En die 2 die nog boven mij staanquote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zal ik de verplichte 'vooral Sands' post dan maar maken?
Ja die hebben totaal geen levenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk vooral voor drie mensen.
Ontkenningsfasequote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Jij, Sam en Fox.
Nooit van de film gehoord.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik had verwacht dat die derde hint wel in inkopper zou worden helemaal met die foto er bij...
shhhhtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
Jeremy Brett (![]()
![]()
enz.) speelde Holmes toch alleen op televisie? Sommigen hier zijn daar heel streng in...
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragonquote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Zal eens kijken of ik ook zo'n vraag kan bedenken...
Ik neem aan dat je de vraag waar ik punten voor kreeg bedoelt, niet de kutvraag die ik nu op jullie heb losgelaten. Sorry daarvoor, weinig inspiratie momenteel. Misschien binnenkort weer een zelf ingespeelde soundtrackvraag om het goed te makenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*lurk modus uit* Was inderdaad een hele sterke vraag van Dragon
Een manier om jouw ongelooflijke filmkennis buitenspel te zettenquote:
Maarja ik ben nu toch eten dus grijp je kansquote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan heb jij nog mazzel met je tekenpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |