Vind ze allebei niet geweldig. Doet me weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy z'n stem, maar nu al minderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dream Dust is lekker! Nu maar hopen dat ie niet (zoals zo vele Frontliner tracks) snel vergeten wordt en nooit meer wordt gedraaid.
Skills is minder. Die typische Ran-D vocals doen me niet veel meer.
van Ran-D? apart,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:18 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger kreeg ik kippenvel van Randy, maar nu al minder
EDITquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :pquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
van Ran-D? apart,
ik alleen van zijn muziek
godver, scherp hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zou wel kunnen.. Die G4H plaat is toch(?) ook ingesproken door Randy zelf :p
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:54 schreef Dalton_ het volgende:
volgens mij zijn we serieus de enige die geen feestje hebben vandaag..
En al die anderen dan??quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Hardclassics was top!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:00 schreef T-Force het volgende:
Feeeeestjeeee!Hard classics! Zoooo tof met mdma en arjan en 16meter en rita (zonder kids). Heeeeeeeeeeeel fijn. Nu nachilllen met Deadmau5 in de auto.
Summer of Hardstylequote:Op zondag 31 juli 2011 02:43 schreef robuust89 het volgende:
Summer of hardstyle
( dat proppy & heady vehikel, dat is)
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Summer of Hardstyle![]()
Was alleen schandalig dat daar een of andere remix van gedraaid werd, iets met Scream erin ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog qontinent gangers? Kans is groot dat ik alleen ga, vriend van me heeft het geld niet meer...
Lijkt me mega vet, maar rond die tijd zit ik al in het buitenland (als het goed isquote:Op zondag 31 juli 2011 05:59 schreef benniesnugger het volgende:
Maar gaan er trouwens nog mensen met de Monday Bar Cruise 26-28 augustus mee?
Ik loop bij bekenden al een maand te zeuren, paar vonden het wel leuk, haakten toch weer af, maar vandaag weer iemand gehoord die serieus geïnteresseerd is. Hoop dat het zo blijft, lijkt me toch wel mooi om een keer mee te maken.
Bijna iedereen...quote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iedereen deed mee, iedereen had er zin in en iedereen ging los op de momenten dat je gewoon los dient te gaan. De kleine opzet heeft natuurlijk hieraan flink bijgedragen
Beetje triest ja..quote:Op zondag 31 juli 2011 02:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Summer of Hardstyle![]()
Was alleen schandalig dat daar een of andere remix van gedraaid werd, iets met Scream erin ofzo
Van binnen ging jij helemaal los! Zag het aan je ogen!quote:
Ik vind het gewoon voor de zoveelste keer hetzelfde wannabe trance trucje. Het trucje kan werken maar als iedere producer het gaat doen, dan ben ik er al snel weer klaar mee.quote:
Wat bedoel je met 'het trance trucje'? Een trance achtige melodie met harde kicks en baslijnen eronder?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon voor de zoveelste keer hetzelfde wannabe trance trucje. Het trucje kan werken maar als iedere producer het gaat doen, dan ben ik er al snel weer klaar mee.
Ik ga ook, en ik weet dat er nog meer gaan van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2011 09:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog qontinent gangers? Kans is groot dat ik alleen ga, vriend van me heeft het geld niet meer...
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Laat ik het zo zeggen, wie heeft er ook combiticket + camping voor Qontinent?
Ben benieuwd naar de aftermovie. Vorig jaar zag het er uit alsof de strandtenteigenaar had gezegd: jongens ik verveel me vandaag, bel je vrienden even dan gaan we even wat hardstyle draaienquote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Man, man man wat een feestje gister in Zandvoort.
1,5 uur over gereden met wat tussenstops. Parkeren kon natuurlijk makkelijk op zo'n koude dag als gister. Voordeel is dat je soms goedkoper uit bent dan op een feest. 9 euro heeft maar gekost om aan de boulevard te parkeren.
Binnenkomst was een beetje verkeerd getimed want er stond een aardige rij en het ging niet echt denderend snel. Als we een half uurtje later waren gekomen konden we zo doorlopen.
Voordeel is dat je stempel kreeg, dus als je tussen al het gestamp een keer een romantische strandwandeling wilt maken, dan kon dat.
Even een tas met spullen droppen bij de garderobe, waar je ook gewoon even je tas op kon halen als je even iets eruit wou halen. (ala kluisjes maar dan anders)
Muntjes halen viel een beetje tegen. 3 euro per muntje is niet niks. De entree is toch best prijzig mag ik zeggen. En dan toch nog zoveel moeten gaan betalen voor 1 biertje. Maar ok, je bent er dus het moet maar. De wc's was 50 cent per keer of 3 euro voor een bandje. Uiteindelijk heb ik het bandje er niet uit kunnen halen, maar dat is het risico die je loopt. Het halen van de drankjes kon aan 2 barren, ondanks dat er veel personeel liep, liep het om sommige momenten niet vlotjes. Maar ach, de bavaria was goed te doen. En het wachten op je drankje tijdens die heerlijke beats is ook echt niet vervelend.
Het podium was een enorme vooruitgang als je de beelden van vorige jaar bekijkt. Het zag er allemaal pro uit.
Het geluid was gewoon top. Eigenlijk niks op aan te merken. De muziek was boven mij verwachting. Ik had nog een onderonsje met T-Force over de term Early en ja ik verwachte dus echt het laatste uurtje dat 2003 en 2004 aan bod zou komen. Maar niks is minder waar. Gewoon vanaf Pavo , DHHD enz was gewoon knallen! Alle bekende nummers die toentertijd zijn geproduceerd en menig hardstyle-liefhebber wel eens gehoord heeft, die kwam gewoon voorbij!
Volgens mij komen de setjes nog via FearFM online, dus luister en huiver!
Dan de sfeer. Want ja, als je de verhalen hoorde van T-Force en wederhelft is het toch een totale andere sfeer bij early hardstyle dan op een doorsnee feest. En man, man man wat een sfeer! Ge-wel-dig. Heb geen boos gezicht gezien. Behalve dan van mijn vriendin die in het begin het niks aan vond (ze kwam er later achter wat early inhield) maar op het eind ging ze met een big smile naar huis.
Maar iedereen deed mee, iedereen had er zin in en iedereen ging los op de momenten dat je gewoon los dient te gaan. De kleine opzet heeft natuurlijk hieraan flink bijgedragen
Dus ondanks een hoge entree- en consumptieprijs was het zeker voor deze keer de moeite waard!
Ze hebben met een pro camera de hele dag beelden geschoten, dus ben ook erg benieuwd.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de aftermovie. Vorig jaar zag het er uit alsof de strandtenteigenaar had gezegd: jongens ik verveel me vandaag, bel je vrienden even dan gaan we even wat hardstyle draaien
Als ik het goed heb geteld komt Krulliewullie zo'n 5 keer langs op de aftermoviequote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze hebben met een pro camera de hele dag beelden geschoten, dus ben ook erg benieuwd.
Omdat jij één van de weinige vrouwen bent die écht losgaan, inclusief voetenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef Krulliewullie het volgende:
5. Ten slotte nog een keer dansende voetjes! (Snap niet waarom, had echt héle ouwe versleten schoenen aan)
Nou op Hard Classics waren er wel meer vrouwtjes die losgingen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 17:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Omdat jij één van de weinige vrouwen bent die écht losgaan, inclusief voeten
Alle hulde moet naar T-Force, hij is namelijk op Geck-O afgestapt om het te vragen!quote:
Eigenlijk begin ik nu stiekem wel te twijfelen.. Ik weet niet of wij met een bus of met de trein naar Decibel gaan, dus kan nog niks zeggenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoohooo! Ik kan het lijstje alweer aanvullen!
Fok!-ers:
El_Dani (????????)
16meter en Rita (Kids blijven thuis )
T-Force en Krullie
Robuust
em-dee-em-aa (+haakon look-a-like)
Niet-Fok!-ers:
PZHZ & RupsjeNooitGenoeg
Tinuzz Koekkoek & Tini Tulpetaat
Sten1990
K-Lijntje + twee vriendinnen
Diomede
Alex (ILoveHardstyle op Fok) + Kim H.
Special guests
Mysteryguest
Geck-O
Ik heb er echt zoooooooo-veel zin in
Ik zet je wel met vraagtekens erbijquote:Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eigenlijk begin ik nu stiekem wel te twijfelen.. Ik weet niet of wij met een bus of met de trein naar Decibel gaan, dus kan nog niks zeggen
Heldinquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoohooo! Ik kan het lijstje alweer aanvullen!
Fok!-ers:
El_Dani (????????)
16meter en Rita (Kids blijven thuis )
T-Force en Krullie
Robuust
em-dee-em-aa (+haakon look-a-like)
Levitas???
Niet-Fok!-ers:
PZHZ & RupsjeNooitGenoeg
Tinuzz Koekkoek & Tini Tulpetaat
Sten1990
K-Lijntje + twee vriendinnen
Diomede
Alex (ILoveHardstyle op Fok) + Kim H.
Special guests
Mysteryguest
Geck-O
Ik heb er echt zoooooooo-veel zin in
Wederom: Ik ga ook, en ik weet dat er nog meer gaan van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Laat ik het zo zeggen, wie heeft er ook combiticket + camping voor Qontinent?
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:53 schreef Krulliewullie het volgende:
het nieuws verspreiden dat Geck-O op de Decibel after komt draaien)
Doe je goedquote:
en dj hardstyle niet te vergetenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:42 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Thera ook nog ff ritselen natuurlijk.
En Dj 2-Motion en Dj Krulliewullie héquote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
en dj hardstyle niet te vergeten
Jep..quote:Op zondag 31 juli 2011 16:31 schreef T_Killer het volgende:
Wat bedoel je met 'het trance trucje'? Een trance achtige melodie met harde kicks en baslijnen eronder?
Redje!!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
en dj hardstyle niet te vergeten
Niiiiiice!!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
B-front, Headhunterz en Promo @ Thrillogy
[ afbeelding ]
Hoe is het geluid in de jaarbeurs eigenlijk?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
Promoquote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
ADE, nice!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor diegene die t nog niet wisten... Sta op Amsterdam Dance Event
Dat ziet er gezellig uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:24 schreef T-Force het volgende:
Kijk! Het gaat lossssssssss op Hard Classics. Wel Hitjes-parade van DHHD, maar ach, de sfeer zat er goed in![]()
Ik zou er alleen voor de hardcore zaal naartoe gaanquote:
Alleen voor de ekte ekte liefhebbers deze plaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe van Doctor Zot, voor de liefhebbers:
Bah, had aan het origineel ook al zo'n hekel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Ja, de echte underground oldschool hardstyle lovers die nog wat respect kunnen opbrengen voor artiesten buiten de mainstream.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Alleen voor de ekte ekte liefhebbers deze plaat
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Huig... ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ook
ja als dat een plaat is die liefhebbers waarderen, dan ben ik geen ektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat deze producer ooit nog eens de Lellebel E.P gaat evenaren. Wat een moddervette plaat blijft Answers tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Over melodie gesproken; de prijs voor de meest random melodie gaat (op basis van een preview) naar:
Als een tang op een varken...
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Ga er ook heen maar hoe vond je het vorig jaar Levitas?
Vond het er nogal kaal uit zien, geluid was wel super hard. Als je vooraan stond deed het gewoon pijn aan me oren.
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Klote opstelling gewoon.....podium dwars zetten.... *zeikmodus*quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?
Weinig show vergeleken met 2009 vond ik.
vind ik ook! dominator vond ik het geluid ook niet al te best!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Met Thunderdome stond het erg netjes!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe is het geluid in de jaarbeurs eigenlijk?
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik dit jaar wel over ga slaan.....
2009 nog één keer over mijn hart gestreken, en enorm teleurgesteld, dus toen was het definitief voorbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar2008.
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Euphoria in de 013! AVIO stagequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Samen met Qore misschien![]()
Reken ik niet tot groot feest jongequote:
Pffiew...dacht even dat ik er niet meer bij hoordequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...
Pfffquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken ik niet tot groot feest jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |