De topics gaan nu dan ook een stuk sneller dan normaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij real time FMT?
Oh god neequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me leuk om FMT in de vorm van hints te doen met twee teams, ik zie Sands al een musical uitbeelden
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klinkt bijna te leuk om niet bij te zijn
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer wederom verstek laat gaan
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.quote:
Goed gedaan Sands!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
Jammer hoor. Meets zijn gewoon erg gezellig meestalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.
tssssquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Tanin het volgende:
Ik ga eens een wilde gok doen, op het feit dat hij Lethal Weapon deed:
Braveheart?
What Women Want?
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef picodealion het volgende:
Kent iemand hier flickchart.com? Je kan daar telkens uit twee films kiezen, op basis waarvan hij langzamerhand een volgorde opstelt van welke films je het best vindt.
Het duurt uiteraard uren tot je al je films langs hebt zien komen en ze op een representatieve volgorde staan, maar je kan bijv. ook op acteur/regisseur/genre zoeken filteren. Inmiddels heb ik al mijn toplijsten opgesteld van Tarantino, Lynch, Fincher, Kubrick, Aronofsky, Kevin Smith, alles met Jena Malone en een boel dystopische films. Eens zien hoeveel duels je moet stemmen tot je top 25 überhaupt een beetje representatief is.
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze websitequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.
Viavia, een muziekforum om precies te zijn. Is wel aardig technisch. Een en ander installeren, codes, e.d.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze website.
Waar heb je de jouwe vandaan?
Dit is wel een goede remedie:quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef Gillingham het volgende:
Nu heb ik 'My Heart Will Go on' in mijn kop.
Geinige sitequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef picodealion het volgende:
Kent iemand hier flickchart.com? Je kan daar telkens uit twee films kiezen, op basis waarvan hij langzamerhand een volgorde opstelt van welke films je het best vindt.
Het duurt uiteraard uren tot je al je films langs hebt zien komen en ze op een representatieve volgorde staan, maar je kan bijv. ook op acteur/regisseur/genre zoeken filteren. Inmiddels heb ik al mijn toplijsten opgesteld van Tarantino, Lynch, Fincher, Kubrick, Aronofsky, Kevin Smith, alles met Jena Malone en een boel dystopische films. Eens zien hoeveel duels je moet stemmen tot je top 25 überhaupt een beetje representatief is.
Ik ben echt verslaafd inmiddelsquote:
Ik ben nu ook steeds aan het klikkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd inmiddels. Maar het is perfect om de lagere regionen van mijn favorieten te ordenen merk ik.
Toch zou het voorschotelen van duels wat intelligenter geprogrammeerd mogen worden merk ik. Een battle tussen een nummer 10 en nummer 100 van een bepaalde lijst heeft meestal niet zoveel toegevoegde waarde, maar komt toch wel eens uit de random koker van die site vallen. Maar goed dat terzijdequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd inmiddels. Maar het is perfect om de lagere regionen van mijn favorieten te ordenen merk ik.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef Mainport het volgende:
Wat een dom systeem, na een half uur klikken staat Austin Powers bij mij op #3
Ja dat wel inderdaad. Het helpt om eerst een handvol van je favoriete films te nemen en die te 're-ranken' of 'Add to my flicks' te doen. Dan kan je die film namelijk tegen 8 andere films laten duelleren om zo zijn positie wat nauwkeuriger te bepalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Toch zou het voorschotelen van duels wat intelligenter geprogrammeerd mogen worden merk ik. Een battle tussen een nummer 10 en nummer 100 van een bepaalde lijst heeft meestal niet zoveel toegevoegde waarde, maar komt toch wel eens uit de random koker van die site vallen. Maar goed dat terzijde.
Heb ik ook. Nr 1 kan ik nog wel wat mee (bladerunner), maar nummer twee is nu na 100 films Bowling for Columbine. Da's raar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mijn eerste 2 slaan na een tijd klikken ook helemaal nergens op... Het zijn gewoon de twee films die in de eerste twee duels tegen het slechtste van het slechtste stonden en daarna nooit meer gevraagd zijn
Geef het je wel eens in een PM, maar gaat niet vanaf hier. Herinner me er maar aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef picodealion het volgende:
Ik ben aardig technisch, heb je een linkje ofzo?
Aanklikken en re-ranken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg Mean Girls maar niet weg van die 1e plaats
-edit-
Nu is 't al Match Point, al iets beter.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, de prijsvraag waar Tombola (toch?) ons pas op wees, die heb ik gewonnen.![]()
Nu eens kijken of ik daadwerkelijk zin heb en kan. Anders hoop ik dat het ook overdraagbaar is.
Kan toch wel. Kijk maar of het lukt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geef het je wel eens in een PM, maar gaat niet vanaf hier. Herinner me er maar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |