quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wutwutwut een film met hem en Zooey?
*downloadt.
Ik zit nog steeds bij het begin...quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef picodealion het volgende:
Jammer dat ik helemaal niemand ken in Event Horizon, het heeft niet eens nut om mee te spelen.
Het is toch echt zoquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je maar 1 iemand uit Transformers weet op te noemen
Nee wel meer dan 1 nog netquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou ga je me toch niet zeggen dat je maar 1 acteur uit EH kent.
asap komt er blijkbaar ook nog niet uit
Bij Event Horizon ik had Laurenc Fishburne om van weg te gaan maar dut lukte me nietquote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar jullie nu vastliepen precies
Ik had Neill al gebruikt om bij Event Horizon uit te komenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah ja ik zou zelf Neill hebben gebruikt om naar die hard 4 te komen
Ik had ook Jurassic Parkquote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Ook een stuk korter dan ik voor elkaar zou krijgen. Alleen laatste stuk zou ik korter hebben gehad. Samuel l zit ook in jurassic park en die hard 3quote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Ik ben nu fanquote:Op zondag 31 juli 2011 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Frank Welker heeft ook de Predator zijn stemgeluid gegeven
Ohnee wacht wat zeg ik Peter Cullen is datquote:
dan ben ik weer fan afquote:Op zondag 31 juli 2011 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohnee wacht wat zeg ik Peter Cullen is datik was even in de war omdat Frank Welker beroemd is omdat hij vooral dierengeluiden doet
Ohja. Geen idee hoe ik bij vijftig kwam.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ben Il buono, il brutto, il cattivo aan het kijken
Wat doe je hier danquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
2 schermen hequote:
Ik twijfel of ik die op Blu ray ga halen want het zou niet de meest optimale Blu ray release zijn...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk, zo hoort hetquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Als het aan de master ligt, zal je niet snel een betere versie krijgen. Of hebben ze gewoon echt iets raars gedaan met de release?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die op Blu ray ga halen want het zou niet de meest optimale Blu ray release zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |