quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wutwutwut een film met hem en Zooey?
*downloadt.
Ik zit nog steeds bij het begin...quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef picodealion het volgende:
Jammer dat ik helemaal niemand ken in Event Horizon, het heeft niet eens nut om mee te spelen.
Het is toch echt zoquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je maar 1 iemand uit Transformers weet op te noemen
Nee wel meer dan 1 nog netquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou ga je me toch niet zeggen dat je maar 1 acteur uit EH kent.
asap komt er blijkbaar ook nog niet uit
Bij Event Horizon ik had Laurenc Fishburne om van weg te gaan maar dut lukte me nietquote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar jullie nu vastliepen precies
Ik had Neill al gebruikt om bij Event Horizon uit te komenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah ja ik zou zelf Neill hebben gebruikt om naar die hard 4 te komen
Ik had ook Jurassic Parkquote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Ook een stuk korter dan ik voor elkaar zou krijgen. Alleen laatste stuk zou ik korter hebben gehad. Samuel l zit ook in jurassic park en die hard 3quote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
en wat vinden jullie er van ? Was wel te laat maar heb m toch geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |