Vind ze allebei niet geweldig. Doet me weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy z'n stem, maar nu al minderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
van Ran-D? apart,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:18 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy, maar nu al minder
EDITquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :pquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
godver, scherp hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :p
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:54 schreef Dalton_ het volgende:
volgens mij zijn we serieus de enige die geen feestje hebben vandaag..
En al die anderen dan??quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Hardclassics was top!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Summer of Hardstylequote:Op zondag 31 juli 2011 02:43 schreef robuust89 het volgende:
Summer of hardstyle
( dat proppy & heady vehikel, dat is)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Summer of Hardstyle![]()
Was alleen schandalig dat daar een of andere remix van gedraaid werd, iets met Scream erin ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog qontinent gangers? Kans is groot dat ik alleen ga, vriend van me heeft het geld niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |