Ik denk dat het tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef Sqoudson het volgende:
Maandag trouwens de onthulling welke 3 artiesten voor Thrillogy zijn geboekt
B-Front, Wildstylez & Endymionquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef Sqoudson het volgende:
Maandag trouwens de onthulling welke 3 artiesten voor Thrillogy zijn geboekt
bron?quote:
Ben heel benieuwd in ieder gevalquote:
Dan gaan ze wel het 'concept' veranderen, i.p.v early een "raw" stage. Hoop ik eigenlijk niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
bron?
Zou wel geheel naar verwachting zijn (grote naam uit Scantraxx stal die nog geen eigen feestje heeft gehad + grote naam uit het 'raw' hoekje).
Waar is de Lijn-Up?quote:Tickets for X-Qlusive - Italy are now available!
Get your ticket here: http://xqitaly.tickets.q-dance.nl/
X-Qlusive Italy
xqitaly.tickets.q-dance.nl
Purchase your official X-Qlusive Italy tickets here.
Omdat sommige feesten niet of niet snel uitverkocht gaan, het tijdstip maakt daarom minder uit en daarom starten ze deze om 00:00quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:18 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: waarom verkopen ze sommige feesten om 00:00 ( q-base ook bv) en defqon om 10:00 smorgens?
Dat was vorig jaar ook met Nobody said it was easyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check vanaf 5:38, gaan plots heel wat mensen los.
Er moet volgend jaar gewoon weer een XXlerator gedeelte komen...
Hard Classics?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef Levitas het volgende:
Craaaaap.. Had ik nou toch maar een Dominator kaartje gehaald voordat ik op vakantie ging. Heb ontzettend veel zin om te feesten, maar ben dom geweest.
Voor de mensen die wel gaan feesten vandaag: Veel plezier!
je lijkt mijn opa wel, die vertelt ook altijd verhalen zonder clou.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef Dalando het volgende:
Ik zat net on a cloud te beluisteren, en ik bedacht me: Iedere keer als Tatanka een track uitbrengt valt het meestal wel hoog in de HS top 40... Denk aan Tokyo, Afrika en zoals ik net al zei on a cloud...
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Frontliner tracks, volgens mij nog niet voorbij gekomen hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |