Hij is in de webshop gehaald ja. Dus er zitten verzendkosten en invoerrechten bij, daarom ook de vraagprijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:59 schreef Dizer het volgende:
Je vraagprijs is meer dan de nieuwwaarde.
50 dollar is momenteel 34 euro. En gezien het feit dat je het zelf hebt gehaald, heb je geen invoerrechten e.a. betaald.
Hier heb je gezet dat je hem hebt gehaald. In normale taal zou je dat zien als zelf gehaald uit de winkel en niet uit de webshop. Laat maar een bon zien dat je hem daadwerkelijk ook via de webshop hebt gehaald....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Bobr het volgende:
Hierbij bied ik een zwembroek van Abercrombie aan. Heb hem voor iemand anders gehaald maar die past hem helaas niet. Nog nieuw met kaartjes.
Goed lezen. Hij zet zijn verhaal zo neer dat het lijkt alsof hij die zelf heeft gehaald... niet uit een webshop heeft gekocht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
Abercrombie is niet te koop in Nederland, plus het feit dat verzending naar Nederland vanaf zo'n 40 dollar is, én je nog BTW erover betaalt, lijkt me voldoende om de prijs te rechtvaardigen. Daarbij is het een vráágprijs, dus wat doe je moeilijk?
Ben het ook wel met je eens, had even moeten vermelden dat ik hem in de webshop heb gehaald. De bon is uiteraard op aanvraag te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed lezen. Hij zet zijn verhaal zo neer dat het lijkt alsof hij die zelf heeft gehaald... niet uit een webshop heeft gekocht.
Bovendien willen we voorkomen dat mensen hier een handel gaan creëren in A&F. Er is veel neppe kleding in omloop. Is puur ter bescherming van mensen zoals jij die het misschien willen kopen en de hoofdprijs voor betalen en achteraf een nep ding dragen.
Maar ik doe niet moeilijk, topic is nog steeds open en niks aan de hand
Ze vallen normaal, maar de persoon waar het voor was is vrij lang, 1.91. Maar hij heeft brede bovenbenen, waardoor die dus te strak zit. Heb je hier een M dat heb je dat met deze zwembroek ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Vallen die dingen groot/klein?
hoe groot is degene die hem niet pastte en was hij te groot of te klein?
Is maat 32 een M?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Bobr het volgende:
[..]
Ze vallen normaal, maar de persoon waar het voor was is vrij lang, 1.91. Maar hij heeft brede bovenbenen, waardoor die dus te strak zit. Heb je hier een M dat heb je dat met deze zwembroek ook.
Ik heb aan wedstrijdroeien gedaan, dus heb denk ik iets te dikke bovenbenenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Bobr het volgende:
[..]
Ze vallen normaal, maar de persoon waar het voor was is vrij lang, 1.91. Maar hij heeft brede bovenbenen, waardoor die dus te strak zit. Heb je hier een M dat heb je dat met deze zwembroek ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |