De topics gaan nu dan ook een stuk sneller dan normaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij real time FMT?
Oh god neequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me leuk om FMT in de vorm van hints te doen met twee teams, ik zie Sands al een musical uitbeelden
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klinkt bijna te leuk om niet bij te zijn
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer wederom verstek laat gaan
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.quote:
Goed gedaan Sands!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Gefeliciteerd met je 100 punten Sands, goed bezig.
Jammer hoor. Meets zijn gewoon erg gezellig meestalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meets. En waarschijnlijk ben ik sowieso de helft van de dag al ergens anders.
tssssquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Tanin het volgende:
Ik ga eens een wilde gok doen, op het feit dat hij Lethal Weapon deed:
Braveheart?
What Women Want?
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef picodealion het volgende:
Kent iemand hier flickchart.com? Je kan daar telkens uit twee films kiezen, op basis waarvan hij langzamerhand een volgorde opstelt van welke films je het best vindt.
Het duurt uiteraard uren tot je al je films langs hebt zien komen en ze op een representatieve volgorde staan, maar je kan bijv. ook op acteur/regisseur/genre zoeken filteren. Inmiddels heb ik al mijn toplijsten opgesteld van Tarantino, Lynch, Fincher, Kubrick, Aronofsky, Kevin Smith, alles met Jena Malone en een boel dystopische films. Eens zien hoeveel duels je moet stemmen tot je top 25 überhaupt een beetje representatief is.
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze websitequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk. Ken de website niet, maar het idee wel. Heb zelf een statistiek programmaatje waarmee ik hetzelfde kan doen, maar dan ook voor bijvoorbeeld albums.
Viavia, een muziekforum om precies te zijn. Is wel aardig technisch. Een en ander installeren, codes, e.d.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik was gister ivm de FOK! top 100 op zoek naar zo'n programma, maar vond toen deze website.
Waar heb je de jouwe vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |