Ow sorry, het was een vraag van Baszh.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de vraag waar ik punten voor kreeg bedoelt, niet de kutvraag die ik nu op jullie heb losgelaten. Sorry daarvoor, weinig inspiratie momenteel. Misschien binnenkort weer een zelf ingespeelde soundtrackvraag om het goed te maken
Ik dacht alquote:Op zondag 31 juli 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ow sorry, het was een vraag van Baszh.
Jouw vraag zuigt weer zoals altijd
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zittenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Ga maar eens painten, in jouw geval mag prinses leia ook, maar dan alleen in gouden bikini.
Ik vind het eerder Snakequote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog een spookje erbij en lamers heeft pacman getekend
He, watte? Watskeburt? Enne, iets over thread, useless en pics.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zitten
She's for my eyes onlyquote:Op zondag 31 juli 2011 18:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
He, watte? Watskeburt? Enne, iets over thread, useless en pics.
Of een headshot van Marvinquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog een spookje erbij en lamers heeft pacman getekend
MF is een pré, mits geloofwaardig getekend. Vooralsnog gaat pacman aan de leiding.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef Baszh het volgende:
Wachten op iemand die de Millenium Falcon goed kan painten, dat probeerde ik even maar leek nergens op
Waar blijft jouw bazenpaint?quote:
Mijn dochter van 4 kan beter tekenen dan ikquote:
Waar blijft haar bazenpaint dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn dochter van 4 kan beter tekenen dan ik
Ze is hier niet op dit momentquote:
Maar internet is overalquote:
Heb je een opblaaspop?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen prinses Leia hier op de bank zitten
En hoe is het met jouw liefdesleven?quote:
Uh ja...uh ja.... damnquote:Op zondag 31 juli 2011 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw liefdesleven?
Lawyered.quote:
2 zelfsquote:
Is Marilyn Monroe nog beschikbaar?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 zelfs![]()
Ja, zelfs eikels als ik kunnen kinderen krijgen
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
3. Anne Hathaway
5. Jennifer Lawrence
7. Olivia Wilde
9. Mila Kunis
13. Rashida Jones
15. Noomi Rapace
Rest: /care
Ik was net 24 toen ik kinderen kreegquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik verbaas me meer over dat je dan een stuk ouder bent dan ik dacht. Althans, ik ben 26 en ik moet nog lang niet aan kinderen denken in elk geval.
Vind het een geweldige fotoquote:
Die is niet erg bijzonder, maar dat vond ik van al die nieuwe Ocean's ook nietquote:Op zondag 31 juli 2011 19:44 schreef HilarityEnsues het volgende:
Apropos, heeft iemand de originele Ocean's (1960) wel eens gezien? Is die nu nog leuk?
Inderdaad, al vond ik 'm vele malen leuker in Brick dan in films als Inception.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
Die Joseph-Gordon Levitt, die is toch inmiddels de coolheid zelve he. Goed opgedroogd!
Ik vond hem juist in Inception goed voor de dag komen. Erg onderkoeld.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, al vond ik 'm vele malen leuker in Brick dan in films als Inception.
Goede performance van Levitt, een rol op zijn lijf geschreven.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Brick en Manic vond ik tot nu toe z'n beste, maar ik heb mysterious skin nooit gezien
Wutwutwut een film met hem en Zooey?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Brick en Manic vond ik tot nu toe z'n beste, maar ik heb mysterious skin nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |