vraag kan bedenken...
Ik neem aan dat je de vraag waar ik punten voor kreeg bedoelt, niet de kutvraag die ik nu op jullie heb losgelaten. Sorry daarvoor, weinig inspiratie momenteel. Misschien binnenkort weer een zelf ingespeelde soundtrackvraag om het goed te makenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragon
Een manier om jouw ongelooflijke filmkennis buitenspel te zettenquote:
Maarja ik ben nu toch eten dus grijp je kansquote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb jij nog mazzel met je tekenpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |