Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.quote:
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.
*start 12 angry men*quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben ik dadelijk nog maar de enige niet-filmsnob hier.
Ik moest er ook aan gelovenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..
Knock yourself out! Ben benieuwd.. Indien erg mooi schenk ik het eerstvolgende punt wat ik verdien aan jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Gillingham het volgende:
Een paintvraag stellen als ik niet in de buurt ben.
*start met een luide zucht citizen kanequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, daar valt maar 1 ding aan te doen..
Die stel ik ook al tijden uit, maar deze week moet het toch eens gebeuren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
*start met een luide zucht citizen kane
Vond ik wel de moeite waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die stel ik ook al tijden uit, maar deze week moet het toch eens gebeuren.
Is hij echt zo baas, of is hij overrated.quote:
Wist geen ander woordquote:
Nou, dan gaan we hem straks maar kijken,bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 'm overrated. Prima film hoor, maar wel erg style over substance, niet zo episch als ik veel mensen hem hoor noemen. Wel weer stukken beter dan bijvoorbeeld 300.
En natuurlijk een geweldige cast, dat helpt ook veel.
Haha, nee dat ben ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef picodealion het volgende:
Ik dacht trouwens even dat je Cojackso was.. vrijwel dezelfde avatar.
Sin City overrated?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 'm overrated. Prima film hoor, maar wel erg style over substance, niet zo episch als ik veel mensen hem hoor noemen. Wel weer stukken beter dan bijvoorbeeld 300.
En natuurlijk een geweldige cast, dat helpt ook veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |