Nein mann, Hard Classicsquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nein mann, Hard Classics![]()
Zo'n fijne locatie! Lekker intiem, zonnetje erbij, chickies hosselen, alles jwt
Absoluutquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij komt ook MILF's met een pittig kort kapsel hosseleng?
Dan is deze discussie gesloten, als je nog een gratis kaartje hebt.. kom maar opquote:
Zal het vragenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan is deze discussie gesloten, als je nog een gratis kaartje hebt.. kom maar op
Die lineup voor 5 euro, hoe doen ze datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef haakon het volgende:
Waarschijnlijk ook nog een puik feestje vrijdag als opwarmertje voor Dominator!
http://partyflock.nl/party/204252:Hyperdome.html
Voor maar 5 euro!
Je hoort mij niet klagen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die lineup voor 5 euro, hoe doen ze dat
Oja dat valt me nu pas op. Zullen ze wel allemaal gratisch doen dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen!
Verjaardag van Angerfist (Danny) en die andere ken ik niet...
Overdinkel, daar woont Angerfist bijna.. Weet niet, vriendjes allemaal denk ik
Mooi cadeau zo'n line-up toch
Balen dat ik vrijdag verjaardag heb..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef haakon het volgende:
Waarschijnlijk ook nog een puik feestje vrijdag als opwarmertje voor Dominator!
http://partyflock.nl/party/204252:Hyperdome.html
Voor maar 5 euro!
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Balen dat ik vrijdag verjaardag heb..
In ieder geval aanwezig, de rest zie ik zaterdag welquote:
K krijg morgen pas m'n loon.. Gelijk halen dus morgen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:02 schreef Sqoudson het volgende:
Q_dance Q-dance
Dominator Festival is almost sold out! If you didn't purchase your ticket yet, get it here: http://tickets.dominatorfestival.nl
Voor degene die nog een kaartje willen!
[mstx]quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kijk nu kunnen we gaan praten
Wat hij zegtquote:
Correct lijstje:quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
![]()
Overigens Krulliewullie is die dion wie ik denk dat hij is? Ook wel bekend onder Diomede?
Aardige gastquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
![]()
Overigens Krulliewullie is die dion wie ik denk dat hij is? Ook wel bekend onder Diomede?
Volgens mij ken ik diequote:
Ik denk dan dat ze het origineel bedoelen, die heeft wel een Reverse Bassquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze week in de Magic Show is Duro - Cocaine Motherfucker (Al Pacino Remix) de reverse bass of the week, maar die heeft helemaal geen reverse bass
Dit zelfde soort filmpje was ook al gebruikt maar dan met de vvk van defqon als onderwerp. Wel vetquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar ze draaiden de remix, beetje slecht.
Idee +2
Uitvoering -1
Ik gok Remcoquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef Krulliewullie het volgende:
En we hebben er nieuwe mensen bij!
stoere mensen
En dan wie weet nog een mysteryguest *mysterieus deuntje*
Jij haalt mij uit de lijst omdaaaat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Correct lijstje:
El_Dani (????????)
16meter en Rita (Kids blijven thuis)
T-Force en Krullie
De niet-forum-mensjes:
PZHZ & RupsjeNooitGenoeg
Tinuzz Koekkoek & Tini Tulpetaat
Sten1990
K-Lijntje + twee vriendinnen
Diomede
Waarschijnlijk nog wat vrienden die niet doen aan Partyflock
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:04 schreef ThomasKuiper het volgende:
bekeek deze nog ff net en genoot!!
die goede ouwe tijd
Ik meende dat jij niet meer zou komen, maar als je wel komt, superquote:
Ik + Jos de boss sobersoquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Ga jij ook naar Hard Classics komende zaterdag?
[..]
Ik meende dat jij niet meer zou komen, maar als je wel komt, super![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is voor Decibel Outdoor Festivalquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Domme vraag hoor maar dat lijstje is voor Dominator?
Dat lijstje is voor de afterparty van Decibel bij KrullieWullie thuisquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Domme vraag hoor maar dat lijstje is voor Dominator?
Hahaha deze zag ik zo hard aankomenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kijk nu kunnen we gaan praten
Dacht ik alquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Oh nou count me dan niet in, las Decibel dusja. Komt door 't skaten ben nogal moe
Jep in de Loudnessquote:
AVIO @ Loudness in de Factory010 was wel echt genieten zeg! Goeiendag wat knalde dat fijn. ACIIIIIIIIIIIIIIIIIIDquote:
Dat was inderdaad dik dik beuken! Set van de avond toenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
AVIO @ Loudness in de Factory010 was wel echt genieten zeg! Goeiendag wat knalde dat fijn. ACIIIIIIIIIIIIIIIIIID
Helaasquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef haakon het volgende:
[..]
K krijg morgen pas m'n loon.. Gelijk halen dus morgen!
Op het podium?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Denk dat ik veel te vinden ben in het Pussy Lounge gedeelte
dikke kk zooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Helaas
Q_dance Q-dance
#Dominator11 is SOLD OUT!
Je kunt ook gewoon naar Hard Classics gaanquote:
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar Hard Classics gaan
Ik ben hem nu aan het downladen, weer mooi wat promoowz!11quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Sqoudson het volgende:
Nieuwe Hard with Style van Headhunterz is online, iemand die ze een beetje luistert?
Ik vind ze altijd wel lekker wegluisteren
Geen vervoer of maten die mee willen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar Hard Classics gaan
Jawelquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef RiKe het volgende:
Koning haakon heeft zaterdag even geen volgers
In itunes? Zie nog niks op de ipadquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Sqoudson het volgende:
Nieuwe Hard with Style van Headhunterz is online, iemand die ze een beetje luistert?
Alle 3 nog niet geluisterd eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Sqoudson het volgende:
correct --> *fixedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT: Zal wel palette moeten zijn, maar staat fout op lololyrics
twitter:QdanceBackstage twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:01:19Want some news about a new event..? reageer retweet
Zal over het Ziggo Dome gebeuren gaan zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
twitter:QdanceBackstage twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:01:19Want some news about a new event..? reageer retweet
Is dat al klaar trouwens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal over het Ziggo Dome gebeuren gaan zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik missen![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Dalton_ het volgende:
Denk dat het hierover gaat,, Dus in de HMHWaarom vernoemen ze een feest naar een pauper auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik missen![]()
daihatsu cuoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Welkom, Goede user-iconquote:
Hey die staat op m'n nieuwste cdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
Bestaan er mensen die Avio kut vinden?
Ik ken er weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in FOK!'s beste reeks.quote:Ik negeer dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef TrollenFTW het volgende:
En allemaal al voor de DJ Mag Top 100 gestemd?
[ Bericht 24% gewijzigd door Quyxz_ op 28-07-2011 16:51:54 ]gr gr
Ik mag jou wel, nu al!quote:
Dat neem ik allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef TrollenFTW het volgende:
En allemaal al voor de DJ Mag Top 100 gestemd?
Mijn broerquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef haakon het volgende:
Zijn er mensen die nog iemand weten die een Dominator kaartje over heeft?
Pleeeeeaaaase PM me, ik wil er hooguit 70 euro voor betalen.
Hopen op regenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:55 schreef Snever het volgende:
Ik hoop zo dat het droog blijft. Ik ga niet in de regen lopen en kaartje raak ik makkelijk kwijt omdat het uitverkocht is. Buienradar geeft 2% regenkans aan maar dat veranderd nog zeker 5 keer. We zullen zien.
Kut is een groot woord, maar 'niet boeiend' is voor mij een betere benoeming. Heb er gewoon niks mee. Althans de muziek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
whehe, ben ik toch niet alleen wat dat betreftquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Levitas het volgende:
Nou, ik ben ook weer even bijgelezen, gelukkig was het maar 1,5 topic (tenzij ik iets over het hoofd heb gezien).
nope, ik ben er ook echt, echt niet bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik gok Remco
Ik kan gewoon echt niet ivm vervoer. Maar ga zeker meeten op Decibel zelf!
* ReMcOrE verdubbelt deze score!quote:
hoiquote:
Metal Licker door Alpha op Qlimaxquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Metal licker blijft toch zijn beste plaat, samen met always black (maar die is niet solo).
kut manquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Ben in een ontzettende kutbui (goede fiets weeeeeeeer gestolen![]()
) maar deze plaat laat me wel weer glimlachen
![]()
Wacht, ik zing een liedje voor je om je op te vrolijken!quote:
Jij weet me altijd op te beuren, beste Bartmanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wacht, ik zing een liedje voor je om je op te vrolijken!
aah, op die fiets...quote:
Dat ze niet alle demo's luisteren begrijp ik wel, volgens mij krijgt zo'n label als dat er dagelijks tientallen binnen, waarvan 90% gewoon kut is. Dan zou ik er na een week ook genoeg van hebben, als iets goed is krijg je dat vanzelf wel te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Levitas het volgende:
Dan nog dat de mannen van Scantraxx de demo's niet beluisteren, laat staan het werk van hun eigen artiesten, wat heb je dan voor organisatie?! Mits het waar is, natuurlijk.
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
![]()
Ik heb dat album niet geluisterdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.
Hij lijkt idd op een oudere Tby (?) plaat, ik kan er ook niet opkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind valinna sky maar bagger eigenlijk...
Nooit echt naar Alphaverb (of AVIO) geluisterd, maar dit klinkt toch wel erg lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
ik zat eigenlijk meer te denken aan Infinity..quote:Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.
Beetje 13-in-een-dozijn nummertje...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
![]()
Hmmm.. weet nog niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waarom hun wel met hun Fok naam en ik niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:24 schreef 16meter het volgende:
Wie morgen allemaal Hard Classics?
mdma
T-Force+Krullie
Boy
?
Ik niet! ik vind het wel lekker dus al rauwe shit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
aangepastquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom hun wel met hun Fok naam en ik niet?
[..]
Ik niet! ik vind het wel lekker dus al rauwe shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu werken, vanavond ga ik 'm helemaal afmaken en kunnen jullie hem krijgen als jullie willen. Ik zit alleen nog over het laatste nummer te twijfelen, je hoort namelijk goed dat het een vinyl-rip is van 192 kbps en ik kan geen betere kwaliteit vinden. Mij boeit dat niet zo, vind het een leuk nummer, maar wat vinden jullie, wel of niet erbij doen?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
je hoeft niet te schamen hoor,ze heeft heel veel fans van jouw leeftijd!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral naar die track van Mandy Moore ben ik benieuwd :#
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb een warm-up mix gemaakt voor Hard Classics morgen, hier alvast de tracklist:Vinyl rip hoort bij die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu werken, vanavond ga ik 'm helemaal afmaken en kunnen jullie hem krijgen als jullie willen. Ik zit alleen nog over het laatste nummer te twijfelen, je hoort namelijk goed dat het een vinyl-rip is van 192 kbps en ik kan geen betere kwaliteit vinden. Mij boeit dat niet zo, vind het een leuk nummer, maar wat vinden jullie, wel of niet erbij doen?
Ik zeg doen!
Ik verwacht die plaatjes morgen ook live te horen, alhoewel deze dan wel laat op de avond worden gedraaid. Het wordt droog, maar koud, dus dat wordt flink drinken en bewegen
Zin an![]()
Eindelijk Mind Illusion in het echt ontmoeten
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ik vind hem ook niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog niet geluisterd, maar aan de titel te zien is het weer een verkrachting van een klassiekert?quote:
Ik vind hem wel oke, origineel nooit gehoord, maar toch typisch DBSTF. Net niet eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd, maar aan de titel te zien is het weer een verkrachting van een klassiekert?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1995koeziekoeziekoe
[..]
dit ja.
chill!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:43 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
![]()
Maar 'al' 1,5 jaar een actieve volger van de hardstyle scene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.timestretching heet dat geloof ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef Levitas het volgende:
Voor de producers onder ons een vraagje. In onderstaand filmpje wordt die vocal 'vertraagd' zeg maar (@ 0:58). Iemand enig idee wat voor effect o.i.d dat is?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
chill!ik zie je wel een keer op een fokmeet verschijnen dan.
Oh coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu pas 15Volgend jaar Intents wordt waarschijnlijk mijn eerste feest!
Zo is dat.
Volgens mij ben je officieel de jongste hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oh cool
Ben nu pas 15Volgend jaar Intents wordt waarschijnlijk mijn eerste feest!
quote:
Ben ik eigenlijk benieuwd wie de oudste is.....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij ben je officieel de jongste hier.![]()
[..]
Lolwtfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:52 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Er is er 1 ouder dan jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk benieuwd wie de oudste is.....
Ik ookquote:
Alpha Twins - Let It Goquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef TrollenFTW het volgende:
Heb cd'tje Unleashed er weer bij gepakt. Al bijna een maand niet meer geluisterd!
En weer worden de andere met de Fok naam genoemd en ik met mijn normale. GRrrrrquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk dat het:
Rip
Boy
Bartmans
is..
Officieel is is die korstige clown nog ouder dan ik, maar die reageert hier toch nauwelijks meer
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:52 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
SPOILER: Showtek presents Dutch Master WorksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij hebben ze hem per ongeluk verkeerd om neer gezet.WTF man.
gr gr
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha die timetable van de hardstylestage op Dance Valley.SPOILER: Showtek presents Dutch Master WorksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij hebben ze hem per ongeluk verkeerd om neer gezet.WTF man.
![]()
![]()
Die is wel heel vaag ja.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
100x hardstylequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Sqoudson het volgende:
Oke, ik ga over een dag of 5 op vakantie, en eigenlijk heb ik de laatste tijd vrij weinig albums gedownload..
Ik luister meestal maar wat raak, en download vrij weinig; maar nu kom ik er dus achter dat dat verrekte onhandig is, en ik dus vrijwel geen toffe muziek heb
[Geymodus on]
Zouden jullie ajb zo lief willen zijn, om; of een linkje naar een tof album te geven, of een albumnaam zodat ik zelf een beetje kan zoeken :$
-xoxoxo-
[/Geymodus off]
Ik denk dat het tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef Sqoudson het volgende:
Maandag trouwens de onthulling welke 3 artiesten voor Thrillogy zijn geboekt
B-Front, Wildstylez & Endymionquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef Sqoudson het volgende:
Maandag trouwens de onthulling welke 3 artiesten voor Thrillogy zijn geboekt
bron?quote:
Ben heel benieuwd in ieder gevalquote:
Dan gaan ze wel het 'concept' veranderen, i.p.v early een "raw" stage. Hoop ik eigenlijk niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
bron?
Zou wel geheel naar verwachting zijn (grote naam uit Scantraxx stal die nog geen eigen feestje heeft gehad + grote naam uit het 'raw' hoekje).
Waar is de Lijn-Up?quote:Tickets for X-Qlusive - Italy are now available!
Get your ticket here: http://xqitaly.tickets.q-dance.nl/
X-Qlusive Italy
xqitaly.tickets.q-dance.nl
Purchase your official X-Qlusive Italy tickets here.
Omdat sommige feesten niet of niet snel uitverkocht gaan, het tijdstip maakt daarom minder uit en daarom starten ze deze om 00:00quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:18 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: waarom verkopen ze sommige feesten om 00:00 ( q-base ook bv) en defqon om 10:00 smorgens?
Dat was vorig jaar ook met Nobody said it was easyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check vanaf 5:38, gaan plots heel wat mensen los.
Er moet volgend jaar gewoon weer een XXlerator gedeelte komen...
Hard Classics?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef Levitas het volgende:
Craaaaap.. Had ik nou toch maar een Dominator kaartje gehaald voordat ik op vakantie ging. Heb ontzettend veel zin om te feesten, maar ben dom geweest.
Voor de mensen die wel gaan feesten vandaag: Veel plezier!
je lijkt mijn opa wel, die vertelt ook altijd verhalen zonder clou.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef Dalando het volgende:
Ik zat net on a cloud te beluisteren, en ik bedacht me: Iedere keer als Tatanka een track uitbrengt valt het meestal wel hoog in de HS top 40... Denk aan Tokyo, Afrika en zoals ik net al zei on a cloud...
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Frontliner tracks, volgens mij nog niet voorbij gekomen hier..
Vind ze allebei niet geweldig. Doet me weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy z'n stem, maar nu al minderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
van Ran-D? apart,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:18 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy, maar nu al minder
EDITquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :pquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
godver, scherp hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :p
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:54 schreef Dalton_ het volgende:
volgens mij zijn we serieus de enige die geen feestje hebben vandaag..
En al die anderen dan??quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Hardclassics was top!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Summer of Hardstylequote:Op zondag 31 juli 2011 02:43 schreef robuust89 het volgende:
Summer of hardstyle
( dat proppy & heady vehikel, dat is)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Summer of Hardstyle![]()
Was alleen schandalig dat daar een of andere remix van gedraaid werd, iets met Scream erin ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog qontinent gangers? Kans is groot dat ik alleen ga, vriend van me heeft het geld niet meer...
Lijkt me mega vet, maar rond die tijd zit ik al in het buitenland (als het goed isquote:Op zondag 31 juli 2011 05:59 schreef benniesnugger het volgende:
Maar gaan er trouwens nog mensen met de Monday Bar Cruise 26-28 augustus mee?
Ik loop bij bekenden al een maand te zeuren, paar vonden het wel leuk, haakten toch weer af, maar vandaag weer iemand gehoord die serieus geïnteresseerd is. Hoop dat het zo blijft, lijkt me toch wel mooi om een keer mee te maken.
Bijna iedereen...quote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iedereen deed mee, iedereen had er zin in en iedereen ging los op de momenten dat je gewoon los dient te gaan. De kleine opzet heeft natuurlijk hieraan flink bijgedragen
Beetje triest ja..quote:Op zondag 31 juli 2011 02:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Summer of Hardstyle![]()
Was alleen schandalig dat daar een of andere remix van gedraaid werd, iets met Scream erin ofzo
Van binnen ging jij helemaal los! Zag het aan je ogen!quote:
Ik vind het gewoon voor de zoveelste keer hetzelfde wannabe trance trucje. Het trucje kan werken maar als iedere producer het gaat doen, dan ben ik er al snel weer klaar mee.quote:
Wat bedoel je met 'het trance trucje'? Een trance achtige melodie met harde kicks en baslijnen eronder?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon voor de zoveelste keer hetzelfde wannabe trance trucje. Het trucje kan werken maar als iedere producer het gaat doen, dan ben ik er al snel weer klaar mee.
Ik ga ook, en ik weet dat er nog meer gaan van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog qontinent gangers? Kans is groot dat ik alleen ga, vriend van me heeft het geld niet meer...
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Laat ik het zo zeggen, wie heeft er ook combiticket + camping voor Qontinent?
Ben benieuwd naar de aftermovie. Vorig jaar zag het er uit alsof de strandtenteigenaar had gezegd: jongens ik verveel me vandaag, bel je vrienden even dan gaan we even wat hardstyle draaienquote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Man, man man wat een feestje gister in Zandvoort.
1,5 uur over gereden met wat tussenstops. Parkeren kon natuurlijk makkelijk op zo'n koude dag als gister. Voordeel is dat je soms goedkoper uit bent dan op een feest. 9 euro heeft maar gekost om aan de boulevard te parkeren.
Binnenkomst was een beetje verkeerd getimed want er stond een aardige rij en het ging niet echt denderend snel. Als we een half uurtje later waren gekomen konden we zo doorlopen.
Voordeel is dat je stempel kreeg, dus als je tussen al het gestamp een keer een romantische strandwandeling wilt maken, dan kon dat.
Even een tas met spullen droppen bij de garderobe, waar je ook gewoon even je tas op kon halen als je even iets eruit wou halen. (ala kluisjes maar dan anders)
Muntjes halen viel een beetje tegen. 3 euro per muntje is niet niks. De entree is toch best prijzig mag ik zeggen. En dan toch nog zoveel moeten gaan betalen voor 1 biertje. Maar ok, je bent er dus het moet maar. De wc's was 50 cent per keer of 3 euro voor een bandje. Uiteindelijk heb ik het bandje er niet uit kunnen halen, maar dat is het risico die je loopt. Het halen van de drankjes kon aan 2 barren, ondanks dat er veel personeel liep, liep het om sommige momenten niet vlotjes. Maar ach, de bavaria was goed te doen. En het wachten op je drankje tijdens die heerlijke beats is ook echt niet vervelend.
Het podium was een enorme vooruitgang als je de beelden van vorige jaar bekijkt. Het zag er allemaal pro uit.
Het geluid was gewoon top. Eigenlijk niks op aan te merken. De muziek was boven mij verwachting. Ik had nog een onderonsje met T-Force over de term Early en ja ik verwachte dus echt het laatste uurtje dat 2003 en 2004 aan bod zou komen. Maar niks is minder waar. Gewoon vanaf Pavo , DHHD enz was gewoon knallen! Alle bekende nummers die toentertijd zijn geproduceerd en menig hardstyle-liefhebber wel eens gehoord heeft, die kwam gewoon voorbij!
Volgens mij komen de setjes nog via FearFM online, dus luister en huiver!
Dan de sfeer. Want ja, als je de verhalen hoorde van T-Force en wederhelft is het toch een totale andere sfeer bij early hardstyle dan op een doorsnee feest. En man, man man wat een sfeer! Ge-wel-dig. Heb geen boos gezicht gezien. Behalve dan van mijn vriendin die in het begin het niks aan vond (ze kwam er later achter wat early inhield) maar op het eind ging ze met een big smile naar huis.
Maar iedereen deed mee, iedereen had er zin in en iedereen ging los op de momenten dat je gewoon los dient te gaan. De kleine opzet heeft natuurlijk hieraan flink bijgedragen
Dus ondanks een hoge entree- en consumptieprijs was het zeker voor deze keer de moeite waard!
Ze hebben met een pro camera de hele dag beelden geschoten, dus ben ook erg benieuwd.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de aftermovie. Vorig jaar zag het er uit alsof de strandtenteigenaar had gezegd: jongens ik verveel me vandaag, bel je vrienden even dan gaan we even wat hardstyle draaien
Als ik het goed heb geteld komt Krulliewullie zo'n 5 keer langs op de aftermoviequote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze hebben met een pro camera de hele dag beelden geschoten, dus ben ook erg benieuwd.
Omdat jij één van de weinige vrouwen bent die écht losgaan, inclusief voetenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef Krulliewullie het volgende:
5. Ten slotte nog een keer dansende voetjes! (Snap niet waarom, had echt héle ouwe versleten schoenen aan)
Nou op Hard Classics waren er wel meer vrouwtjes die losgingen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 17:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Omdat jij één van de weinige vrouwen bent die écht losgaan, inclusief voeten
Alle hulde moet naar T-Force, hij is namelijk op Geck-O afgestapt om het te vragen!quote:
Eigenlijk begin ik nu stiekem wel te twijfelen.. Ik weet niet of wij met een bus of met de trein naar Decibel gaan, dus kan nog niks zeggenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoohooo! Ik kan het lijstje alweer aanvullen!
Fok!-ers:
El_Dani (????????)
16meter en Rita (Kids blijven thuis )
T-Force en Krullie
Robuust
em-dee-em-aa (+haakon look-a-like)
Niet-Fok!-ers:
PZHZ & RupsjeNooitGenoeg
Sten1990
Diomede
Alex (ILoveHardstyle op Fok) + Kim H.
Special guests
Mysteryguest
Geck-O
Ik heb er echt zoooooooo-veel zin in
Ik zet je wel met vraagtekens erbijquote:Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eigenlijk begin ik nu stiekem wel te twijfelen.. Ik weet niet of wij met een bus of met de trein naar Decibel gaan, dus kan nog niks zeggen
Heldinquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoohooo! Ik kan het lijstje alweer aanvullen!
Fok!-ers:
El_Dani (????????)
16meter en Rita (Kids blijven thuis )
T-Force en Krullie
Robuust
em-dee-em-aa (+haakon look-a-like)
Levitas???
Niet-Fok!-ers:
PZHZ & RupsjeNooitGenoeg
Sten1990
Diomede
Alex (ILoveHardstyle op Fok) + Kim H.
Special guests
Mysteryguest
Geck-O
Ik heb er echt zoooooooo-veel zin in
Wederom: Ik ga ook, en ik weet dat er nog meer gaan van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Laat ik het zo zeggen, wie heeft er ook combiticket + camping voor Qontinent?
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef Krulliewullie het volgende:
het nieuws verspreiden dat Geck-O op de Decibel after komt draaien)
Doe je goedquote:
en dj hardstyle niet te vergetenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:42 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Thera ook nog ff ritselen natuurlijk.
En Dj 2-Motion en Dj Krulliewullie héquote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
en dj hardstyle niet te vergeten
Jep..quote:Op zondag 31 juli 2011 16:31 schreef T_Killer het volgende:
Wat bedoel je met 'het trance trucje'? Een trance achtige melodie met harde kicks en baslijnen eronder?
Redje!!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
en dj hardstyle niet te vergeten
Niiiiiice!!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
B-front, Headhunterz en Promo @ Thrillogy
[ afbeelding ]
Hoe is het geluid in de jaarbeurs eigenlijk?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
Promoquote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
ADE, nice!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor diegene die t nog niet wisten... Sta op Amsterdam Dance Event
Dat ziet er gezellig uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:24 schreef T-Force het volgende:
Kijk! Het gaat lossssssssss op Hard Classics. Wel Hitjes-parade van DHHD, maar ach, de sfeer zat er goed in![]()
Ik zou er alleen voor de hardcore zaal naartoe gaanquote:
Alleen voor de ekte ekte liefhebbers deze plaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe van Doctor Zot, voor de liefhebbers:
Bah, had aan het origineel ook al zo'n hekel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Ja, de echte underground oldschool hardstyle lovers die nog wat respect kunnen opbrengen voor artiesten buiten de mainstream.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Alleen voor de ekte ekte liefhebbers deze plaat
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Huig... ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ook
ja als dat een plaat is die liefhebbers waarderen, dan ben ik geen ektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat deze producer ooit nog eens de Lellebel E.P gaat evenaren. Wat een moddervette plaat blijft Answers tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Over melodie gesproken; de prijs voor de meest random melodie gaat (op basis van een preview) naar:
Als een tang op een varken...
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Ga er ook heen maar hoe vond je het vorig jaar Levitas?
Vond het er nogal kaal uit zien, geluid was wel super hard. Als je vooraan stond deed het gewoon pijn aan me oren.
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Klote opstelling gewoon.....podium dwars zetten.... *zeikmodus*quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?
Weinig show vergeleken met 2009 vond ik.
vind ik ook! dominator vond ik het geluid ook niet al te best!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Met Thunderdome stond het erg netjes!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe is het geluid in de jaarbeurs eigenlijk?
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik dit jaar wel over ga slaan.....
2009 nog één keer over mijn hart gestreken, en enorm teleurgesteld, dus toen was het definitief voorbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar2008.
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Euphoria in de 013! AVIO stagequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Samen met Qore misschien![]()
Reken ik niet tot groot feest jongequote:
Pffiew...dacht even dat ik er niet meer bij hoordequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...
Pfffquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken ik niet tot groot feest jonge
Je hoort er (voor mij) pas niet meer bij als je zegt dat:quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef T-Force het volgende:
Pffiew...dacht even dat ik er niet meer bij hoorde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |