Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik leef nog steeds...quote:
maar dan heb ik hongerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorgen dat je je bord met dat van haarzelf wisselt...
Wij eten nauwelijks vlees meer... ik heb het wel altijd op brood, maar vrouwlief kookt heerlijk zonder vlees dat veel mensen die bij ons eten vaak verbaasd zijn als we zeggen dat er geen vlees bij zit, dat ze het niet missen. Maar vandaag mag ik koken... zal wel aardappels met wat groenten wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Barreltje het volgende:
MD, mja.. wil weer eens aardappel groente vleesch..
naja een rollade ofzo![]()
van de weeg gevulde kipfilet![]()
vanavond eens kijken wat ik kan koken
Ik ben sowieso ontzettend verwend wat dat betreft, mijn ouders hebben een enorme groententuinquote:
verse wortels en komkommers zijn zoooooo veel lekkerderquote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben sowieso ontzettend verwend wat dat betreft, mijn ouders hebben een enorme groententuin
Bossiequote:
Absoluut!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verse wortels en komkommers zijn zoooooo veel lekkerder
tuinkersquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb weleens 5 min. voor etenstijd een krop sla uit de tuin van pamuck gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Daar vind ik persoonlijk niet zoveel aanquote:
en jij ging dat ff verplaatsenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb weleens 5 min. voor etenstijd een krop sla uit de tuin van pamuck gehaald. Hoezo, vers?
Jouw pa heeft indd puicke komkommers. Krommer, maar ook veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Bossie
[..]
Absoluut!
Komkommers uit de winkel breken me vaak op, maar met die van mijn pa heb ik er totaal geen last van
Hij stuurde gewoon even een Pool stiekemquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij ging dat ff verplaatsen?
Gek genoeg zijn het dit jaar niet echt kromkommersquote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw pa heeft indd puicke komkommers. Krommer, maar ook veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.
Jazekerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij ging dat ff verplaatsen?
nooit de deur uitgaan zonder je eigen pool!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stuurde gewoon even een Pool stiekem
He has improved themquote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn het dit jaar niet echt kromkommers
En hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
vroeg naar huis.. bijslapen
tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
in mijn hoofd is dat heel grappigquote:
totdat je ernaast moet slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd is dat heel grappig![]()
sorry
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bedquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bed![]()
tenzij ze al slapen, dan heb je er niks aan
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven inquote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik gaat ook maar eens huiswaarts eens kijken of ik de vrouw en de kids wat voedzaams kan voorschotelen
Dan kom ik ze over een half uurtje halenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven in
Ja, hoho, je mag mee-eten, maar Toek en ik willen niet verhongerenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kom ik ze over een half uurtje halen
Ja, nu wel dusquote:Op maandag 25 juli 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
muck.. is het pakketje nou nog niet bezorgd??
quote:
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net wegquote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eindelijk!
mja.. gewoongraag gedaan!
joepie! goede bloemen uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net weg
We vinden het echt superlief
En sowieso, gerbera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!negentien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
waar?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!mafferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
negentien?
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 gaat morgen met KG etenquote:
chinees/indisch/frans/tapas/sushi/bistro/eetcafe/michelinster/etc ??quote:
ik wil ook, dan mag LDG mijn portie hier hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar weer eens gaan BBQen![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]zoveel jah
![]()
naja.. julie maken wat mee samen.. dus.. vandaar..Mja, de laatste tijd is het niet echt een feestje hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze staan er na mijn operatie ook nog wel, mag ik hopen![]()
Dank nu hoef ik dit niet meer te vragen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
chinees/indisch/frans/tapas/sushi/bistro/eetcafe/michelinster/etc ??
nieuwe aardappels met schil uit de oven met grofgemalen zeezout en rozemarijnquote:Op maandag 25 juli 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo ben ik weer. Zo maar even zoeken naar een lekker recept voor morgen.
Pasta met kip en champignonsquote:Op maandag 25 juli 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo ben ik weer. Zo maar even zoeken naar een lekker recept voor morgen.
Lees: "ik wil een bak friet maar ik ben nog te bedonderd om de piepers te schillen, laat staan te snijden"quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
nieuwe aardappels met schil uit de oven met grofgemalen zeezout en rozemarijn![]()
ze zijn gesnedenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: "ik wil een bak friet maar ik ben nog te bedonderd om de piepers te schillen, laat staan te snijden"
Ik ben niet zo'n aardappeleter. Als ik ze eet, zijn het meestal krieltjes of verpakte uit de koeling.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
nieuwe aardappels met schil uit de oven met grofgemalen zeezout en rozemarijn![]()
Dat is ook lekker ja. Doe ik sowieso al regelmatig. Maar ik denk dat ik morgen iets oosters ga maken. Heb net al macaroni op.quote:
Nice!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Roergebakken kip met peultjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n aardappeleter. Als ik ze eet, zijn het meestal krieltjes of verpakte uit de koeling.
[..]
Dat is ook lekker ja. Doe ik sowieso al regelmatig. Maar ik denk dat ik morgen iets oosters ga maken. Heb net al macaroni op.
Escargots op de BBQ?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
BBQ is warm![]()
nou de escargots erop en een lekkere fles lambrusco erbij![]()
laters
yupquote:
Ach ja natuurlijk in een aluminium schaalquote:Op maandag 25 juli 2011 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup![]()
in een aluminium schaal gaat dat prima
Klinkt wel lekker, behalve die met broccoli.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Roergebakken kip met peultjes?
Roergebakken kip met brocolli en cashewnoten
Szechuan roergebakken kip
Roergebakken varkenhaas met paksoi?
Njam dat ga ik ook een keer makenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, behalve die met broccoli.
Maar ik denk hier aan:
http://www.brutsellog.nl/(...)akt-en-sperziebonen/
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, behalve die met broccoli.
Maar ik denk hier aan:
http://www.brutsellog.nl/(...)akt-en-sperziebonen/
quote:
Ja vind ik ook. Gelukkig heb ik de hoisinsaus al in huis. Weet zo niet of ze dat bij een supermarkt hebben eigenlijkquote:
Steeds meer supermarkten gelukkig welquote:Op maandag 25 juli 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ja vind ik ook. Gelukkig heb ik de hoisinsaus al in huis. Weet zo niet of ze dat bij een supermarkt hebben eigenlijk![]()
Deze heb ik bij de toko gekocht.
Okee, maar misschien toch morgen even naar de toko. Ik denk dat ze met chilisaus die loempiasaus bedoelen en niet die uit die flesjes van eigen merk of calvéquote:
hoi Yuki fluppie druppie!quote:
Ga daar inderdaad maar vanuitquote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar misschien toch morgen even naar de toko. Ik denk dat ze met chilisaus die loempiasaus bedoelen en niet die uit die flesjes van eigen merk of calvé
ja maar die hebben ze ook wel bij de super, zit in een glazen fles vaakquote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar misschien toch morgen even naar de toko. Ik denk dat ze met chilisaus die loempiasaus bedoelen en niet die uit die flesjes van eigen merk of calvé
ja goed wel, en met jou? hoe be vallen de eerste daagjes in je nieuwe functie?quote:
Okee, morgen eens goed kijken dan.. Laatst zag ik er bij de Appie geen staan, maar misschien keek ik wel in het verkeerde rek.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:18 schreef PeZu het volgende:
I
[..]
ja maar die hebben ze ook wel bij de super, zit in een glazen fles vaak
Ja, ben er nu twee keer binnen geweest, en ga echt wel vaker. a voor de thee en b voor de noodles/boemboe's e.d.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga daar inderdaad maar vanuit
Maar sowieso, toko's![]()
Ook wel goedquote:Op maandag 25 juli 2011 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed wel, en met jou? hoe be vallen de eerste daagjes in je nieuwe functie?
Was je nog nooit eerder in een toko geweest?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ben er nu twee keer binnen geweest, en ga echt wel vaker. a voor de thee en b voor de noodles/boemboe's e.d.
Nee, erg he.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Was je nog nooit eerder in een toko geweest?
Ik vind het altijd leuk om onbekende dingen mee naar huis te slepen, en dan uit te zoeken wat ik in godsnaam heb gekocht en wat ik ermee kan maken
Van die afdeling balen de meesten denk ik welquote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook wel goed
Nieuwe functie is nog niet ingegaan hoorMorgen is mijn eerste dag seniortraining, dus ben heel benieuwd wat ze voor me in petto hebben
Ik baal alleen nogal van de afdeling planningmaar dat terzijde
Wat MPG zegt de afdeling Planning en Control is ook bij ons niet echt populair. Eigenaardige types ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook wel goed
Nieuwe functie is nog niet ingegaan hoorMorgen is mijn eerste dag seniortraining, dus ben heel benieuwd wat ze voor me in petto hebben
Pffff, daar word je toch ook niet goedvanquote:Op maandag 25 juli 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Even sorry dat ik hier bijna niet meer kom. Maar heb zoveel gezeik op mn werk, word er niet goed van![]()
Nu is het; ja we laten je salarisverhoging per 1 september ingaan, omdat het zo in de CAO staat. (alle periodieke verhogingen gaan in per de 1e van de nieuwe maand).
Mèn oh men wat ben ik het zat. Morgen mn briefje inleveren dat ik de verlenging niet ga tekenen. SOLONG SUCKERSSSS
Oohw ok spannenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook wel goed
Je baan is in tweeën gebrokenquote:
zorgt wel voor afwisseling en dat is ook wat waardquote:Op maandag 25 juli 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die afdeling balen de meesten denk ik wel.
Hier ook: vandaag dag 1 van tijdelijk nieuwe functie, morgen meteen weer een vrije dag. En wat ik zaterdag moet gaan doen op werk weet nog niemand
.
Wait, whut?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat morgen met KG eten
Nee, daaromquote:Op maandag 25 juli 2011 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff, daar word je toch ook niet goedvan?
* MPG geeft zuster Enfermerel![]()
een knuffel
.
Je kan ook zeggen dat Barretje nu al uitgekeken is op het huwelijk. Alleen Axl Rose was dat sneller.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wait, whut?
Nog maar amper van Joysa af, gaat 'ie alweer met jou de hort op![]()
?
huuuquote:Op maandag 25 juli 2011 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, daaromAls ik zin heb/ vrolijk ben kom ik weer vaker hoor!
Lief!![]()
Minimale uren: 30quote:
of er niks van zeggen en het gewoon zien als 30 uurquote:Op maandag 25 juli 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minimale uren: 30
Maandag: 7 uur
Dinsdag: all day training
Woensdag: vrij
Donderdag: all day training
Vrijdag: 7 uur
Als die trainingen 8 uur zouden duren, dan haal ik het. Maar helaas. Die dagen zijn óók 7 uur, dus ik moet 2 uur ergens aan plakken, of ik moet verlof schrijven
Nee, zo werkt het niet. Ik moet m'n uren schrijven namelijk en die worden gecontroleerd. Haal ik de 30 niet, dan moet ik verlof bijschrijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
of er niks van zeggen en het gewoon zien als 30 uur
Pan heet water ofzo erin zetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips voor snel ontdooien van een vriezer?
dat is 3x flut met prut danquote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ik moet m'n uren schrijven namelijk en die worden gecontroleerd. Haal ik de 30 niet, dan moet ik verlof bijschrijven.
Koud water werkt beter, echt waarquote:
Uhu.quote:
doe een striptease dan wordt je wel heetquote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips voor snel ontdooien van een vriezer?
Echt?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Koud water werkt beter, echt waar
Met een plantenspuit erop spuiten nóg beter
hups met je bips nd super danquote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu.
Ook flut met prut: denken dat je nog groente in huis hebt, maar het niet meer hebben.
En ook geen avondje zonder groente kunnen doen, omdat je ook nog bak- en braadspul moet halen
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs snellerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt?
Tegen-intuïtief, maar ik wil 'm vooral snel ontdooid dus ik ga het straks proberen!
Bedankt voor de tip, Muck!
Uhhh... okequote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
I
[..]
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs sneller
Ik denk dat wij het dan eerder warm krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe een striptease dan wordt je wel heet
Echt waarquote:
ehm nee?quote:
Maar het geeft daarbij ook meer energie (=warmte) af aan de omgeving.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
I
[..]
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs sneller
En dus is er sneller meer wasmte aan de vriezert gegeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt waar
[..]
ehm nee?
als je ijsklontjes van heet water maakt, zijn ze ook sneller bevroren dan van koud water
voor een kortere tijd ja..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar het geeft daarbij ook meer energie (=warmte) af aan de omgeving.
Ja, er is X Joule energie nodig om dat ding te ontdooien, in hoeveel tijd dat je dat toeveoert is irrelevant, alhoewel, Yuuks wil die tijd minimaliseren...quote:
dat wel, maar het gaat sneller en dat was de bedoeling toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus is er sneller meer wasmte aan de vriezert gegeven.
ah, wat jij zegt, maar dan in mensentaal dusquote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, er is X Joule energie nodig om dat ding te ontdooien, in hoeveel tijd dat je dat toeveoert is irrelevant, alhoewel, Yuuks wil die tijd minimaliseren...
En indd, je mot natuurlijk niet de deur wagenwijd open hebben staan, dan ontsnapt de warmte.quote:
byebyequote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
Goed, als ik zo thuis kom maar even verder aan de slag
Ding is eindelijk een keer leeg, dus nu is het moment!
En nu boodschappen doen
Oohwquote:Op maandag 25 juli 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En indd, je mot natuurlijk niet de deur wagenwijd open hebben staan, dan ontsnapt de warmte.
Mwoah, het gaatquote:
Knuffquote:Op maandag 25 juli 2011 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat
Ik ga mijn nagels lakken en junior masterchef kijken
je gaat je nagels lakken?quote:
Hey TFMquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Ja nou, was wel een intensieve werkdag voor mij hoor, ben bekaf
Hey D-equote:Op maandag 25 juli 2011 19:30 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer thuis. Nog 2x naar de oppaskatjes en dan zit dat er ook weer op.
Normaal helemaal niks, maar ik heb vandaag meegeholpen met m'n broer in het verzorgingshuis. Viel reuze mee hoe zwaar, ik overdrijf maar watquote:
Bomencollectiequote:
Wat ga je eten?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Voedsel in huis, soort van verantwoord... Nu eerst eens zien of ik die vriezer kan tackelen
lekker toch!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
handig..............heb al zat op. Maar nog steeds trek.
Gewoon aandrukkenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Voedsel in huis, soort van verantwoord... Nu eerst eens zien of ik die vriezer kan tackelen
Ik heb nog wat lasagne overquote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
kijk je uit dat ie niet op je valtquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Jouw eetlust was toch al chronisch?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
beetje verquote:Op maandag 25 juli 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon aandrukken
[..]
Ik heb nog wat lasagne over
daarom heb ik Muckquote:
Wat nou schaaltjequote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom heb ik Muck
zo ff schaaltje chips gekaapt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou schaaltje? Chips eet je per zak
![]()
... Toch?
D'ohquote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]Nope, per schaal van tenminste 2 zakken
Geen geleur aan de deurquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Enecomannetje aan de deur: 'Ik kom u niets verkopen maar.... (blablabla)... stap nu naar ons over...'.
Nee hoor, je verkoopt echt niets.
Doet hij ook nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Enecomannetje aan de deur: 'Ik kom u niets verkopen maar.... (blablabla)... stap nu naar ons over...'.
Tuurlijk wel! Gebakken luchtquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Precies... ik ben al bekeerdquote:
Hij probeerde het ja... mijn afwimpelzin nu:'Ik wil binnen een jaar verhuizen, dus dan kijk ik wel.'quote:
Niet eens een Nuongirl de Tweede?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Gewoon vragen of je bij ze geld erbij krijgt, zo niet dan heeft hij pechquote:Op maandag 25 juli 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... ik ben al bekeerd.
[..]
Hij probeerde het ja... mijn afwimpelzin nu:'Ik wil binnen een jaar verhuizen, dus dan kijk ik wel.'.
Hey CGMquote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
eindelijk van webreus af kut host.
TRAAG.... massa bedrijf.
Zit nu bij een betere webhost.
Al moet ik nog wel zien hoe het gaat.
Dusver sneller en beter.
Weet extra ruimte in de vriezerquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n vriezer is ontdooid en helemaal schoon!![]()
![]()
Mwah, zo slecht was het nog nietquote:
Goed bezigquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
Klus waar je TIJDEN tegenop ziet, en als het dan klaar is... YEAH!quote:
Nu kunnen er verse perenijsjes inquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou schaaltje? Chips eet je per zak
![]()
... Toch?
Priemiequote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
O nee niet meer... Moet op mijn lijn letten vanaf nu
Lekkerquote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, rundervink en babyworteltjes![]()
Pass die chips dan maar doorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
O nee niet meer... Moet op mijn lijn letten vanaf nu
Nee!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Yuki babe![]()
Had je de foto van onze trouwzaal gezien? Is ie niet kjoeeeeeeeeeeeet *happy de pappy is
*
Je gaat trouwen/bent getrouwdquote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Yuki babe![]()
Had je de foto van onze trouwzaal gezien? Is ie niet kjoeeeeeeeeeeeet *happy de pappy is
*
quote:
Ja gezien jaquote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Yuki babe![]()
*
Ja, dat is even een analoog baantje voor het rijtuigonderhoudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Bos; ik ga trouwenVolgend jaar 28 april
Fles: Ja is duurMaar echt een droomzaal/droomlocatie.
En nog eens foto van de zaal (want ik leef nog steeds op roze wolk enzo):
Priem! Wauw! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Een hele goede avond meneer Rechtsquote:
Wat een mooie zaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Sa ik al op de gastenlijst?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hou er wel rekening mee dat het huwelijk de nummer 1 oorzaak is van echtsheidingenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat het huwelijk de nummer 1 oorzaak is van echtsheidingen
stuiterquote:
Tof, dat is een zaterdag zo uit het hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Eumquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een mooie zaal!
RDquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat het huwelijk de nummer 1 oorzaak is van echtsheidingen
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een mooie zaal!
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof, dat is een zaterdag zo uit het hoofd?
Een Brabanderquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Is je aanstaande eigenlijk een Nederlander of ook een Belg?
veel beter dusquote:
Wat is erquote:
Als je dat nu al niet meer zou zeggen hoef je morgen ook niet naar het stadhuis te gaan voor je boekingquote:
Wauw, mooi hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Leuk zegquote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Klopt ! Vrijdag 27 april trouwen we voor de wet (nouja wil ik dan; moet ik morgen dus vastleggen
) en zaterdag voor de kerk
We trouwen voor de kerk in Belgie en aangezien de NL'ers zo'n 2u zullen moeten reizen hebben we gekozen voor de zaterdag
kloptquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Een Brabander kan zowel een Nederlander als een Belg zijn
ja, ik ben douche-eendje. Maar wceendjes... zijn zielig.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er?
Jij bent toch een DOUCHE-eendje?
Belgse meisjesquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
PriemGuy komt uit (de buurt van) Nuenen, als ik me niet vergisquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
True, truequote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ja, ik ben douche-eendje. Maar wceendjes... zijn zielig.
Nou, nu lekker relaxen danquote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Wat een activiteit vandaag
8 uur gewerkt (hadden er 7 moeten zijn), boodschappen gedaan in 2 supermarkten, vriezer ontdooid, gekookt, gegeten en afgewassen.
Nu ben ik moe
Nuenen, dè durp ligt dwèrs, zeggen ze hierquote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemGuy komt uit (de buurt van) Nuenen, als ik me niet vergis.
En toch praten ze Duitsquote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
hetzelfde met limburgers
Echt nietquote:
Jij misschien niet, maar in Kerkrade enzoquote:
Jij spreekt een Limburgs dialectquote:Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik een dag in Limburg ben spreek ik ook ineens in dialect. Hoe vreselijk is dat
Ja, OK, daar noem je ook wat opquote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar in Kerkrade enzo
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig!
quote:Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
Dat is lompquote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond dat zo irritant toen ik in Weert op school zat. Moest ik bij de secretaresses zijn. Beginnen ze Limburgs tegen me praten, ik antwoord terug in het Nederlands, weer een LImburgs antwoord..
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam hequote:
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?
Uhuquote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
* MPG begint te sparen...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Maar purmerreutel...
Ik ook niet, Zaanstadquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Had je maar minder hard moeten zwemmenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Sparen? Dacht dat mijn prins op het witte paard genoeg geld had?!quote:
Hahahaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Ik hoorde het laatst weer iemand zeggen:
"Ja, en toen ging ik naar Hoorrrrrrrrnnn"
Het is Hooooren, muts
en Henkuzen en niet Enkhuizenquote:
Woensdag de trein pakken naar Utrecht?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Boompje toch.... hoe ga je dat goed maken met Yuki?
Ik zou er niet in trappenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Misschien omdat je druk bezig bent geweest de hele dag en misschien tegen de volgende dag op ziet.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom krijg ik savonds de dag voordat ik weer moet beginnen altijd zon vreselijke dip
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?"Boze Hotelmanager b.v"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dank voor deze opbouwende reactiequote:
Ik denk nog na snoetjequote:Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank voor deze opbouwende reactie
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dus noemen we het nu... Google Pimp.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen
Cute!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
Maar goed dat ik het oud papier nog niet in de container gegooid heb
[ afbeelding ]
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?E-sultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort, krachtig, ladingdekkend, lijkt op REsult, fancy, etc., enz.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Snap ik, hoe we de boodschap over gaan brengen is nog wipquote:Op maandag 25 juli 2011 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen
Whaoh! Poezelquote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt ook als insult...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
E-sult
Kort, krachtig, ladingdekkend, lijkt op REsult, fancy, etc., enz.
Ik liep me rot te zoeken naar haarquote:
Zit jij nou mijn marketing om zeep te helpenquote:
Schutkleuren FTWquote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik liep me rot te zoeken naar haar
Een grotendeels witte poes in een doos met wit papier valt voor geen meter op
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemGuy komt uit (de buurt van) Nuenen, als ik me niet vergis.
als ze op mijn blote buik ligt, zie je haar ook nietquote:
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?In ieder geval een naam die niet veel wordt gebruikt, anders word het moeilijker om je te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou iig kijken naar hoe je google page rank kan verhogen zodra je een site hebt.
Over een naam moet ik even denken.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ik was eerlijk gezegd een beetje verrast door de eenvoudquote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gerwen zelfs
KG: OMG IK WIL EEN BICKYYYYYY ! Ik ben afgelopen weekend nochtans in bels geweest
Zou je weer een kat zijn kwijt geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik liep me rot te zoeken naar haar
Een grotendeels witte poes in een doos met wit papier valt voor geen meter op
Ik ga in ieder geval niemand adviseren over de keuze voor een naamquote:Op maandag 25 juli 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In ieder geval een naam die niet veel wordt gebruikt, anders word het moeilijker om je te vinden.
En ik zou iig kijken naar hoe je google page rank kan verhogen zodra je een site hebt.
Over een naam moet ik even denken.
Alstie dan maar niet geshreddered zou wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou je weer een kat zijn kwijt geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |