Zo duur is het niet, reken ongeveer euro = dollar zonder de verzendkosten. G-star en dergelijke zijn even duur al niet duurder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
Leuke kleren alleen veel te duur om te bestellen. Zit er nog een Nederlandse store aan te komen?
G-star.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo duur is het niet, reken ongeveer euro = dollar zonder de verzendkosten. G-star en dergelijke zijn even duur al niet duurder.
@Bobr: Goed plan, de jeans OP is ook echt nice geworden!
Je kunt anders ook gewoon naar een topic gaan wat wel binnen je budget valtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
G-star.Die verzendkosten maken het juist duur aangezien dat een vermogen kost.
Wat kom jij doen dan stumperd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:24 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Je kunt anders ook gewoon naar een topic gaan wat wel binnen je budget valt
Ga je gangquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef Physics het volgende:
In het verleden waren er samen koop acties, waarom gebeurt dat niet meer?
Stumperd? Wie doet hier nou moeilijk over een paar centen extra. Het merk is helemaal niet zo duur als dat jij zegt, en zoals ik het bedoel; als jij het geld er niet voor over hebt, klaag dan niet dat het te duur is.quote:
Heb ik ook een aantal keer al gehad omdat die merkplaat veel te zwaar is voor de stof. Je moet dan even e-mailen met je probleem, dan sturen ze een nieuwe op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Letstalk het volgende:
Vind het qua kwaliteit best wel tegenvallen, heb in de februari een bestelling gedaan en had laatst al m³n eerste gaatjes in de kleding. Ging veel sneller dan shirts van andere merken en nee ik doe er niets geks mee.
Scotch & Sodaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:15 schreef Physics het volgende:
Eigenlijk is die stijl vrij makkelijk na te maken, ik snap oprecht niet dat er niet al zoiets bestaat in NL/EU..
America Today lijkt er trouwens ook opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef Physics het volgende:
[..]
Alleen de prijs lijkt er op, S&S is echt zwaar overpriced.
Tot 150 euro is invoerrechten vrij en als je daarboven zit 12% invoerrechten over het totaal bedrag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Bryan181 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het ook alweer zit met BTW en invoerheffingen e.d.?
Krijg je later netjes een factuur thuis gestuurd dat je btw moet betalen van fedex.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef Bryan181 het volgende:
En die 150 euro is dat in of exclusief verzendkosten?
Wat betaal ik bijv. totaal als ik 6 shirts neem van 30 dollar? Laten we voor het gemak zeggen dat dat 140 euro.
Is incl. verzenden en let op met het aantal artikelen, volgens mij zit er een grens tot 5 artikelen, daarna betaal je een extra bedrag daar nog overheen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef Bryan181 het volgende:
En die 150 euro is dat in of exclusief verzendkosten?
Wat betaal ik bijv. totaal als ik 6 shirts neem van 30 dollar? Laten we voor het gemak zeggen dat dat 140 euro.
Ja en? Krijg je als je uit de VS gaat bestellen. Reken uit wat je kwijt bent en anders ga je toch naar Londen en ga je daar shoppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef Bryan181 het volgende:
Lekker is dat dus voor een bedragje van rond de 190 dollar ben je al de lul:p
En je kunt beter online bestellen dan 1 van die winkels te bezoeken. Mijn hemel wat een kut winkels.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef Bobr het volgende:
Klopt en voor de kwaliteit is het gewoon reëel vind ik zelf om altijd wel wat te bestellen.
Dat klopt niet helemaal, het heeft niet met het aantal artikelen te maken maar met de waarde. Om te bepalen OF je die 12% invoerrechten moet betalen wordt eerst alleen naar de waarde van de kleding zonder verzendkosten gekeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef Bobr het volgende:
[..]
Is incl. verzenden en let op met het aantal artikelen, volgens mij zit er een grens tot 5 artikelen, daarna betaal je een extra bedrag daar nog overheen.
Overigens worden die FedEx voorschotkosten niet altijd gerekend, soms heb je geluk, soms pech.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tot 22 euro betaal je geen BTW én geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro betaal je enkel BTW (19%) en daarboven betaal je ook invoerrechten (12%). Of je BTW of invoerrechten moet betalen wordt bepaald aan de hand van het bedrag exclusief verzendkosten, maar je betaalt het altijd inclusief de verzendkosten.
Voorbeelden
Bestelling van 170 dollar = ongeveer 120 euro.
Verzendkosten 55 dollar = 40 euro.
Totale bestelling = 225 dollar = 160 euro.
BTW = 0,19 * 160 = 30.40
Invoerrechten = 0, want 120 euro < 150 euro.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 200,40 euro.
Bestelling van 250 dollar = ongeveer 175 euro.
Verzendkosten 60 dollar = ongeveer 45 euro.
Totale bestelling = 310 dollar = 220 euro.
BTW = 0,19 * 220 = 41.80
Invoerrechten = 0.12 * 220 = 26,40.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 298.20
Ja, mag wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:01 schreef Physics het volgende:
[..]
Geen idee of dat zomaar mag hier op Fok
Een uur is misschien wat overdreven, maar idd er was 's middags een lange rij. Maar wij zijn gewoon later nog een keer gaan kijken (na 17.00) en toen was er helemaal geen rij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef d1ce het volgende:
Hoe is die winkel in Milaan? Heb gehoord dat je in ieder geval wel een wachtrij van minimaal een uur kunt verwachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |